Web Analytics Made Easy - Statcounter

تین‌نیوز | 

قصه ساماندهی دستفروشان محدوده 45 متری گلشهر، چند سالی بود که پایان خوشی نداشت، این بار شهرداری کرج بر اساس قانون و با جدیت تمام، پایانی را برای این معضل بزرگ شهری در نظر گرفت تا دیگر شرایط برای ادامه فعالیت سودجویان وجود نداشته باشد و بر این اساس دستفروشان واقعی می توانند همچنان نان آور خانه باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش اداره کل ارتباطات و امور بین الملل شهرداری کرج، چند سالی است که به واسطه وجود دستفروشان شاهد ترافیک سنگین، چهره نازیبای پیاده روهای شهر و ازدحام جمعیت در محدوده 45 متری گلشهر هستیم، پیش از این شهرداری این کلانشهر اقداماتی را برای ساماندهی این معضل انجام داده بود اما درمان درد مقطعی بود.

طی یک ماه گذشته و با آغاز فعالیت دکتر اصغر نصیری به عنوان شهردار کرج، تاکید بسیاری بر ساماندهی دستفروشان شهر به ویژه محدوده 45 متری گلشهر شد؛ نتیجه اینکه با تلاش های مجدانه مدیر منطقه 5 و معاونت خدمات شهر این دستگاه، شاهد آنیم بازارچه دستفروشان 45 متری گلشهر راه اندازی شده و تا کنون 350 نفر از این قشر برای دریافت غرفه ثبت نام کرده اند.

در حال حاضر تردد عابرین پیاده در پیاده روهای 45 متری گلشهر به آسانی صورت می گیرد و شهروندان و کسبه های این محدوده با نصب بنر قدردانی خود را از شهرداری کرج برای رفع مشکل دیرینه سد معبر اعلام کرده اند.

به سراغ شهروندان رفتیم تا نظر آنها را نسبت به مقابله با سد معبر در محدوده 45 متری گلشهر جویا شویم، همگی آنها امیدوار بودند این عزم برای همیشه و با همراهی شهرداری کرج، نیروی انتظامی و دادستانی ادامه داشته باشد چرا که نظم و انضباط موجود، آرامش و امنیت را برایشان به ارمغان آورده بود.

ساکنان و شهروندان رهگذر از این معبر، عمل به قوانین شهری را لازمه زندگی توام با آسایش و امنیت خواندند و ابراز کردند، اقدام شهرداری کرج در رفع سد معبر یکی از پرازدحام ترین خیابان های تجاری شهر، پس از سالها زیبایی بصری، نشاط و شادابی، نظم، کاهش ترافیک و امنیت را به 45 متری گلشهر بازگردانده است.

نتیجه آنکه، قصه هیولای سد معبر 45 متری گلشهر امروز به پایان خوشی رسیده است، شهروندان خواهان آن هستند تا این درد کهنه دیگر راهی برای جان گرفتن پیدا نکند و لذت آرامش، امنیت، پیاده روی در معابر و رضایتمندی کسبه تا همیشه ادامه داشته باشد. گفتن این نکته نیز ضروری است، تنها شهرداری کرج نمی تواند سدی در برابری این معضل باشد و همراهی سایر دستگاه ها و از همه مهمتر شهروندان نقش موثری در ساماندهی همیشگی دستفروشان دارد.

 

منبع: تین نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تین نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۵۷۲۴۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمایت از احداث واحد‌های مسکونی در محدوده کارخانجات بزرگ فارس

محمدهادی ایمانیه در نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی ایران (اکسپو ۲۰۲۴) از برخی غرفه‌های تولیدکنندگان صنایع دستی، آلومینیوم و فولاد این استان بازدید کرد و با اشاره به اقدامات و فعالیت‌های این مجموعه در راستای توسعه زیرساخت‌ها و تکمیل زنجیره ارزش فولاد در استان فارس، اظهارداشت: خوشبختانه در دستیابی به اهداف از پیش تعریف شده در این زمینه تا حدود زیادی پیش رفته است.

او در همین راستا به عملکرد وهمکاری شرکت فولاد غدیر نی‌ریز در زمینه اجرای طرح انتقال آب از خلیج فارس اشاره و خاطرنشان کرد: عملیاتی شدن طرح انتقال آب علاوه بر تامین آب مورد نیاز شرکت فولاد نی‌ریز، زمینه آزاد شدن بخشی از منابع آبی این شهرستان برای سایر مصارف آشامیدنی و کشاورزی را فراهم می‌کند.

استاندار فارس به مسئولیت‌های اجتماعی فولاد غدیر نی‌ریز نیز اشاره کرد و گفت: احداث پارک برای استفاده عموم مردم شهرستان به همراه فراهم کردن زمینه انتقال و تامین آب آشامیدنی برای روستا‌های اطراف از جمله اقدامات ارزشمند این مجموعه است.

ایمانیه احداث مسکن مورد نیاز مدیران، مهندسان و کارکنان واحد‌های بزرگ صنعتی در نزدیکی و محدوده این واحد‌ها را زمینه‌ساز کاهش ترافیک، کاهش هزینه‌ها و آرامش کارکنان توصیف کرد و ادامه داد: به همین دلیل این اقدام را از کارخانه‌های بزرگ استان مانند فولاد غدیر نی ریز شروع کردیم و اعلام می‌کنیم که مدیریت ارشد استان از احداث واحد‌های مسکونی کارکنان در محدوده واحد‌های تولیدی و صنعتی بزرگ حمایت خواهد کرد.

محمد هادی ایمانیه همچنین از غرفه آلومینیوم جنوب بازدید و با مدیرعامل این شرکت دیدار و گفتگو کرد.

باشگاه خبرنگاران جوان فارس شیراز

دیگر خبرها

  • تمام اتباع مجاز ساماندهی می‌شوند 
  • بحران غذادهی غیراصولی به سگ‌های بلاصاحب ادامه دارد
  • جمع آوری متکدیان و کودکان کار در دزفول
  • چهار هزار میلیارد ریال صرف احداث طرح های جمع آوری آبهای سطحی و ساماندهی آبگرفتگی معابر کرج شده است.
  • ماجرای گازگرفتگی کودک کرجی چه بود؟
  • احداث بوستان ۲۲۰۰۰ متری در منطقه ۱۶
  • پایان تاخت و تاز موتوری‌ ها در محدوده بازار | طرح ترافیک ویژه موتورسیکلت سواران در محدوده بازار اجرا می شود
  • حمایت از احداث واحد‌های مسکونی در محدوده کارخانجات بزرگ فارس
  • حمایت از احداث واحد‌های مسکونی در محدوده کارخانجات فارس
  • آخرین آمار جمع آوری متکدیان و معتادان در تهران