Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرماندار گرمی گفت: 560 میلیارد ریال سهم تسهیلات اشتغالزایی شهرستان گرمی، اشتغال محور و در قالب بنگاههای کوچک به کارآفرینان منطقه واگذار خواهد شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از سیفار، فرماندار گرمی در جلسه شورای اداری این شهرستان که با حضور مدیران دستگاههای اداری و نهادهای مختلف برگزارشد، بسترسازی لازم برای حمایت از سرمایه گذاران در شهرستان را ماموریت و وظیفه اصلی مدیران عنوان کرد و افزود: هرگونه کوتاهی و سنگ اندازی در این زمینه از سوی آنان پذیرفتنی نیست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

امامی با تشریح عملکرد دولت در منطقه ،هزینه کرد مبلغ 25 میلیارد تومان اعتبار در سالجاری برای حوزه راه و شهرسازی در سطح شهرستان ،400میلیارد تومان برای مهار آبهای مرزی واخذ مجوزهزینه کرد 120میلیارد تومان برای 3700 هکتار از پایاب سد عمارت ،16 میلیارد تومان برای پایاب سد گیلارلو ،آغاز عملیات آسفالت معابر21 روستا دربخشهای مختلف گرمی از محل قیررایگان، مبلغ 10 میلیارد تومان برای تجهیز زیرساخت مجموعه بزرگ صنعتی شیرالات بهداشتی در گرمی ،راه اندازی مجدد 10 واحد راکد صنعتی و تولیدی و توزیع 1 میلیارد تومان وام کم بهره برای ترویج صنعت فرش دست بافت به بافندگان را از جمله اقدامات دولت در شهرستان عنوان کرد.

 

وی همچنین سهم شهرستان از محل تسهیلات اشتغالزایی  در سالجاری را بیش از 560 میلیارد ریال عنوان کرد و افزود: این اعتبارات اشتغال محور و شناور در قالب بنگاههای کوچک به کارآفرینان منطقه واگذار خواهد شد.

 

امام جمعه انگوت هم از مسئولان خواست با خدمت به مردم به وظیفه خود درقبال حضور ملت ایران در صحنه های انقلاب اسلامی عمل نموده و دین خود را به مردم ادا کنند.

 

حجت الاسلام امیدوار افزود: مردم در چهاردهه گذشته دین خود را در حفظ و حراست از انقلاب اسلامی ادا کرده اند و  وظیفه دولت‌مردان است که با خدمت به مردم نشان دهند دلسوز نظام هستند.

 

سرهنگ پاسدار رحیمی، فرمانده سپاه ناحیه گرمی هم در ادامه از برگزاری بیش از 60 برنامه هفته بسیج در سطح منطقه خبرداد و افزود:همایش بزرگ رمندگان دوران دفاع مقدس ،افتتاح پروزه های محرومیت زدایی در مناطق مختلف شهرستان و برگزاری نمایشگاهای عرصه اقتصاد مقاومتی، ویزیت رایگان پزشکی در مناطق محروم  را ازجمله برنامه های گرامیداشت این هفته درگرمی عنوان کرد.

 

وی با بیان اینکه بسیج باعث ایجاد امنیت پایدار کشوری حتی جهانی است، اظهار کرد: دلیل تحریم بسیج از سوی استکبار جهانی اینست که از سمت بسیج و تفکر بسیجی هم در کشور و هم در منطقه سیلی شدیدی خوردند.

 

 

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۶۰۲۵۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۵۰۰بوکس سیگار قاچاق در اردبیل کشف شد/جریمه ۴ میلیارد ریالی قاچاقی

به گزارش خبرنگار مهر، علی رحیمی آذر بعدازظهر پنجشنبه در جمع خبرنگاران در اردبیل اظهار کرد: به دنبال گزارش ماموان انتظامی اردبیل موفق به کشف و ضبط ۵۰۰ بوکس سیگار قاچاق در اردبیل شدیم که ارزش ریالی این محموله قاچاق ۲ میلیارد و ۱۴۷ میلیون ریال است.

وی با اشاره به اینکه این میزان سیگار قاچاق از یک اتوبوس بین شهری کشف و ضبط شده است، خاطرنشان کرد: پرونده ای در این خصوص در شعبه دوم بدوی تعزیرات حکومتی اردبیل تشکیل شد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی اردبیل بیان کرد: با توجه به محتویات پرونده و انجام تحقیقات لازم توسط شعبه و اخذ آخرین دفاع اتهام انتسابی محرز و فرد متخلف علاوه بر ضبط کالا به پرداخت چهار میلیارد و ۳۰۰ میلیون ریال جزای نقدی در حق دولت محکوم شد.

رحیمی آذر گفت: خرید و فروش و حمل یا نگهداری کالا خارج از ضوابط تعیینی دولت تخلف محسوب می‌شود و با متخلفان برخورد قانونی خواهد شد.

کد خبر 6095292

دیگر خبرها

  • قاچاقچی سیگار در اردبیل جریمه شد
  • احیا ۱۶ واحد تولیدی و صنعتی در استان اردبیل
  • ۱۶ واحد تولیدی و صنعتی در استان اردبیل احیا شد
  • احیای ۱۶ واحد تولیدی و صنعتی در استان اردبیل
  • جوان اهل گرمی از چوبه دار در تهران نجات یافت
  • بیش از ۲هزار میلیارد ریال تسهیلات اشتغالزایی در خوزستان پرداخت شد
  • ۵۰۰بوکس سیگار قاچاق در اردبیل کشف شد/جریمه ۴ میلیارد ریالی قاچاقی
  • ۱۲ پروژه بازآفرینی شهری در استان اصفهان در دست اجرا است
  • نجات جوان اهل گرمی اردبیل از چوبه دار
  • نجات جوان اهل گرمی از چوبه دار در تهران