Web Analytics Made Easy - Statcounter

همدان - ایرنا - رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی دانشگاه علوم پزشکی همدان گفت: تعداد مصدومان حادثه زلزله مناطق غرب کشور که در بیمارستان بعثت شهر همدان بستری شده اند به 23 تن رسید.

دکتر حبیب معصومی شامگاه دوشنبه در گفت و گو با ایرنا یادآوری کرد: در مرحله نخست 13 مصدوم از لزله زدگان کرمانشاه ظهر امروز در بیمارستان بعثت پذیرش شدند که بر روی چهار تن از آنها عمل جراحی صورت گرفت و مابقی هم اینک بستری هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی اضافه کرد: طبق ملاقات های صورت گرفته با حادثه دیدگان، وضعیت عمومی مصدومان زلزله کرمانشاه مطلوب ارزیابی شده است.
وی ادامه داد: بامداد امروز دوشنبه یک دستگاه اتوبوس آمبولانس برای امدادرسانی از همدان عازم کرمانشاه شد که این خودرو 10 مصدوم زلزله را به بیمارستان بعثت منتقل کرد.
دکتر معصومی بیان کرد: هم اینک پزشکان همدان در حال امداد رسانی و انجام عمل جراحی بر روی مصدومان انتقالی از کرمانشاه به همدان هستند.
وی اضافه کرد: بیمارستان آیت الله بهاری واقع در شهرستان بهار به منظور انجام فرایند اولویت بندی بیماران برای بهرمندی از درمان یا همان 'تریاژ' تجهیز شده است.
رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی دانشگاه علوم پزشکی همدان ادامه داد: مصدومان ابتدا برای 'تریاژ' به بیمارستان آیت الله بهاری منتقل شده سپس در این مکان تعیین می شود که بیمار در کدام بیمارستان بستری شود.
معصومی گفت: 500 تخت متعلق به 22 بیمارستان در این استان برای پذیرش مصدومان زلزله کرمانشاه آماده شده است که تنها ظرفیت بیمارستان بعثت شهر همدان 170 تخت بیمارستانی است.
به گزارش ایرنا، زلزله ای به بزرگی 7.3 ریشتر شامگاه یکشنبه، کرمانشاه را لرزاند. شدت این زمین لرزه به حدی بود که در اغلب استان های کشور و برخی کشورهای منطقه احساس شد.
این زمین لرزه در ساعت 21 و 48 دقیقه رخ داد و محل وقوع آن حوالی شهر ازگله در استان کرمانشاه گزارش شده است.
طبق اعلام مرکز لرزه نگاری دانشگاه تهران محل دقیق وقوع این زلزله در طول جغرافیایی 45.9 و عرض جغرافیایی 34.84 و در عمق 11 کیلومتری زمین بوده است. همچنین در ادامه زمین لرزه هایی به بزرگی 4.6 و 4 ریشتر این منطقه را لرزانده و پس لرزه های این زمین لرزه ادامه دارد.
7526/
خبرنگار: علیرضا جهانگیری** انتشار دهنده: سعید زارع کندجانی

منبع: ایرنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۶۰۳۷۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کارلوس توز در بیمارستان بستری شد

مهاجم سابق تیم ملی آرژانتین با مشکلات قلبی درگیر است

طرفداری | کارلوس توز، مهاجم سابق باشگاه‌های منچستریونایتد، منچسترسیتی و یوونتوس که این روزها هدایت باشگاه ایندپندینته در آرژانتین را به عهده دارد، روز گذشته به دلیل احساس درد در ناحیه قفسه سینه، به بیمارستان منتقل و بستری شد.

توز از بیماری فشار خون بالا رنج می‌برد و دلیل انتقال او به بیمارستان نیز مشکلات ناشی از استرس بالا عنوان شده‌است. نتایج حاصل از معاینات اولیه رضایت بخش بوده‌اند اما اطلاع دقیق از وضعیت توز، نیازمند انجام آزمایشات بیشتر است.

از دست ندهید ????????????????????????

سرمربی پرسپولیس: من کاشف آلیسون بودم جنگ در دربی میلان؛ 3 اخراجی در 3 دقیقه! آشنایی با مالکان لیگ برتر و میزان ثروت آن‌ها مورینیو: به من می‌گفتند اتوبوس، حالا با همین سبک شده‌اند جادوگر!

دیگر خبرها

  • زمین لرزه در شهمیرزاد
  • ملک سلمان، پادشاه عربستان بستری شد
  • آمار نهایی فوتی‌ها و مصدومان تصادفات در نوروز ۱۴۰۳ اعلام شد
  • زلزله کوهبنان کرمان را لرزاند
  • کارلوس توز در بیمارستان بستری شد
  • رایگان شدن خدمات سرپایی و بستری کودکان زیر ۷ سال در کرمانشاه
  • زلزله مرزن آباد مازندران خسارتی نداشت
  • وقوع زمین لرزه در مرزن آباد/ خسارتی ثبت نشد
  • مرزن آباد لرزید
  • ده‌ها زلزله و پس‌لرزه تایوان را لرزاندند