Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-29@18:30:49 GMT

حضور فرمانده هوا فضای سپاه در فرودگاه کرمانشاه

تاریخ انتشار: ۲۲ آبان ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۶۰۴۶۰۵

سخنگوی سپاه پاسداران از حضور فرمانده نیروی هوافضای سپاه از ساعات اولیه وقوع زلزله کرمانشاه به منظور ایجاد تسهیلات لازم برای انتقال مجروحین به تهران و انتقال تجهیزات لازم به مناطق زلزله‌زده در فرودگاه کرمانشاه خبر داد.

به گزارش ایسنا، سردار سرتیپ رمضان شریف سخنگو و مسئول روابط عمومی کل سپاه در گفتگویی پیرامون خدمات‌رسانی نیروی هوا فضای سپاه به مجروحان حادثه زلزله استان های کرمانشاه و ایلام اظهار کرد: در پی وقوع این زلزله و بالا بودن تعداد مجروحان و مصدومین، سردار حاجی زاده فرمانده نیروی هوافضای سپاه از همان ساعات اولیه وقوع زلزله به منظور تسریع در روند امدادرسانی و ایجاد تسهیلات لازم برای انتقال مجروحین به بیمارستان‌های تهران و نیز انتقال امکانات مورد نیاز به مناطق زلزله زده در فرودگاه کرمانشاه مستقر شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



شریف تصریح کرد: تا کنون 5 فروند هواپیما شامل 2 فروند هواپیمای ایلوشین و 3 فروند هواپیمای آنتونوف نیروی هوا فضای سپاه نسبت به انتقال مجروحان به تهران و نیز انتقال اقلام و تجهیزات مورد نیاز از جمله دارو به فرودگاه کرمانشاه اقدام کرده اند.

سخنگوی سپاه در ادامه اظهار کرد: 3 فروند بالگرد نیروی زمینی سپاه نیز به منظور امدادرسانی و انتقال مجروحین و مصدومین از مناطق زلزله زده فرودگاه کرمانشاه در این فرودگاه مستقر و به انجام مأموریت می‌پردازند.

سردار شریف در پایان از ادامه روند امداد رسانی هواپیماها و بالگردهای نیروی هوا فضای سپاه تا مرتفع شدن مشکلات هموطنان زلزله زده خبر داد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۶۰۴۶۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازدید میدانی رئیس سازمان مدیریت بحران کشور از بنا‌های آسیب دیده زلزله ۹۶


 به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز کرمانشاه ،رئیس سازمان مدیریت بحران کشور  گفت : مسؤلان دولت گذشته بدون توجه به وضعیت این بناها، با برگزاری یک جشن رسانه ای، اعلام کردند که بازسازی خرابی‌های زلزله تمام شده است.

محمد حسن نامی دیروز در سفری دو روزه با هدف بازدید از برخی حوزه‌های مدیریت بحران و ساختمان‌های آسیب دیده از زلزله ۱۳۹۶ به استان کرمانشاه سفر کرده است.

برنامه سفر معاون وزیر با حضور در شهرستان سرپل ذهاب با دیدار با خانواده شهدا و بازدید از ساختمان‌های زلزله زده و آسیب دیده شهرستان آغاز شد.

بازدید از آبشوران، قره سو، سالن‌های چند منظوره شهر کرمانشاه، بافت فرسوده کرمانشاه و... از دیگر برنامه‌های معاون وزیر است.

دیگر خبرها

  • سردار حاجی‌زاده: اجرای عملیات «وعده صادق» خواست مردم بود
  • بیگانگان به دنبال فروش سلاح در خلیج فارس هستند
  • ببینید | خط و نشان فرمانده نیروی دریایی سپاه برای آمریکا در خلیج فارس
  • تنگسیری: آمریکایی‌ها دیگر جایی در خلیج فارس ندارند + فیلم
  • رفع مشکلات مدیریت بحران کرمانشاه در گرو ۴ همت اعتبار
  • وقوع سالانه ۱۴ تا ۱۵ هزار زلزله در سطح کشور
  • حضور فرمانده نیروی هوایی ارتش در مناطق سیل‌زده سیستان و بلوچستان
  • ایمن‌سازی کرمانشاه ۴۰۰۰ میلیارد تومان اعتبار می‌خواهد
  • بازدید میدانی رئیس سازمان مدیریت بحران کشور از بنا‌های آسیب دیده زلزله ۹۶
  • زلزله ۳.۱ ریشتری حوالی ازگله در استان کرمانشاه را لرزاند