Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ساعت24»
2024-04-29@11:46:46 GMT

پیام تسلیت نخست وزیر روسیه به روحانی

تاریخ انتشار: ۲۲ آبان ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۶۰۴۹۳۰

پیام تسلیت نخست وزیر روسیه به روحانی

در پیام مدودیف که امشب در پایگاه اینترنتی دولت روسیه خطاب به دکتر روحانی منتشر شد ،آمده است: از طرف دولت روسیه و خود تسلیت عمیق قلبی را در رابطه با قربانیان و خرابی های بسیار سنگین زمین لرزه در غرب ایران بیان کنم.

نخست وزیر روسیه افزود: خواهش می کنم سخنان همدردی و پشتیبانی مرا به نزدیکان قربانیان و نیز آرزوی سلامتی و بهبودی هر چه زودتر برای همه مصدومان و مجروحان منتقل کنید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


ولادیمیر پوتین رئیس جمهوری روسیه نیز امروز در پیامی به حسن روحانی رئیس جمهوری اسلامی ایران، کشته شدن صدها نفر در حادثه زمین لرزه در مناطق غرب ایران را تسلیت گفت.
پیام تسلیت پوتین به روحانی در سایت اینترنتی دفتر مطبوعاتی کاخ کرملین منتشر و در آن گفته شده است: رئیس جمهوری محترم ایران، تسلیت عمیق قلبی مرا در مورد قربانیان زیاد انسانی و خرابی های قابل توجه بر اثر زمین لرزه شدید در غرب ایران بپذیرید.
وی افزود: خواهش می کنم پیام همدردی و پشتیبانی مرا به بستگان و نزدیکان قربانیان و آرزوی بهبودی هر چه سریع برای مصدومان این بلای طبیعی را برسانید.
به گزارش ایرنا از مرکز لرزه نگاری کشوری، زمین لرزه ای به بزرگی 7.3 دهم ریشتر در ساعت 21 و 48 دقیقه و 16 ثانیه شامگاه یکشنبه 21 آبان ماه ، استان های غربی کشورمان را لرزاند که تا این لحظه 430 کشته و 7156 مصدوم داشته است.
مرکز وقوع این زمین لرزه استان کرمانشاه حوالی ازگله در طول جغرافیایی 45.9، عرض جغرافیایی 34.84 و عمق 11 کیلومتری زمین بوده است
این زمین لرزه در پنج کیلومتری ازگله، 25 کیلومتری تازه آباد، 37 کیلومتری باینگان، 112 کیلومتری سنندج و 122 کیلومتری کرمانشاه روی داده است.

ایرنا

منبع: ساعت24

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.saat24.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ساعت24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۶۰۴۹۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۲ زلزله شدید تایوان را لرزاند

آفتاب‌‌نیوز :

به گزارش رویترز، این زلزله‌ها به فاصله نیم ساعت از یکدیگر رخ داد و ساختمان‌های تایپه مرکز تایوان را لرزاند.

اولین زلزله ۶.۱ ریشتر قدرت داشت و در ۲۴.۹ کیلومتری عمق زمین و در نزدیکی ساحل «هوالین» در شرق تایوان رخ داد. زلزله دوم نیز ۵.۸ ریشتری و در نزدیکی همان محل و در عمیق ۱۸.۹ کیلومتری زمین به وقوع پیوست.

هنوز از خسارت های احتمالی جانی و مالی این زمین لرزه ها هیچ گزارشی ارایه نشده است.

اوایل ماه جاری میلادی (آوریل) زلزله‌ای ۷.۲ ریشتری تایوان را لرزاند و جان دستکم ۱۷ نفر را گرفت. پس از آن بیش از یک هزار پس‌لرزه ثبت شده است.

زلزله ۶.۴ ریشتری سال ۲۰۱۶ در تایوان جان بیش از ۱۰۰ نفر را گرفت. همچنین در سال ۱۹۹۹ بیش از ۲ هزار نفر در تایوان بر اثر وقوع زلزله ۷.۳ ریشتری جان خود را از دست دادند.

منبع: خبرگزاری ایرنا

دیگر خبرها

  • قلعه خواجه لرزید
  • گردش مالی اوراسیا از مرز ۸.۷ میلیارد دلار عبور کرد
  • چالوس دوبار لرزید
  • ثبت ۵ زمین‌لرزه در خوی طی هفته گذشته
  • ثبت ۵ زمینلرزه در خوی طی هفته گذشته
  • زلزله ۳.۱ ریشتری حوالی ازگله در استان کرمانشاه را لرزاند
  • ۲ زلزله شدید تایوان را لرزاند
  • حملات تروریستی در روسیه و ایران نتیجه حمایت کشور‌های غربی به ویژه آمریکا از گروه‌های تروریستی است
  • پیام تسلیت مخبر درپی درگذشت مادر شهید دستوری رزاز
  • پیام تسلیت آیت الله نریمانی در پی درگذشت ماموستا ملااحمد فخری