Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «بسیج نیوز»
2024-04-28@21:41:51 GMT

با حزب بازی مشکلات مردم رفع نخواهد شد

تاریخ انتشار: ۲۳ آبان ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۶۰۵۵۱۴

به گزارش خبرگزاری بسیج استان چهارمحال و بختیاری؛ حجت‌الاسلام والمسلمین محمدعلی نکونام در آئین تکریم و معارفه استاندار چهارمحال و بختیاری با بیان حدیثی از امام صادق(علیه السلام) در رابطه با زهد، اظهار کرد: زهد به‌معنای آن است که انسان از تمام تعلقات دنیایی دل بکند و تنها تعلق آن رسیدن به اهداف آخرت باشد و امروزه هدف همه باید رسیدن به ارزش‌های نظام جمهوری اسلامی و تقویت این ارزش‌ها باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی با بیان اینکه تمام بلایای طبیعی و اتفاقات ناگوار یک آزمون الهی برای مردم و مسؤولان است، خاطرنشان کرد: پست‌های مسؤولیتی برای مسؤولان نیز یک آزمون الهی است و باید تلاش کنند تا در این مسؤولیت‌ها و جایگاه‌ها زینت باشند و براساس اقتضای جمهوری‌ اسلامی حرکت کنند.

نماینده ولی‌فقیه در چهارمحال و بختیاری با تأکید بر اینکه مسؤولان نظام جمهوری اسلامی در هر جایگاهی که قرار دارند در دنیا و آخرت باید پاسخگو باشند، افزود: کشور نیازمند برنامه، تعهد و تدبیر است و مسؤولان در جایگاه خود نباید به‌دنبال زد و بند‌های سیاسی و جناحی باشند، زیرا این نوع مدیریت نمی‌تواند حق مردم را ادا کند.

حجت الاسلام نکونام اضافه کرد: امروز مشکل اصلی کشور ما به‌علت بازی‌های سیاسی جناح‌ها است و ما باید تلاش کنیم تا با همدلی، همراهی و قرار گرفتن تمام سلایق در کنار هم به هدف اصلی جمهوری اسلامی که حاکم کردن ارزش‌های دینی است، برسیم.

وی با اشاره به اینکه چهارمحال و بختیاری دارای محرومیت بسیاری در تمام زمینه‌ها است، گفت: اگر مسؤولان به‌دنبال مسائل حزبی و بازی‌های سیاسی باشد، نمی‌توانند مسائل و مشکلات را حل کنند، زیرا کار فرصت برای درگیری‌های سیاسی نمی‌گذارد.

نماینده ولی‌فقیه در چهارمحال و بختیاری در پایان گفت: باید از تمام ظرفیت و توانمندی نیروهای استان در راستای حل مشکلات استفاده کنیم تا مشکلات مرتفع شوند.

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۶۰۵۵۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بلداجی خنک‌ترین نقطه چهارمحال و بختیاری

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مرکز چهارمحال و بختیاری؛ مدیر کل هواشناسی استان گفت: دمای شهرکرد امروز ۵ درجه بالای صفر ثبت شد.
چراغپور افزود: آسمان استان تا اوایل هفته کمی تا قسمی ابری همراه با وزش باد پیش بینی شده است.

دیگر خبرها

  • سیاسی‌بازی در شوراها مانع خدمت‌رسانی می‌شود
  • ضرورت همدلی بین شوراها برای رفع مشکلات مردم
  • مشکلات امروز قزوین به دلیل بی توجهی به پیشگیری از جرم است
  • تلاش در راستای رفع مشکلات مردم از وظایف مهم شورا است
  • واکسیناسیون ۲۶ هزار رأس دام سبک و سنگین در مناطق محروم چهارمحال و بختیاری
  • بررسی آخرین وضعیت بودجه واعتبارات وطرح‌های نیمه تمام گیلان
  • بلداجی خنک‌ترین نقطه چهارمحال و بختیاری
  • ضرورت پاسداشت زبان فارسی در انتخاب نام واحد‌های صنفی
  • شوراهای اسلامی بدون حب و بغض‌های سیاسی در راستای حل مشکلات مردم گام بردارند
  • مسؤولان پیگیر رفع بیکاری و مشکلات معیشتی مردم باشند