Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-29@23:37:54 GMT

حل مشکلات جزیره خارگ نیازمند مشارکت مردمی است

تاریخ انتشار: ۲۲ آبان ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۵۹۶۱۲۴

حل مشکلات جزیره خارگ نیازمند مشارکت مردمی است

بوشهر - بخشدار ویژه خارگ گفت: حل مشکلات جزیره خارگ نیازمند مشارکت گسترده مردمی است.

به گزارش خبرنگار مهر، محمود رضایی ظهر دوشنبه در نشست با فعالان اجتماعی خارگ اظهار داشت: این جلسه با هدف همفکری و همکاری فعالین اجتماعی برای ارائه راهکارهای مناسب برای مشکلات و معضلات موجود در جزیره خارگ برگزار شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به استفاده از روش‌های جلب مشارکت مردمی در حل مشکلات جزیره گفت: یک عزم و اتحاد مردمی و اجتماعی برای حل مشکلات لازم است و نیز باید با اطلاع رسانی های دقیق و آگاه سازی بتوانیم خدماتی که ارائه شده و در حال اجراست را به مردم عزیز منتقل کنیم.

رضایی ادامه داد: فعالین اجتماعی نقش بسزائی در شناسایی مشکلات و انتقال و پیگیری آن دارند و باید با ارائه راهکارها و پیشنهادات اساسی و انتقادات سازنده در برطرف ساختن مشکلات همراه و همدل با مسئولان باشند.

در این جلسه موضوعات مختلفی ازجمله اشتغال، آموزش‌های فنی و حرفه‌ای، اورژانس ۱۱۵، حمایت از کارآفرینان، استقرار ادارات خدماتی، مبارزه با مواد مخدر، آلودگی محیط زیست، ایاب و ذهاب و تردد و شناورهای مسافربری و باری، موضوعات بهداشتی و پزشکی، استقرار N.G.L، کمپ های کارگری مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت.

بخشدار ویژه خارگ به ارائه عملکرد شفاف پرداخت و بر استفاده از نظرات فعالین در عرصه های مختلف تاکید کرد.

همچنین مهدی باقری رئیس شورای اسلامی شهر خارگ نیز از همیاری فعالین اجتماعی تشکر کرد و از نقش فعالین اجتماعی در برطرف ساختن مشکلات سخن گفت.

جلسه فعالین اجتماعی با حضور بخشدار و اعضاء شورای اسلامی شهر خارگ در محل بخشداری خارگ پیرامون مشکلات جزیره خارگ برگزار شد.

منبع: مهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۵۹۶۱۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تولید قوی در گرو استفاده از ظرفیت مردم 

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،دستیار مردمی استاندار آذربایجان غربی در جلسه شورای اداری شهرستان پلدشت و در مراسم معرفی دستیار مردمی فرماندار شهرستان پلدشت گفت: اگر بخواهیم تولید قوی داشته باشیم باید به سراغ مردم برویم.
حجت الاسلام نژاد شاه محمد خاطر نشان کرد: رسالت ما در دولت بازگشت به سوی مردم و حکمرانی مردم است و باید در تمامی برنامه‌ها از جمله اقتصادی و فرهنگی مردم نقش پر رنگ داشته باشند و با استفاده از ظرفیت مردم قطعا فساد ریشه کن؛ و ظرفیت تولید بیشتر می‌شود.
فرماندر شهرستان پلدشت در این جلسه از بهره برداری از پایاب سد کرم آباد پلدشت تا پایان نیمه اول سال جاری خبر داد و گفت: با بهره برداری از پایاب سد کرم اباد ۲۰ هزار هکتار در پاییز امسال زیر کشت خواهند رفت.
حجت الاسلام طالبی امام جمعه شهرستان پلدشت هم در این جلسه گفت: برای تحقق شعار سال باید همه دستگاه‌های اجرایی از ظرفیت مردم برای تولید استفاده نمایند.
در پایان این جلسه آقای هادی بابایی بعنوان دستیار مردمی فرماندار شهرستان پلدشت معرفی شد.

دیگر خبرها

  • پویش «مشهد مهربان»، عامل یکپارچه‌سازی اجتماعی مشهد مقدس
  • افتتاح کارگاه کامپیوتری هنرستان فنی شهید شکاری مراغه
  • بانک مهر ایران گره‌گشای مشکلات دانش آموزان نیازمند در کردستان
  • برخی پروژه هایی که رئیس جمهور در سفرهای استانی افتتاح می کند، آنقدر کوچک است که توسط بخشدار محل هم قابل افتتاح است
  • یکشنبه‌های الگونمایی؛ این هفته «ایران جوان بمان(جمعیت)»
  • دستگاه‌های مختلف مردمی و فرهنگی در انتخابات همکاری داشتند
  • تولید قوی در گرو استفاده از ظرفیت مردم 
  • زمین‌های چمن ورزشگاه‌های جزیره خارگ نوسازی می‌شود
  • پویایی در جامعه نیازمند جهادی عمل کردن و تعالی فرهنگ ایثار است
  • توفیق در تحقق شعار سال نیازمند ایجاد فضا برای ارائه ایده و طرح از سوی مردم است