Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری آریا»
2024-04-30@15:48:13 GMT

با روغن خراطين صورت خود را تپل کنيد!

تاریخ انتشار: ۲۳ آبان ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۶۰۵۵۵۷

با روغن خراطين صورت خود را تپل کنيد!

خبرگزاري آريا -

استفاده از اين روغن يک راه طبيعي و دائمي براي افزايش حجم اندامهاي مورد نظر بدن است
استعمال روغن خراطين براي ورزشکاران پرورش اندام جهت سرعت رشد عضلات و حجم‌دهي بر يک يا چند عضله خاص مفيد است و عوارض مصرف داروهاي شيميايي و هورموني را نيز نخواهد داشت.
روغن خراطين که از نوعي کرم خاکي تهيه ميشود و يکي از طبيعي ترين روغنها محسوب شده که امروزه به عنوان يک راهکار طبيعي با نتايج شگفت انگيز براي افزايش حجم لب، گونه، باسن، سينه، افزايش اندازه آلت تناسلي مردان استفاده ميگردد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اين روغن هم براي خانمها و هم براي آقايان مفيد است و ورزشکاران از اين روغن براي افزايش حجم عضلات خود استفاده ميکنند. در حقيقت ميتوان گفت روغن خراطين اصلي يکي از بهترين و مطمئن‌ترين راهها براي افزايش و حجيم شدن عضلات و بافتهاي بدن بوده و بدون بازگشت است. ترکيبات شيميايي اين روغن سرشار از امگا 3، امگا 6، امگا 9 و پروتئين‌هاي فراوان است. خواص دارويي و درماني روغن خراطين بسيار گسترده بوده، در ادامه اين مطلب با طرز تهيه، طريقه مصرف و خواص اين روغن بيشتر آشنا شويد.
طرز تهيه روغن خراطين
در گذشته و در طب سنتي ايراني اولين بار دانشمند ايراني ابوعلي سينا روغن خراطين را از کرم خاکي تهيه تمود و آن را با روغن زيتون و با روغن کنجد ترکيب کرده و براي درمان بيماري‌ها استفاده ميکرد، اما امروزه با پيشرفت صنايع تبديلي اين روغن به صورت 100 درصد خالص از نوعي کرم خاکي استخراج ميگردد. يکي از ويژگيهاي کرم خاکي قدرت توليد و ترميم نيمه ديگر بدنش است زماني که دو نيم ميشود.. اين ويژگي کرم خاکي باعث گرديد تا استخراج ترکيبات شيميايي بدن وي صورت گيرد که به آن خراطين گفته ميشود.
کاربردهاي روغن خراطين
حجم دهنده گونه، لب و سفت کننده عضلات سينه و باسن
از روغن خراطين به منظور افزايش حجم گونه، لب و ... استفاده ميگردد. استفاده از اين روغن يک راه طبيعي و دائمي براي افزايش حجم اندامهاي مورد نظر بدن است.

يکي از مهمترين کاربردهاي روغن خراطين استفاده از آن براي کاهش چين و چروک است
کاربرد براي ورزشکاران و پرورش اندام
استعمال روغن خراطين براي ورزشکاران پرورش اندام جهت سرعت رشد عضلات و حجم‌دهي بر يک يا چند عضله خاص مفيد است و عوارض مصرف داروهاي شيميايي و هورموني را نيز نخواهد داشت.
از بين بردن خط اخم ، خط خنده و خط پيشاني و ...
يکي از مهمترين و اصلي ترين کاربردهاي روغن خراطين استفاده از آن براي کاهش چين و چروک پوست، رفع خط اخم، خطوط پيشاني و در نهايت جوان سازي پوست است. امروزه يکي از اصلي ترين مواد گرانترين کرمهاي جهان روغن خراطين است. همچنين اين روغن در پوست صورت ايجاد شفافيت و درخشندگي ميکند و پوست را فوق‌ العاده نرم و لطيف نموده و همچنين اثر بي‌ نظيري در کمرنگ کردن و محو نمودن لک‌ هاي پوستي دارد. براي آشنايي بيشتر با نحوه از بين بردن خط خنده، چروک صورت و ... به وسيله گياهان دارويي و با کمک طب سنتي مطالعه لينک زير پيشنهاد ميشود.
افزايش اندازه آلت تناسلي مردان
استفاده از روغن خراطين يکي از راههاي طبيعي براي افزايش حجم دائمي و موضعي آلت تناسلي است. همچنين استفاده از اين روغن مشکل دير انزالي مردان را برطرف ميکند.
تقويت و رشد موها
از ديگر خواص اين روغن کمک به تقويت و رشد موها بوده، باعث شادابي و لطيف شدن مو ميگردد.
افزايش دهنده جريان خون در رگها
ماساژ روغن خراطين روي موضع عضلات موضع مورد نظر، با افزايش خون رساني، باعث تغذيه بهتر شده و در نتيجه سرعت رشد و حجم گرفتن در آن عضله افزايش مي‌يابد. همچنين به دليل افزايش گردش خون يکي از روغنهاي مورد استفاده در ماساز درماني است و براي تسکين درد مفاصل و دردهاي روماتيسمي بسيار مفيد است.

از روغن خراطين به منظور افزايش حجم گونه، لب و ... استفاده ميگردد
چند نکته در مورد مصرف روغن خراطين
* جهت كسب نتيجه دلخواه لازم است روزي دو بار و به مدت يك الي دو ماه بصورت مداوم از روغن خراطين در موضع مورد نظر استفاده گردد.
* قبل از استفاده موضع مورد نظر رو به آرامي ماساژ دهيد تا پوست تحريك و جريان خون بيشتر شده و رنگ پوست مقداري قرمز شود سپس ماساژ را با استفاده از روغن خراطين ادامه دهيد تا روغن كاملا جذب پوست گردد .
كسايي كه خود داراي طبع و مزاج گرم هستن در صورت استفاده ممكن است دچار خشكي پوست و يا حتي جوش هاي ريز شوند كه در اين صورت لازم است بعد از استفاده از روغن خراطين از تركيب ماست و صدر آسياب شده بر موضع مورد نظر استفاده نماييد .
افرادي كه خود داراي طبع و مزاج معتدل يا سرد هستن در صورتي كه تمايل داشته باشن به جهت بالا بردن طبع گرمي روغن مي توانند مقداري پودر فلفل سياه ، فلفل قرمز ، دارچين ، زنجبيل و … ( ادويه هايي با طبع گرم ) به روغن خراطين اضافه نمايند .
لازم به ذكر است روغن خراظين در ابتدا تقريبا تيره يا قهوه اي رنگ هست ولي به مرور به دليل ته نشين شدن ذرات معلق خراطين رنگ روغن زرد مي شود .
بديهي است توليد كننده يا مصرف كننده هاي روغن خراطين ممكن است به دليل بالا و پايين بردن سردي و گرمي روغن خراطين پودر ادويه هاي مختلفي به آن اضافه نمايند كه باعث تغيير رنگ روغن مي شود .
مثلا در صورت استفاده از فلفل قرمز رنگ روغن قرمز مي شود يا در صورت استفاده از زنجبيل رنگ روغن روشنتر واستفاده از دارچين رنگ روغن تيره تر مي شود كه در كل همانطور كه عرض شد اين افزودنيها به دليل بالا و پايين بردن ميزان گرمي روغن خراطين مي باشد و موضوعي سليقه اي براي مصرف كننده ها مي باشد .
مدت اثربخشي روغن خراطين
از هفته دوم استفاده از روغن خراطين ، نتايج به وضوح قابل رويت است. با مشاهده اولين تاثيرات به مصرف ادامه دهيد تا به هدف نهايي خود دست يابيد. حداکثر مدت زمان استفاده 2 الي 3 ماه است که شما را به نتايج دلخواهتان خواهد رساند.
طريقه استفاده روغن خراطين :
قبل از مصرف روغن خرطين ، پوست خود را کاملا شستشو دهيد و پس از خشک کردن سه تا پنج قطره از ترکيب مورد نظر را روي پوست خود ماساژ دهيد تا روغن کاملا جذب پوست شود. روزي دو بار اين عمل را تکرار کنيد.
تذکر: پس از مصرف روغن خراطين بگذاريد حداقل 1 ساعت بر روي پوست بماند و در صورت تمايل بعد از آن شستشو دهيد.
تذکر 2 : مناسب ترين زمان استفاده از روغن خراطين شب قبل از خواب ميباشد.
گردآوري: بخش سلامت بيتوته
منبع:
setare.com
salamati.ir

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۶۰۵۵۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

موضوع شیرابه در مجموعه آرادکوه واقعیت ندارد/ حقوق پاکبانان افزایش یافته است

رضا محمدی در حاشیه مراسم تکریم ۸۰۰ نفر از پاکبانان شهر تهران که به مناسبت روز جهانی کارگر برگزار شد، در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: بی‌تردید امروز شهر تهران از پاریس تمیزتر است. در حال حاضر نظرسنجی درخصوص نظافت شهر تهران از مردم انجام نشده است؛ اما سامانه ۱۳۷ که سامانه‌ای نظارتی است نظرات مردم را منعکس می‌کند. از این منظر شاهد کاهش ۶۵ درصدی شکایت‌ها در حوزه پسماند هستیم.

وی افزود: از نگاه میدانی نیز با توجه به بهبود عوامل موثر در نظافت شهر شاهد بهبود وضعیت هستیم. یکی از مشکلات ما در حوزه جمع‌آوری پسماند معدل مدل ماشین‌آلات بود که از ۹۱ تا پایان اردیبهشت‌ماه سال جاری به ۱۴۰۰ خواهد رسید. این موضوع می‌تواند تاثیر بسزایی در کیفیت جمع‌آوری زباله داشته باشد. از سوی دیگر کف حقوق پاکبانان از ۸ میلیون و ۷۰۰ هزار تومان به ۱۲ میلیون تومان افزایش پیدا کرد تا به این ترتیب قدر این زحمتکشان بیشتر دیده شود.

محمدی تصریح کرد: بر اساس ابلاغیه وزارت کار سطح حقوق پاکبانان را افزایش دادیم و افزایش بیشتر نیز در دستور کار قرار گرفته است که اثرات آن را می‌توانیم در کف خیابان مشاهده کنیم. وضعیت شهر تهران در حوزه پسماند بهبود یافته، ولی ما همچنان راضی به این مقدار نیستیم.

وی تأکید کرد: در حال حاضر بالاترین امتیاز پیمانکاران در سطح مناطق ۷۵ از ۱۰۰ است که نشان می‌دهد همچنان جای کار وجود دارد البته پیمانکاری هم داریم که ۴۰ امتیاز کسب کرده است.

مدیر عامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری تهران درخصوص وضعیت مخازن در سطح شهر گفت: سال گذشته ۳۳ درصد کل مخازن سطح شهر نوسازی شد. ۱۷ هزار مخزن جدید در سال گذشته در میان مناطق توزیع شد و در موضوع شستشو و نگهداشت مخازن با توجه به تبدیل شدن قرارداد‌ها به قرارداد‌های حجمی، قطعا از این پس وضعیت شستشوی مخازن بهتر خواهد شد.

محمدی در پاسخ به سوالی درخصوص قیمت خرید زباله خشک در اپلیکیشن نوماند، اظهار کرد: قیمت خرید زباله خشک در نوماند توسط پیمانکاران در دل قرارداد‌های بسته شده تعیین شده است پیمانکاران با توجه به هزینه‌های جمع‌آوری و حمل به این قیمت‌ها رسیده‌اند. بی‌تردید این پیمانکاران هزینه‌هایی دارند که افرادی که به صورت غیرمجاز خریداری می‌کنند بالاتر باشد؛ اما غیر از پیمانکار شهرداری هر کسی نسبت به خرید زباله ارزشمند اقدام کند، جرم است.

تنظیم پیش‌نویس قرارداد زباله‌سوز ۶ هزار تنی تهران تا دو هفته آینده 

وی درباره زباله‌سوز ۶ هزار تنی تهران نیز گفت: با توجه به اینکه انعقاد چنین قراردادی در کشور در این سطح برای اولین بار است شرکت‌های مشاور برای انعقاد این قرارداد نیاز به بررسی‌های بیشتر و اخذ مشاوره‌های فنی بیشتر داشتند؛ لذا مقرر شد از مجموعه‌های دانشگاهی و همچنین کارشناسان وزارت کشور استفاده کنیم. در این مسیر یک مشاور بین‌المللی نیز استخدام کردیم تا این قرارداد‌ها تنظیم شود. امیدواریم تا دو هفته آینده پیش‌نویس این قرارداد تنظیم شود.

موضوع شیرابه در مجموعه آرادکوه واقعیت ندارد 

مدیر عامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری تهران در خصوص شیرابه و انتشار آن در هنگام حمل پسماند و در مجموعه آرادکوه، اظهار کرد: بیش از هفتاد سال است که در مجموعه آرادکوه زباله دفن می‌شود طبیعتا بوی نامطبوع در آنجا وجود دارد؛ لذا برنامه‌ریزی شده که به عنوان تنها راه حل آلودگی زیست محیطی و گاز متان موجود در آنجا استحصال این گاز انجام شود که منابع و اعتبارات در طرح جامع دیده شده و مقرر بود تا اسفندماه سال گذشته برای جذب سرمایه‌گذار اقدام شود که با یک ماه و نیم تأخیر در اردیبهشت‌ماه فراخوان جذب سرمایه‌گذار انجام خواهد شد. هر چند که این موضوع برای شهرداری تهران پرهزینه است؛ اما آن را به عنوان یک راه حل تمام کننده و حلقه پایانی مدیریت پسماند پذیرفته است. اما موضوع شیرابه در مجموعه آرادکوه واقعیت ندارد و خوشبختانه دریاچه شیرابه‌ای که در گذشته وجود داشته امروز خشک شده و دیگر وجود ندارد.

محمدی درخصوص تعداد کاربران اپلیکیشن نوماند گفت: هدف‌گذاری که دنبال کردیم این بود که روزانه ۱۹۰۰ نفر در این اپلیکیشن ثبت‌نام کنند که در مجموع حدود ۴۲ هزار نفر می‌شد که در حال حاضر ۴۵ درصد از هدف‌گذاری ما محقق شده است و تبلیغات مویرگی برای افزایش تعداد کاربران نیز به صورت جدی دنبال می‌شود.

جاری شدن شیرابه از خودرو‌های حمل پسماند تخلف است 

وی در خصوص شیرابه‌ای که از خودرو‌های حمل پسماند بعضاً جاری می‌شود نیز تصریح کرد: تمام تلاش این است که بویژه در فصول گرم با نوسازی ناوگان که بخشی از آن مربوط به سیم‌تریلر‌ها می‌شود بتوانیم این موضوع را مدیریت کنیم. تعدادی از این خودرو‌ها در سال گذشته نوسازی و اورهال شدند و نظارت بر پیمانکار نیز در این حوزه به صورت جدی افزایش پیدا کرده است. اگر این موضوع در سطح شهر دیده می‌شود تخلف است و قطعا با آن برخورد خواهیم کرد.

مدیر عامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری تهران ادامه داد: مرکز تحقیق و پژوهشی به صورت مشترک با شهاب‌خودرو راه اندازی خواهیم کرد که ماشین‌هایی طراحی کنند که به صورت وکیوم شده به هیچ عنوان شیرابه از آن خارج نشود و به این ترتیب وضعیت بهبود پیدا کند.

محمدی درخصوص بکارگیری اتباع غیرمجاز در حوزه مدیریت پسماند گفت: بکارگیری اتباع مجاز منع قانونی ندارد؛ اما از افراد زیر ۱۸ سال و اتباع غیرقانونی پیمانکاران نباید استفاده کنند و در صورت انجام این کار تخلف است و با آن برخورد می‌شود.

منبع: شهر

باشگاه خبرنگاران جوان اجتماعی شهری

دیگر خبرها

  • چرا این ماده غذایی کالا‌ی مورد علاقه سارقان است؟
  • موضوع شیرابه در مجموعه آرادکوه واقعیت ندارد/ حقوق پاکبانان افزایش یافته است
  • رودخانه دز، پنهان زیر پوست فاضلاب‌های شهری
  • کدام مکمل‌ها روند پیری را کُند می‌کند؟
  • درخواست یک فعال سیاسی درباره کاظم صدیقی
  • کرم معجزه
  • همه چیز درباره روغن جادویی سی بی دی
  • انواع روغن‌های گیاهی؛ گنجینه ای از خواص و کاربردها
  • ارتباط ویتامین B12 با جوش و آکنه صورت
  • فواید و مضرات روغن حیوانی