Web Analytics Made Easy - Statcounter

تهران - ایرنا - وزارت خارجه هلند در پیامی توئیتری همدردی «هالبه زلسترا» وزیر خارجه این کشور با آسیب دیدگان زمین لرزه ایران و عراق را اعلام کرد.

به گزارش بامداد سه شبه ایرنا، وزارت خارجه هلند در حساب رسمی توئیتر خود پیام تسلیت «هالبه زلسترا» وزیر خارجه این کشور به آسیب دیدگان زمین لرزه ایران و عراق را اعلام کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وزیر خارجه هلند گفت: افراد زیادی در زمین لرزه یکشنبه شب ایران و عراق جان خود را از دست دادند. ابعاد ویران گسترده است. با قربانیان و عزیزان آن ها و همچنین کسانی که آسیب دیده اند، همدرد هستیم.
به گزارش ایرنا از مرکز لرزه نگاری کشوری، زمین لرزه ای به بزرگی 7.3 دهم ریشتر در ساعت 21 و 48 دقیقه و 16 ثانیه شامگاه یکشنبه 21 آبان ماه، استان های غربی کشورمان را لرزاند که تا این لحظه 430 کشته و 7 هزار و 156 مصدوم داشته است.
مرکز وقوع این زمین لرزه استان کرمانشاه حوالی ازگله در طول جغرافیایی 45.9، عرض جغرافیایی 34.84 و عمق 11 کیلومتری زمین بوده است.
این زمین لرزه در پنج کیلومتری ازگله، 25 کیلومتری تازه آباد، 37 کیلومتری باینگان، 112 کیلومتری سنندج و 122 کیلومتری کرمانشاه روی داده است.
شبد**9416**1379
مترجم: علیرضا آقازاده** انتشار دهنده: هادی افتخاری

منبع: ایرنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۶۰۵۸۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کرمان باز هم لرزید | زلزله ۴.۷ ریشتری در فاریاب

به گزارش همشهری آنلاین، ساعت ۷:۵۳ دقیقه صبح امروز ۱۳ اردیبهشت ماه زلزله ۴.۷ ریشتری شهر بلوک فاریاب استان کرمان را لرزاند.

این زمین لرزه در عمق ۹ کیلومتری زمین و فاصله ۷ کیلومتری بلوک، ۲۹ کیلومتری فاریاب و ۳۰ کیلومتری شهرستان کهنوج در جنوب استان کرمان رخ داده است.

رضا فلاح مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کرمان اظهار کرد: ۲ تیم هلال احمر از فاریاب و یک تیم از پایگاه طُرج اسماعیلیه جیرفت به منطقه مرکز زلزله اعزام شده‌اند.

وی افزود: تاکنون از سوی تیم‌های ارزیابی مشکل خاصی گزارش نشده است.

این در حالی است که عصر روز گذشته نیز زلزله‌ای ۴.۶ ریشتری منطقه سیرچ شهرستان کرمان را لرزاند.

زلزله کرمان را لرزاند + جزئیات کد خبر 848867 منبع: ایسنا برچسب‌ها زلزله خبر مهم استان‌ کرمان حوادث ایران

دیگر خبرها

  • خوزستان لرزید
  • زلزله خوزستان را لرزاند
  • زلزله در خراسان شمالی ؛ شدت و مرکز زمین لرزه
  • زلزله ۴.۲ ریشتری «تیتکانلو» در شهرستان فاروج را لرزاند
  • زلزله این استان را لرزاند
  • کرمان باز هم لرزید | زلزله ۴.۷ ریشتری در فاریاب
  • فاریاب کرمان لرزید
  • زمین لرزه ۴.۷ ریشتری در فاریاب استان کرمان
  • زمین لرزه ۴.۷ ریشتی در فاریاب استان کرمان
  • وقوع زلزله در سیرج / کرمان لرزید