Web Analytics Made Easy - Statcounter

تاسف آور اينكه بيمارستان كهنه شهر با ٣٠ سال قدمت آسيب جدي نديد، چنديدن نفر قرباني خيانتی شدند که فقط وقتي افشا ميشود كه ده ها خانواده مظلوم را داغدار كرده است. آفتاب‌‌نیوز : فلاحت پیشه نماینده اسلام‌آباد غرب گفت: ديشب صدها مصدوم زلزله را در حياط بر روي اين تحت ها پذيرش كرده اند. پرسنل خدوم بيمارستان مجبور شدند ١٢٤ تخت بيمارستان جديد را با بيمارانش جلوي سرماي بيرون مداوا كنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


به گزارش آفتاب‌نیوز، وی افزود: تاسف آور اينكه بيمارستان كهنه شهر با ٣٠ سال قدمت آسيب جدي نديد، چنديدن نفر قرباني خيانتی شدند که فقط وقتي افشا ميشود كه ده ها خانواده مظلوم را داغدار كرده است.
سمت چپ تصویرفاز اول بیمارستان امام خمینی اسلام آبادغرب بابیش از 50 سال قدمت که حتی شیشه های ان هم سالم است سمت راست، فاز دوم بیمارستان که جدیدا افتتاح شد

منبع: آفتاب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۶۰۶۸۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انفجار گاز در بستان‌آباد ۶ نفر را راهی بیمارستان کرد

سخنگوی اورژانس آذربایجان شرقی گفت: انفجار گاز در بستان آباد ۶ نفر را راهی بیمارستان کرد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از آذربایجان‌شرقی، وحید شادی‌نیا عصر امروز _یکشنبه، نهم اردیبهشت_ در جمع خبرنگاران اظهار کرد: ظهر امروز بر اثر انفجار گاز در این شهرستان شش نفر راهی بیمارستان شدند که اقدامات لازم درمانی اورژانس برای آن‌ها انجام پذیرفت.

وی در خصوص این حادثه افزود: یک مورد انفجار کپسول گاز منزل مسکونی در روستای ایرانق شهرستان بستان‌آباد به دیسپچ مرکز پیام اورژانس استان گزارش شد.

سخنگوی اورژانس استان آذربایجان شرقی همچنین ادامه داد: پس از دریافت این گزارش بلافاصله کارشناسان اورژانس سریعاً به محل حادثه اعزام شدند؛ در این حادثه شش نفر پس از انفجار کپسول گاز دچار سوختگی اندام‌ها شدند که توسط آمبولانس فوریت‌های پزشکی بستان آباد به بیمارستان سینا تبریز منتقل شدند.

کد خبر 748922

دیگر خبرها

  • انفجار گاز در بستان‌آباد ۶ نفر را راهی بیمارستان کرد
  • ۲ مدرسه خیر ساز در جوادآباد ورامین افتتاح می‌شود
  • بررسی اقدامات انجام شده برای تامین آب شرب روستاهای مرزی اسلام آباد، دیناران و دولکان
  • سفر معاون وزیر خارجه آمریکا برای بررسی تحولات افغانستان
  • طرح های بهداشت ودرمان خراسان شمالی افتتاح و کلنگ زنی می شود
  • سفر رئیسی حائز اهمیت است/ تحریم‌های آمریکا اهمیتی ندارد
  • ثبت میراثی از جهان اسلام در بروجرد
  • جشنواره توانمندی‌های بومی، محلی و ورزشیِ روستاییان در اسلام آباد مغان
  • علت عدم ساخت بیمارستان در سلطان آباد شهرستان خوشاب
  • اسلام‌آباد: سفر رئیس جمهور ایران فرصتی برای تعمیق همکاری‌ها بود