Web Analytics Made Easy - Statcounter

خرداد:نماینده اسلام آبادغرب و دالاهو در مجلس شورای اسلامی گفت: باید یک ردیف در بودجه برای احیا زیرساخت‌های کرمانشاه گذاشته شود، زیر ما حداقل سه تا چهار سال بازسازی داریم.
به گزارش خرداد به نقل از ایسنا، حشمت الله فلاحت پیشه در جلسه ستاد مدیریت بحران استان، اظهار کرد: مردم زلزله‌زده مشکل چادر، آب و غذا دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ما مدیریت مبدا داریم اما مدیریت مقصد نداریم و کالاها به دست مردم نمی رسد.
وی افزود: دو شهر ریجاب و دالاهو نیز مشکل قطع آب دارند.
این‌نماینده مجلس با اشاره به سفر رئیس جمهور، تاکید کرد: باید از رئیس جمهور بخواهیم برای بازسازی منطقه خصوصا در بودجه امسال که کلیات آن تصویب شده ردیفی برای بازسازی تعیین شود.
فلاحت پیشه خاطرنشان کرد: مشکل دیگر تخریب بیمارستان اسلام آبادغرب و مسکن‌های مهر است که عمر زیادی ندارند، اما تخریب شدند.
وی افزود: بیمارستان قبلی اسلام آبادغرب ۳۰ سال قبل ساخته شده بود اما خراب نشد، ولی بیمارستان جدید دچار تخریب شد و تخت‌های آن تخلیه شد .
این نماینده مجلس تاکید کرد: چرا باید چنین ساختمان‌های غیرمستحکمی ساخته شود؟
در ادامه احمد صفری نماینده کرمانشاه در مجلس نیز از عدم پوشش مناسب زلزله کرمانشاه در رسانه ملی انتقاد کرد که ظلم به مردم بود.
وی معتقد است، اگر پوشش رسانه‌ای خوب بود اکنون امکانات و کمک‌های بیشتری از استان‌های هم جوار برای ما می‌آمد، اما صدا وسیما به بیان آمار کشته و زخمی‌ها اکتفا کرد.
صفری خواستار توزیع عادلانه چادر شد که هنوز به دست نیازمندان واقعی نرسیده است.
وی خواستار بسیج همه دستگاه‌های اجرایی برای امدادرسانی به مردم زلزله زده کرمانشاه شد. برچسب ها: بیمارستان ، اسلام‌آباد ، نماینده اسلام آبادغرب و دالاهو

منبع: خرداد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khordad.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خرداد» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۶۰۴۶۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

طرح ۵۵۰ هزار هکتاری کشاورزی باید در اولویت مجلس پیش رو باشد

نماینده مردم رامهرمز و رامشیر در مصاحبه با خبرگزاری خبرآنلاین در خوزستان گفت : یکی از طرح‌های مهم توسعه خوزستان در بخش کشاورزی طرح ۵۵۰ هزار هکتاری مقام معظم رهبری است و یکی از اولویت های مجمع نمایندگان استان در مجلس است که با قدرت در حال پیگیری و اجرای کامل این طرح در منطقه هستیم.

ابراهیم متینیان تصریح کرد: در مجلس یازدهم اقدامات مناسبی برای رفع مشکلات در خوزستان و حوزه انتخابیه رامهرمز و رامشیر صورت گرفته ولی باید در مجلس جدید بیشتر تلاش کنیم.

نماینده مردم رامهرمز و رامشیر در مجلس یازدهم در ادامه افزود: در حوزه رامشیر و رامهرمز منابع نفتی زیادی وجود دارد که این منابع نفتی باید به توسعه منطقه و ایجاد اشتغال کمک کنند.

متینیان تاکید کرد: نیاز به افزایش همدلی و هم افزایی داریم و توسعه خوزستان همراهی ۱۸ نماینده را می‌خواهد.

نماینده مردم رامهرمز در مجلس یازدهم تاکید کرد: یکی از اقدامات شاخص در بخش کشاورزی، طرح ۵۵۰ هزار هکتاری مقام معظم رهبری است که در حوزه رامشیر و رامهرمز نیز باید توسعه دهیم.

۴۶

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1899693

دیگر خبرها

  • ببینید | سرکار گذاشتن مردم توسط دولت رئیسی به روایت یک نماینده مجلس
  • فلاحت پیشه: نه‌تنها از منابع فروش نفت نفعی برای مردم حاصل نشد؛ بلکه دولت دست در جیب مردم کرده است
  • شورا رکن چهارم نظام تصمیم‌گیری کشور/ انتقاد از تضعیف جایگاه شوراها
  • انتقاد یک نماینده مجلس از سیاست های نادرست ارزی دولت/ کالاهای اساسی با قیمت ۲ تا ۳ برابری به دست مردم می‌رسد
  • نماینده مجلس : موضوع چای دبش را لاپوشانی کردند
  • فلاحت پیشه : هم گشت ارشاد حجاب ناموفق بود هم گشت ارشاد مدیران / سرنوشت پول های اختلاس شده هم مشخص نشد
  • فلاحت پیشه: هم گشت ارشاد حجاب ناموفق بود هم گشت ارشاد مدیران
  • فلاحت پیشه: هم گشت ارشاد حجاب ناموفق بود هم گشت ارشاد مدیران /سرنوشت پول‌های اختلاس‌شده مشخص نشده /ناکارآمدی دولت مقابل الیگارشی قدرت و ثروت
  • انتقاد امام جمعه باخرز از وضعیت تنها بیمارستان شهرستان
  • طرح ۵۵۰ هزار هکتاری کشاورزی باید در اولویت مجلس پیش رو باشد