Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا- فرماندار شهرستان پيشوا گفت: مديران ادارات بايد از کارآمدترين ترين و متخصص ترين افراد براي حوزه روابط عمومي استفاده کنند زيرا که اين واحد اثرگذار، نقش بسزايي را در ساماندهي و جهت دهي امورات سازمان بر عهده دارد.
به گزارش خبرنگار خبرگزاري آريا از پيشوا، محمدکرم محمدي در جلسه هماهنگي مديران روابط عمومي هاي ادارات شهرستان پيشوا که در سالن همايش هاي فرمانداري برگزار شد بيان داشت:  روابط عمومي ها به عنوان مجريان اصلي ارتباطات سازماني، جهت دهنده و رصد کننده امورات و روابط انساني هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وي افزود: روابط عمومي ها به عنوان چشم بينا، گوش شنوا و زبان گوياي سازمان و شفاف کننده ارتباطاتي هستند که درون و بيرون از يک سازمان حاکم است.
محمدي بيان داشت: بازتاب عملکرد يک سازمان بر عهده روابط عمومي ها است و هر چقدر هم که يک سازمان عملکرد مثبتي داشته باشد ولي روابط عمومي کارآمدي نداشته باشد، نمي تواند بازتاب مثبتي را ارائه دهد.
فرماندار شهرستانن پيشوا، تعريف و تبيين جايگاه سازمان را از وظايف روابط عمومي ها دانست و گفت: گاهي مراجعه کنندگان به ادارات، با حقوق خود و شرح وظايف ادارات آشنا نيستند و از اداره اي، انتظار انجام اموري را دارند که در حيطه وظايف آن اداره نيست اما روابط عمومي ها مي توانند با تعريف درست و بررسي و بازبيني شرح وظايف، موجب شوند تا زمينه نارضايتي ارباب رجوع به حداقل برسد.
محمدي اظهار کرد: روابط عمومي ها با تلاش برنامه ريزي شده و مداوم مي توانند موجب ايجاد شناخت و حسن نيت بين سازمان و مخاطبان آن شوند.
وي گفت: مديران ادارات بايد از کارآمدترين ترين و متخصص ترين افراد براي حوزه روابط عمومي استفاده کنند زيرا که اين واحد اثرگذار، نقش بسزايي را در ساماندهي و جهت دهي امورات سازمان بر عهده دارد.
 فرماندار شهرستان پيشوا برگزاري منظم جلسات هماهنگي روابط عمومي هاي ادارات را مورد تاکيد قرار داد و گفت: اين جلسات ضمن طرح و رفع مشکلات موجود بر سر راه اين حوزه، با حضور متخصصين امر و انجام آموزش هاي لازم موجب کارايي هر چه بيشتر روابط عمومي ها خواهد شد.
وي از روابط عمومي ها خواست تا فعاليتها، اخبار و گزارش عملکرد ادارات خود را با رعايت انصاف، منعکس کنند و گفت: گاهي برخي از ادارات شهرستان پيشوا عليرغم انجام فعاليت ها و وظايف فراوان، کمترين خبر را توليد و در اختيار افکار عمومي قرار مي دهند، در صورتي که با توليد خبر مي توان نقش و جايگاه ادارات و تعامل آنان با ساير مجموعه هاي اداري را براي مردم بيان کرد.
فرماندار پيشوا بيان داشت: روابط عمومي ها با رصد ظرفيت ها و مشکلات و ارائه راهکارها و پيشنهادات مي توانند افق هاي روشني را پيش روي سازمان خود ترسيم و مسير را براي دستيابي به اهداف تعيين شده هموار کنند.
محمدي گفت: روابط عمومي ها به يک عنوان يکي از ارکان مهم هر سازمان و اداره اي، بايد نقش و جايگاه خود را به خوبي بشناسند و در جهت تقويت اين جايگاه تلاش کنند.
وي افزود: گاهي روابط عمومي ها فقط کار يک عکاس را انجام مي دهند و کل خبر و عملکرد سازمان خود را در عکس ها خلاصه مي کنند در صورتي که با ارائه خبر، رعايت ارزش هاي خبري و در صورت امکان افزودن تحليل و تفسير مي توانند اطلاعات کامل تري را در اختيار مخاطبان خود بگذارند.
فرماندار شهرستان پيشوا گفت: امروزه فضاي مجازي مانند يک چاقوي دو لبه است که فرصت ها و تهديدهاي زيادي را به همراه دارد و  روابط عمومي ها با بينش صحيح نسبت به اين فضا مي توانند سازمان خود را هدايت و تقويت کنند.
محمدي بر لزوم ارزيابي عملکرد روابط عمومي هاي ادارات شهرستان تاکيد کرد و گفت: يکي از برنامه هاي پيش رو، بررسي و ارزيابي ماهانه عملکرد روابط عمومي هاي ادارات شهرستان است تا در اين ارزيابي ها، نقاط ضعف آنها بررسي و برطرف و نقاط مثبت آنها تقويت و مورد تشويق واقع شود.

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۶۰۷۶۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعلام اسامی تعدادی از فرآورده‌های سلامت فاقد مجوز

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما استان همدان، روابط عمومی سازمان غذا و دارو در اطلاعیه‌ای فرآورده‌های گیاهی سیلی بین Silibin، فرآورده گیاهی SATONiNE، فرآورده‌های perfecto و Vitomix و فرآورده تیزن مخلصه سعال حکیم مومن تبریز را به دلیل نداشتن مجوز‌های بهداشتی غیرمجاز و تقلبی معرفی کرد.

در این اطلاعیه همچنین محصولاتی، چون چای گیاهی لاغری (گیاهان شفا بخش)، فرآورده معجون فاقد مجوز Lukaci Epimediumlu، شربت گیاهی تری تراپیست (مدبرغدیر) و فرآورده پودر گیاهی بهنوشان ۲ از سوی اداره کل فراورده‌های طبیعی، سنتی و مکمل سازمان غذا و دارو غیرمجاز شمرده می‌شوند.

روابط عمومی سازمان غذا و دارو در ادامه با اعلان اینکه این معرفی اسامی به قصد مبارزه با ارائه محصولات غیر مجاز در سطح عرضه صورت می‌گیرد؛ از افرادی که محصولات نامبرده را در مراکز فروش مشاهده می‌کنند خواست که معاونت‌های غذا و داروی دانشگاه‌های علوم پزشکی سراسر کشور را مطلع سازند تا نسبت به جمع‌آوری آنها اقدام لازم را به عمل آورند.
در پایان، شماره تلفن ۶۶۴۶۲۰۲۶ روابط عمومی سازمان جهت دریافت مشخصات مکان‌های عرضه فرآورده‌های غیرمجاز اعلام شده است.

دیگر خبرها

  • روابط عمومی در اقناع افکار عمومی نقش کلیدی دارد
  • فرآورده‌های گیاهی غیر مجاز اعلام شد
  • این فرآورده‌های گیاهی غیرمجاز هستند
  • برخورد با یک راننده تاکسی به دلیل حمل عجیب بار + عکس
  • اعلام اسامی تعدادی از فرآورده‌های سلامت فاقد مجوز
  • تاثیر هنر در حفاظت از محیط زیست
  • اعلام اسامی چند فرآورده سلامت فاقد مجوز از سوی سازمان غذا و دارو
  • اسامی فرآورده‌های گیاهی درمانی غیرمجاز اعلام شد
  • اعلام فرآورده‌های گیاهی درمانی غیر مجاز
  • سقوط مرگبار مینی‌بوس به دره باغملک