Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-05-03@05:32:51 GMT

شهید دلش می‌خواست تا نزد حضرت زینب(س) روسفید شود

تاریخ انتشار: ۲۳ آبان ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۶۰۸۰۱۳

شهید دلش می‌خواست تا نزد حضرت زینب(س) روسفید شود

مادر شهید حججی گفت: وقتی شهید ححجی مرا به مشهد برد مدام به من می‌گفت برایم دعا کن به سوریه بروم و نزد حضرت زینب(س) روسفید شوم.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از خرم‌‌آباد، مادر شهید حججی شامگاه دوشنبه در مراسم یادواره شهید مدافع حرم شهید محسن حججی که در دانشگاه لرستان برگزار شد اظهار داشت: شهید حججی وقتی مرحله اول از سوریه برگشته بود به من می‌گفت که چون تو رضایت نداشتی من شهید نشدم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: وقتی مرا به مشهد برد مدام به من می‌گفت برایم دعا کن به سوریه بروم و نزد حضرت زینب(س) روسفید شوم و بعداز آن هم‌ بارها به من پیام داد که دعا کن قسمتم شود به سوریه بروم.

مادر شهید حججی عنوان کرد: وقتی فهمیدم که دلش می‌خواهد دوباره برگردد من هم از امام رضا (ع) خواستم که محسن به آرزویش برسد و به سوریه برود اما شهید نشود.

وی بیان کرد: شهید وقتی می‌خواست به سوریه برگردد به من گفت می‌خواهم به سوریه بروم اما نذر کرده‌ام که دست‌ها و پاهای تو و پدرم را ببوسم و این نذرش را ادا کرد و به سوریه رفت که بعدازآن هم به شهادت رسید.

حسین حججی برادر شهید حججی نیز در این یادواره اظهارداشت: من از شهید بزرگ‌تر هستم اما او ازلحاظ اخلاقی و تقوا بزرگ‌تر از من و برای من الگو است.

وی افزود: او همیشه سعی ‌می‌کرد در خانه امام حسین باشد و بی‌ریا و خالصانه کارهایش انجام می‌داد، زمانی هم که به سوریه رفت وقتی مرحله اول بازگشته بود ما چند بار به او گفتیم دینت را ادا کرده‌ای و به سوریه برنگرد اما او اصرار داشت که برگردد و ما مخالفت نداشتیم اما به ما می‌گفت قابل‌قبول نیست که به ناموس شیعه هتک حرمت شود.

انتهای پیام/

R41450/P1486/S6,72/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۶۰۸۰۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دیدار جمعی از معلمان با رهبر انقلاب در روز چهارشنبه

جمعی از معلمان سراسر کشور در سالروز شهادت شهید مطهری با حضرت آیت‌الله خامنه‌ای دیدار می‌کنند.

به گزارش ایسنا، همزمان با سالروز شهادت استاد شهید مرتضی مطهری و روز معلّم، جمعی از معلمان و فرهنگیان سراسر کشور، صبح چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت با حضور در حسینیه امام خمینی(ره) با حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی دیدار خواهند کرد.

️این برنامه، از جمله دیدارهای سالانه رهبر معظم انقلاب است که در تکریم مقام معلم بطور پیوسته برگزار شده است.

 انتهای پیام 

دیگر خبرها

  • این شهید حتی موقع به‌ دنیا آمدن فرزندش هم حاضر نشد به خانه برگردد!
  • وداع با پیکر ۲ شهید گمنام در حرم حضرت معصومه(س)
  • فیلم | ورود پیکر مطهر دو شهید گمنام به کرمان
  • اعلام جزئیات تشییع پیکر شهدای تازه تفحص شده در اصفهان
  • جزئیات تشییع پیکر شهدای تازه تفحص شده اصفهانی
  • آثار شهید مطهری عقل را تسلیم و دل را راضی می‌کند
  • فلسطین باید به صاحبان اصلی آن برگردد
  • آغاز دیدار جمعی از معلمان با رهبر انقلاب
  • دیدار جمعی از معلمان با رهبر انقلاب در روز چهارشنبه
  • ببینید | وقتی ایران کشتی و بالگرد آمریکایی‌ها را زد؛ جنگ شهید نادر مهدی با قایق با ناوهای آمریکایی!