Web Analytics Made Easy - Statcounter

حدادی فر از وضعیتش پس از پارگی رباط صلیبی می گوید.

طرفداری- قاسم حدادی فر، هافبک تیم فوتبال ذوب‌آهن اصفهان به این نکته اذعان کرد که نتایج تیمش در فصل جاری لیگ برتر در حد انتظار نبوده است.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، قاسم حدادی‌فر  این روزها دوران سختی را پشت سر می‌گذارد و دوری از فوتبال برای او اصلاً آسان نیست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با حدادی‌فر در مورد وضعیت خودش، نتایج ذوب‌آهن و ... صحبت کردیم که مشروح آن در زیر می‌آید:

وضعیت مصدومیتت چطور است؟

سه ماه و یک هفته از جراحی من می‌گذرد و حالا کارهای بدنسازی را انجام می‌دهم. نمی‌دانم دقیقاً چه زمانی برمی‌گردم، اما تلاش می‌کنم تا خیلی زود به میادین فوتبال حاضر شوم.

حتماً روزهای سختی را پشت سر می‌گذاری.

دقیقاً همین‌طور است. من دو فصل پیاپی رباط پاره کردم و همه چیز خراب شد. چاره‌ای نیست و باید با این وضعیت کنار بیایم.

حتی شایعه شده بود که خداحافظی می‌کنی. این شایعه صحت داشت؟

آن زمان از لحاظ روحی واقعاً شرایط بدی داشتم و حتی به فکر خداحافظی هم افتاده بودم، ولی به خودم گفتم باید تلاش کنم و دوباره برگردم.

برخورد باشگاه این مدت چطور بوده است؟

من باید از باشگاه، بازیکنان، کادر فنی، هواداران و مردم اصفهان تشکر کنم که به من لطف داشتند. حتی از سپاهانی‌ها هم تشکر می‌کنم که پیگیر وضعیت من بودند. واقعاً روزهای سختی را پشت سر می‌گذارم، ولی امیدوارم که آماده شوم و دوباره نامم در لیست ذوب‌آهن قرار بگیرد.

چرا ذوب‌آهن نتایج خوبی نگرفته است؟

تیم ما از لحاظ مدیریت، کادر فنی و بازیکن مشکل خاصی ندارد. در ابتدای فصل تصور می‌کردم که نتایج خوبی می‌گیریم، اما متأسفانه این‌طور نشد. عملکرد ما در حد انتظار نبوده و جایگاه واقعی ذوب‌آهن واقعاً اینجای جدول (رده هفتم جدول) نیست. امیدوارم نتایج بهتری بگیریم.

به نظر تو جدی‌ترین مدعی کسب عنوان قهرمانی چه تیمی است؟

من معتقدم پرسپولیس مثل پارسال شانس اول قهرمانی است.

در مورد تیم ملی چه صحبتی داری؟

به نظر من تیم ملی شرایط خوبی دارد، ولی ما باید با تیم‌های قوی‌تر بازی کنیم تا بتوانیم در جام جهانی نتایج خوبی بگیریم. من در دوره قبل همراه با تیم ملی در جام جهانی بودم و دیدم که تیم‌ها چه کیفیتی دارند. به عنوان بازی تدارکاتی مقابل روسیه بازی خوبی بود و ما محک جدی خوردیم. در دو بازی اخیر هم تیم ملی عملکرد خوبی داشت. امیدوارم که بتوانیم در جام جهانی از گروه‌مان صعود کنیم.

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۶۱۲۲۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شب موعود رسید: آخرین قهرمانی امباپه در پاریس

به گزارش "ورزش سه"، امشب پی اس جی از ساعت 22.30 به وقت تهران در زمین خود میزبان لوآور است و این شانس را دارد تا قهرمانی خود را قطعی کند. پی اس جی بعد از برتری 4-1 برابر لوریان می توانست قهرمان شود ولی موناکو با پیروزی خود اجازه نداد. پاریس ولی امشب اگر ببرد تحت هر شرایطی قهرمان خواهد شد.

این اولین قهرمانی لیگ فرانسه لوئیس انریکه و آخرین قهرمانی لیگ امباپه است. از سال 2011 و با ورود قطری ها، پی اس جی توانسته 10 بار قهرمان شود و تنها مون پلیه در 2012، موناکو در 2017 و لیل در 2021 قهرمانی را از پی اس جی گرفته اند.

امباپه با پاریس 6 قهرمانی لیگ کسب کرده و یک بار نیز با موناکو این عنوان را کسب کرده است. او در فوریه گذشته به باشگاهش اطلاع داد که در پایان فصل خواهد رفت و به این ترتیب امشب احتمالا آخرین قهرمانی لیگ فرانسه را جشن خواهد گرفت.

هنوز مشخص نیست او امشب از ابتدا بازی خواهد کرد یا خیر چون در لیگ، انریکه به او در ماه های اخیر چندان زیاد میدان نداده است. امباپه با دبل برابر لوریان تعداد گل هایش را به 46 رساند و با 26 گل در لیگ فرانسه اولین بازیکنی است که در 4 فصل متوالی بیش از 25 گل به ثمر می رساند.

پی اس جی همچنان شانس فتح لیگ قهرمانان و جام حذفی را نیز دارد تا امباپه بتواند با 4 گانه (پاریس قبلا قهرمان سوپرجام شده) از پاریس وداع کند.

دیگر خبرها

  • یک ماه و شش بازی حیاتی در انتظار پرسپولیس
  • شب موعود رسید: آخرین قهرمانی امباپه در پاریس
  • (عکس) بازار چشم انتظار یک شاسی بلند جدید / قیمت باورنکردنی محصول جدید کیا در ایران
  • شانس بالای حاج‌صفی برای ماندن در لیگ یونان
  • خداداد: سرنوشت قهرمانی دست استقلال است | پرسپولیس بهتر است اما این حرف‌ها در مورد تیم نکونام خنده‌دار است
  • خداداد: سرنوشت دست استقلال است
  • هواداران از پرسپولیس ۲ قهرمانی می‌خواهند
  • پرسپولیس و استقلال شانس قهرمانی هستند | پیشنهاد داشتم و می‌دانستم به زمین بروم گل ‌می‌زنم!
  • ملاک اصلی جام تختی انتخاب تیم ملی امید است/ شانس کسب ۲ مدال طلا در المپیک
  • جعفری: استقلال لحظه آخر شانس آورد