Web Analytics Made Easy - Statcounter

کرج- رییس هیئت تکواندو استان البرز گفت: بر اساس برآوردهای صورت گرفته حضور تکواندوکاران البرزی در لیگ های مختلف کشور با رشدی ۲۰ درصدی به نسبت سال قبل به حدود ۵۰۰ نفر رسیده است.

محمد نوذری در گفتگو با خبرنگار قدس آنلاین اظهارکرد: این افزایش ورزشکار به دلیل رشد حضور نمایندگان البرز در لیگ های مختلف کشوری و علاقمندی روزافزون باشگاه های مختلف کشور به بهره گیری از تکواندوکاران این استان بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه برای نخستین بار در دوره فعالیت استانی البرز ۲ نماینده در لیگ برتر کشور دارد گفت: خوشبختانه این خلاء پر شده و البرز به عنوان یکی از قطب های تکواندو کشور به چندین سال غیبت خود در بالاترین سطح باشگاهی کشور پایان داد.

نوذری با اشاره به حضور تیم های باسابقه در لیگ برتر کشور گفت: شرکت دو نماینده از البرز در فصل جدید لیگ برتر برای ما ارزشمند است وانتظار بیشتری نداریم.

رییس هیئت تکواندو استان البرز با تاکید براینکه شاکله بسیاری ازتیم های حاضر در لیگ برتر را البرزی ها تشکیل می دهند گفت: برای مثال تیم دانشگاه آزاد با بهره گیری از ترکیبی کاملا البرزی در مسابقات حاضر است.

وی در پایان به مسابقات قهرمانی کشور امیدها اشاره کرد و گفت: این مسابقات با توجه به انتخابی بودن جهت تشکیل تیم ملی از اهمیت زیادی برخوردار است وامیدوارم بتوانیم نتایج خوبی در این مسابقات بگیریم.

منبع: قدس آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۶۱۲۵۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مراسم بزرگداشت مرحوم آیت‌الله صادق رزاقی در کرج برگزار می‌شود

ایسنا/البرز رئیس بنیاد ملی نخبگان البرز گفت: در راستای تکریم سرآمدان علمی و فرهنگی استان، مراسم نکوداشت مرحوم آیت‌الله دکتر صادق رزاقی طالقانی از اساتید برجسته حوزه و دانشگاه برگزار می‌شود.

محمد نبیونی در گفت‌وگو با ایسنا اظهار کرد: مراسم نکوداشت عالم ربانی آیت‌الله دکتر صادق رزاقی طالقانی که از بنیانگذاران حوزه علمیه استان البرز بوده و صاحب تالیفات متعدد و مدرس دوره‌های مهدویت در استان بودند، با حضور مسئولین استانی روز دوشنبه ۱۷ اردیبهشت ماه از ساعت ۱۰ تا ۱۲ در سالن شهید مطهری دانشگاه آزاد برگزار می‌شود.

وی افزود: این ایام مصادف با هفته گرامیداشت مقام معلم بوده و ایشان به عنوان یکی از معلمان دلسوز و علاقه‌مند در دو سطح دانشگاهی و حوزوی فعالیت‌های موثری از خود به جا گذاشته‌ و شاگردهای زیادی تربیت کردند. از این رو هدف این است که ضمن تکریم و معرفی سرآمدان علمی، فرهنگی، دینی و مذهبی، نسل جوان به خصوص افراد مستعد و استعدادهای برتر هم در این مراسم شرکت کنند و به نوعی با الگوهای فرهنگی، علمی و مذهبی آشنا شوند.

نبیونی ادامه داد: از تمام علاقه‌مندان به حوزه‌های علمی و فرهنگی دعوت می‌شود که در این مراسم حضور پیدا کرده و در جریان فعالیت‌ها و خدمات ایشان قرار بگیرند. در این مراسم همچنین آثار، تالیفات و کتاب‌هایی که از ایشان به جای مانده ‌است، معرفی خواهد شد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • اندیشکده مواسات در البرز افتتاح می شود
  • هشدار زرد هواشناسی در پی فعالیت سامانه بارشی در کشور
  • راه‌یابی دو عضو کانون پرورش فکری به مسابقات لکوکاپ جهانی مسقط
  • هواشناسی ایران / هشدار زرد در پی فعالیت سامانه بارشی در کشور
  • بیش از ۱۲۰۰ ماما در استان البرز فعالیت می‌کنند
  • کمک ۳۴۰ میلیارد ریالی خیرین البرزی در طرح پنجره‌های امید
  • شطرنج‬ مربیان در سیدبندی المپیک/ تنور تکواندو داغ‌تر از همیشه
  • مراسم بزرگداشت مرحوم آیت‌الله صادق رزاقی در کرج برگزار می‌شود
  • معرفی افراد برتر مسابقات آزاد دارت کارگران کشور
  • مسابقات سوارکاری استانهای شمال کشور در ساری