Web Analytics Made Easy - Statcounter

نمایشگاه عکس « کدخدایان دریاچه» شامل مجموعه عکس های لیلا صبوری از کشتی‌سازها، ناخداها و ملوان‌های دریاچه ارومیه که سالیان سال بر روی این دریاچه مشغول به کار بوده اند، می باشد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانابه نقل از شبسترنیوز، مسئول واحد هنرهای تجسمی حوزه هنری استان با اعلام این خبر، گفت: نمایشگاه فوق شامل ۱۸ اثر از این هنرمند می باشد که از ۲۴ لغایت ۲۷ آبان ماه سال جاری از ساعت ۱۰ الی ۱۷ در معرض دید عموم قرار می گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مینا نیک رزم  اظهار کرد: محل نمایش مجموعه عکس کدخدایان دریاچه، داخل کشتی‌ به نمک نشسته، در بندر شرفخانه است، تا بار دیگر ناخدایان دریاچه و مسافرها به کشتی‌ها برگردند. با یاد تمام خاطره‌هایی با دریا داشته‌اند.

وی افزود: مجموعه عکس های کدخایان دریاچه در جستجوی ناخدایان بوده‌؛ چرا که دریا هنوز در خواب‌های این مردان، پر از آب است.

گفتنی است، این نمایشگاه با حمایت و مشارکت حوزه هنری آذربایجان شرقی و غربی و اداره بنادر و دریانوردی بر پا می شود.

لازم به ذکر است، لیلا صبوری کارشناسی ارشد مردم شناسی، می باشد که  پرتره‌هایی از ناخدایان دریاچه‌ ارومیه که طی سال‌های ۹۵-۹۶ در محیط زندگی آن افراد عکاسی شده است را در این نمایشگاه در معرض دید عموم قرار داده است.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۶۱۲۷۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مسابقات بین المللی کشتی جام تختی در زنجان برگزار می‌شود

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای زنجان؛ امانی گفت: تاکنون سه تیم خارجی از کشور‌های گرجستان، ارمنستان و عراق برای شرکت در چهل و چهارمین دوره مسابقات بین المللی کشتی جام جهان پهلوان تختی اعلام آمادگی کرده اند.

وی با اشاره به برگزاری این دوره از مسابقات در روز‌های سوم و چهارم خردادماه امسال، افزود: ۴۰ داور بین‌المللی قضاوت این مسابقات را برعهده خواهند داشت.

معاون ورزشی اداره‌ کل ورزش و جوانان استان ادامه داد: این مسابقات از شبکه‌های ورزش، پنج و اشراق در روز‌های پنجشنبه و جمعه (سوم و چهارم خردادماه) به صورت زنده پخش خواهد شد.

امانی گفت: این مسابقات با حضور علاقمندان زنجانی در سالن ۶ هزار نفری مجموعه ورزشی انقلاب زنجان برگزار می‌شود.

دیگر خبرها

  • ۴۰ عنوان کتاب جدید از منشورات رهبر معظم انقلاب در نمایشگاه کتاب
  • افتتاح هفتمین نمایشگاه دستاوردهای دانشجویان فنی و حرفه‌ای
  • کلاس دانش افزایی مربیان کشتی در مازندران
  • اسوههای زندگی را با این کتاب بشناسیم
  • کتاب‌های تازه رهبر معظم انقلاب در نمایشگاه کتاب
  • به نشر با ۷۸۲ عنوان در نمایشگاه کتاب حاضر می‌شود
  • ◄ آشنایی با آبراه غیرطبیعی پاناما + فیلم
  • شیراز قهرمان رقابت های کشتی آلیش بانوان
  • مسابقات بین المللی کشتی جام تختی در زنجان برگزار می‌شود
  • گردهمایی بزرگ حجاج در استادیوم آزادی آغاز شد