Web Analytics Made Easy - Statcounter

نمایشگاه تجسمی یازدهمین سوگواره بین المللی هنر عاشورایی، همزمان با معرفی برگزیدگان این رویداد فردا در حوزه هنری آغاز به کار خواهد کرد.

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما به نقل از روابط عمومی سپهر سوره هنر، آیین اختتامیه یازدهمین سوگواره بین المللی هنر عاشورایی فردا از ساعت ۱۸ در تالار سوره حوزه هنری برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این مراسم برگزیدگان بخش‌های پوستر، پرچم، تصویرسازی و نقاشی که در هر بخش شامل سه قدردانی و سه اثر برتر خواهد بود، معرفی خواهند شد.

جوایز این بخش جایزه نقدی به همراه تندیس ویژه سوگواره است که توسط نادر قشقایی طراحی شده است.

همچنین از کاظم چلیپا هنرمند پیشکسوت حوزه تجسمی و از بنیانگذاران هنر انقلاب قدردانی می‌شود.

همزمان با آیین اختتامیه یازدهمین سوگواره بین المللی هنر عاشورایی، نمایشگاهی نیز از آثار منتخب شرکت کرده در این دوره از سوگواره آغاز به کار خواهد کرد.

این نمایشگاه تا روز ۳۰ آبان در نگارخانه ابوالفضل عالی و نمایشگاه شماره یک خانه عکاسان حوزه هنری همه روزه میزبان علاقه‌مندان خواهد بود.

همچنین همزمان با این نمایشگاه ها، برخی از نمایشگاه‌های سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران نیز اقدام به نمایش آثار هنرمندان خواهند کرد.

در یازدهمین دوره سوگواره هنر عاشورایی حوزه هنری که به همت مؤسسه فرهنگی هنری سپهر سوره هنر برگزار می‌شود، هزار و ۲۳۵ اثر از ۴۳۱ هنرمند شرکت کرده است.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۵۷۳۶۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اختتامیه جشنواره قرآن و حدیث در تانزانیا برگزار می شود

به گزارش خبرگزاری مهر، اختتامیه بیست و نهمین جشنواره بین المللی قرآنی و حدیثی در نمایندگی جامعةالمصطفی العالمیه تانزانیا برگزار می‌شود.

این آئین با حضور بزرگان، علما، شخصیت‌های قرآنی، مراکز علمی آکادمیک و دینی، دانشجویان، طلاب، علاقمندان از مذاهب مختلف توسط نمایندگی جامعه المصطفی در مرکز همایش‌های بین المللی جولیوس نیرره شهر دارالسلام برگزار خواهد شد.

این جشنواره به صورت حضوری و مجازی با حضور قاریان استاد قاسم مقدمی از کشور جمهوری اسلامی ایران، سعید رحیمی از کشور جمهوری اسلامی ایران، استاد عیدی شعبان از کشور تانزانیا، استاد جلال معصومی از کشور افغانستان، استاد رجا ایوب از کشور تانزانیا، قاری نوجوان آقای یاسین غلامی از کشور جمهوری اسلامی ایران، استاد حسین بوکی از کشور تانزانیا، استاد رضا دوسا از کشور تانزانیا و استاد علی عبدالله از کشور تانزانیا برپا خواهد شد.

تاریخ برپایی اختتامیه جشنواره روز یکشنبه نهم اردیبهشت سال جاری مطابق با ۲۰۲۴/۴/۲۸ از ساعت ۱۴ در محل Julius Nyerere International Convention Centre است.

علاقه مندان می‌توانند از نشانی زیر شاهد پخش زنده این اختتامیه باشند.

یوتیوب:

https://www.youtube.com/live/pV8I9X0IWQE?si=aAMNlL6Cce6_oMKS

یوتیوب:

https://youtu.be/8H2s342gMf4?si=4jjwBD7ZShu0QJcy

کد خبر 6089604 سمانه نوری زاده قصری

دیگر خبرها

  • نمایشگاه عکس‌های قدیمی سنندج افتتاح شد
  • نخستین جشنواره بین‌المللی فیلم دینی رضوان آبان ماه برگزار می‌شود
  • اختتامیه جشنواره قرآن و حدیث در تانزانیا برگزار می شود
  • راه اندازی میز خدمت در نمایشگاه تجهیزات پزشکی
  • مشارکت ۲۴۰ اثر در جشنواره شعر «طوفان القوافی»/ اختتامیه در بصره برگزار می‌شود
  • یک قرن سنندج در قاب تصویر
  • دومین نمایشگاه عکس‌های قدیمی شهر سنندج برپا می‌شود
  • حوزه هنری با نمایش «آلاء» به جشنواره مونودرام کارتاژ تونس می‌رود
  • سبد محصولاتی ارائه شده در «ایران‌هلث» منجر به تعاملات اقتصادی می‌شود
  • آغاز به کار بیستمین نمایشگاه کشاورزی در شیراز