Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، کارکنان اداره کل آموزش وپرورش استان زنجان،همزمان با هفته کتاب و در یک حرکت فرهنگی،بیش از3هزارجلد کتاب با عناوین مختلف،برای استفاده در مدارس نواحی ومناطق 14گانه آموزشی استان هدیه کردند.

معاون پرورشی وفرهنگی آموزش وپرورش استان در این مراسم گفت:مقوله ی کتاب و کتاب خوانی در مدارس اولویت اول آموزش وپرورش می باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

محمود عباسی افزود: با توجه به این موضوع در اولین روز از بیست وپنجمین هفته کتاب و کتابخوانی،کارکنان اداره کل آموزش وپرورش استان در یک حرکت بدیع و نو 3هزار جلد کتاب با عناوین مختلف،به 14 منطقه آموزشی استان اهدا نمودند.

وی ازسایردستگاه های فرهنگی خواست همکاری لازم را برای ترویج فرهنگ کتاب و کتاب خوانی و ترویج دانایی با آموزش و پرورش داشته باشند.

معاون پرورشی وفرهنگی آموزش وپرورش استان با اشاره به موضوع  کتاب های اهدایی، تصریح کرد: بیشتر این کتاب ها مذهبی و غیر درسی می باشند و از سایر همکاران در نواحی و مناطق نیز خواستاریم این روند و اهدای کتاب را در برنامه هایشان داشته باشند.

محمود عباسی افزود: این مراسم در نوع خود در سطح استان اولین می باشد و همکاران در یک جهاد فرهنگی کتاب های خودشان را به مناطق محروم در استان اهداء کردند.

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۶۱۲۹۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جان‌فشانی رزمندگان مدیون انتشار علم و معرفت معلمان است

ایسنا/زنجان مدیرکل آموزش و پرورش استان زنجان گفت: جان‌فشانی جوانان انقلاب و رزمندگان دفاع مقدس و مجاهدان علم و پژوهش، مدیون انتشار علم و معرفتی است که خداوند در وجود معلمان قرار داده است.

علی اسماعیلی امروز (یکشنبه ۱۶ اردیبهشت‌ماه) در برنامه معلم ماندگار که در مدرسه شریعتی زنجان برگزار شد، ضمن تبریک هفته معلم و تکریم مقام معلم، اظهار کرد: فرهنگ، اخلاق، تدین و همه خوبی‌ها را مدیون معلمان هستیم.


وی تصریح کرد: اگر به خصوصیات شهید مرتضی مطهری مانند روحیه معنوی، رابطه معنوی با شاگردان، عشق به شاگرد، تشویق و زمینه فراهم کردن خوانده و پی برده باشیم در وجود همه نیز معلمان زنجانی قابل مشاهده است.

مدیرکل آموزش و پرورش استان با بیان اینکه معلمی عشق خالصانه‌ای برای ارتقاء جامعه و جوانان و نوجوانان است، عنوان کرد: جان‌فشانی جوانان انقلاب و رزمندگان دفاع مقدس و مجاهدان علم و پژوهش مدیون انتشار علم و معرفتی است که خداوند در وجود معلمان قرار داده است.

اسماعیلی با بیان اینکه امروز می‌توان به میراث عظیم معنوی و مادی و فرهنگ شفاهی استان امیدوار بود، خاطرنشان کرد: موزه آموزش پرورش استان زنجان از سال گذشته در مدرسه شریعتی زنجان افتتاح شده و در معرض بازدید قرار گرفته است.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • استاندار زنجان: به آموزش و پرورش بی‌توجه بود‌ه‌ایم
  • باید عدالت آموزشی در استان زنجان برقرار شود
  • عملیاتی کردن فرامین رهبری در وزارت آموزش و پرورش
  • تجلیل از معلمان ماندگار ‌زنجان/ حال خوش معلمان ۸۰ ساله
  • پیشرفت و تغییر در جامعه از خط سیر مدرسه و معلم می‌گذرد
  • تجلیل از معلمان ماندگار ‌زنجان/ حال خوش معلمان ۸۰ ساله+‌فیلم
  • سند تحول آموزش و پرورش، نیازمند تحول
  • جان‌فشانی رزمندگان مدیون انتشار علم و معرفت معلمان است
  • کارگران نمونه در گناوه تجلیل شدند
  • ضرورت توجه به مدرسه محوری در آموزش وپرورش