Web Analytics Made Easy - Statcounter

شبکه دامپزشکی شهرستان کمیجان گشت مراقبت فعال بیماری آنفلوانزای فوق حاد پرندگان در سدها و آب بندهای شهرستان را اجرا کرد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از سلام کمیجان؛ رضا رضائی، رئیس شبکه دامپزشکی شهرستان کمیجان در حاشیه بازدید مسئولان دامپزشکی شهرستان کمیجان از سدها و آب بندهای شهرستان در راستای مراقبت فعال جهت پیشگیری از بیماری آنفولانزای فوق حاد پرندگان گفت: با شروع فصل سرما و مهاجرت پرندگان آبزی به کشور، شبکه دامپزشکی شهرستان کمیجان اقدام به برقراری گشت بازدید و مراقبت فعال در خصوص بیماری های پرندگان کرده است که در این راستا از تمام سدها و آب بندهای موجود در سطح شهرستان بازدید می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی هدف از برگزاری این بازدید و گشت ها را مراقبت و پایش این بیماری در سطح حیات وحش دانست و افزود: پرندگان مهاجر به طور طبیعی میزبان ویروس آنفولانزا هستند که امکان دارد آن را به طیور اهلی از جمله مرغداری های صنعتی و سنتی منتقل کنند.

رضائی تصریح کرد: در صورت وجود هر گونه تلفات در پرندگان وحشی، شبکه دامپزشکی کمیجان اقدامات لازم را در خصوص پیشگیری از انتقال بیماری به طیور صنعتی و سنتی انجام می دهد.

رئیس شبکه دامپزشکی کمیجان تصریح کرد: خوشبختانه تا کنون هیچ گونه تلفاتی در پرندگان وحشی آبگیرها و آب بندهای موجود در سطح شهرستان مشاهده نشده است که البته اقدامات مراقبت و پایش همچنان ادامه دارد.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۶۱۳۰۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مناظره آتشین آمریکایی‌ها و سعودی‌ها درباره ایران در شبکه اسرائیلی!

تعداد بازدید : 0 کد ویدیو دانلود فیلم اصلی کیفیت 480 بازدید 8 بهبود روابط ایران و عربستان نه تنها مطلوب اسرائیل نیست بلکه مطلوب آمریکا نیز نیست. در این زمینه مناظره آمریکایی‌ها و سعودی‌ها درباره بهبود رابطه ایران و عربستان در شبکه تلویزیون اسرائیلی آی 24 نیوز را می‌بینید که لحن آتشینی به خود گرفت. در بخشی از این مناظره طرف آمریکایی خطاب به سعودی گفت: «اگر حمایت آمریکا و غرب از ارتش عربستان نبود، یمنی ها ناهار را در ریاض می خوردند!/نزدیکی روابط ایران و عربستان مایه تعجب آمریکاست...» و در مقابل طرف سعودی گفت: «... اقدامات عربستان به شما شوک وارد کرده؟ بیشتر به سلامتی خود توجه کنید!...» این مناظره را با زیرنویس فارسی می‌بینید.

دیگر خبرها

  • سریال مورد علاقه رهبر انقلاب اعلام شد
  • لباس مخصوص دوندگان کم آبی را جبران می‌کند
  • هشدار برای شیوع آنفلوانزای فوق حاد پرندگان در گاو شیری
  • درمان ضد انگلی بیش از ۹ هزار راس دام سبک در اندیمشک
  • خراسان شمالی میزبان فلامینگو‌های مهاجر
  • هشدار شبکه دامپزشکی گناباد در خصوص بیماری تب سه روزه گاوی
  • برگزاری کارگاه آموزشی آشنایی و مقابله با بیماری های هاری و وبا در شهرستان میاندوآب 
  • مناظره آتشین آمریکایی‌ها و سعودی‌ها درباره ایران در شبکه اسرائیلی!
  • ساماندهی بهداشتی اسکله‌های صیادی و محصولات شیلاتی استان بوشهر
  • مهم‌ترین چالش کلانشهر اراک جذب و انتقال سرمایه است