Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «امتداد نیوز»
2024-05-04@23:47:12 GMT

۳۴۰ کارت سوخت در خراسان جنوبی مسدود شد

تاریخ انتشار: ۲۲ آبان ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۵۹۷۴۷۴

۳۴۰ کارت سوخت در خراسان جنوبی مسدود شد

بیرجند- رئیس ناحیه مرکزی پخش فرآورده های نفتی بیرجند گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون ۳۴۰ کارت سوخت در استان به دلیل استفاده غیر مجاز مسدود شده است.

به گزارش امتداد نیوز، معصومه پاکدل بعد از ظهر دوشنبه در کمیسیون هماهنگی، نظارت و مبارزه با قاچاق کالا و ارز شهرستان بیرجند اظهار داشت: از ابتدای سال جاری تاکنون مصرف بنزین در سطح شهرستان بیرجند بالغ بر پنج درصد افزایش داشته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به اجرای طرح پیمایش برای اختصاص سهمیه سوخت به خودروهای سنگین، بیان کرد: علاوه بر این جایگاه ها توجیه شده اند که شهروندان از کارت غیر برای سوختگیری استفاده نکنند و در صورت مشاهد این موارد با ان ها برخورد و کارت سوخت آن ها بین دو تا شش ماه مسدود می شود.

کاهش ۴۱ درصدی مصرف نفت کوره در بیرجند

رئیس ناحیه مرکزی پخش فرآورده های نفتی بیرجند ادامه داد: در این راستا از ابتدای سال جاری تاکنون ۳۴۰ کارت سوخت به دلیل استفاده غیرمجاز مسدود شده اند که اغلب آن ها مربوط به شهرستان های سربیشه و بیرجند بوده است.

پاکدل اضافه کرد: مجموعه اقدامات انجام شده در این مدت سبب کاهش یک درصدی مصرف نفت گاز و کاهش ۴۱ درصدی مصرف نفت کوره در سطح شهرستان شده است.

وی با اشاره به اینکه دربرخی از استان ها خرده فروشی نفت گاز مشاهده شده است، بیان داشت: انجام این کار تنها با مجوز قابل انجام است اما در سطح شهرستان بیرجند تاکنون این موارد مشاهده نشده است.

کنترل مراکز غیر مجاز سیلندرپرکنی

رئیس ناحیه مرکزی پخش فرآورده های نفتی بیرجند با بیان اینکه در سال گذشته در سطح شهرستان برا مراکز دپوی سیلندرپرکنی غیرمجاز و محل های دپوی گاز مایع روبه رو بودیم، افزود: با کنترل و پیگیری های انجام شده امسال این مراکز کنترل شده اند.

به گفته وی در هفت ماهه امسال میزان مصرف گاز مایع در سطح شهرستان ۱۱.۷ درصد کاهش داشته است.

true برچسب ها : بیرجند شرکت پخش فرآورده های نفتی خراسان جنوبی کارت سوخت true

منبع: امتداد نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.emtedadnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «امتداد نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۵۹۷۴۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مسدود شدن جاده خوسف - معدن قلعه زری


به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای خراسان جنوبی، با توجه به بارندگی های شدید شب گذشته  و جاری شدن رودخانه های فصلی ، جاده خوسف به معدن قلعه زری مسدود شد. 

به گفته هلال احمر خراسان جنوبی هم استانی ها از سفرهای غیر ضرور پرهیز کنند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی




دیگر خبرها

  • همایش زائران حج تمتع خراسان جنوبی به روایت تصویر
  • گزارش آخرین وضعیت سیل در خراسان‌جنوبی 
  • مختاران سربیشه در صدر جدول بارندگی‌های خراسان جنوبی
  • سیل برخی از راه‌های روستایی و فرعی خراسان جنوبی را مسدود کرد
  • سیل برخی از راه‌های روستایی و فرعی را مسدود کرد
  • بارش‌های بهاری در خراسان جنوبی/کویر به دریاچه تبدیل شد + فیلم
  • مسدود شدن جاده خوسف - معدن قلعه زری
  • اظهار نظر یک نماینده؛ سهمیه بنزین در کارت ملی شارژ می‌شود؟
  • آغاز تبلیغات انتخابات مجلس در حوزه انتخابیه بیرجند، درمیان و خوسف
  • تبلیغات دور دوم انتخابات مجلس در خراسان جنوبی آغاز شد