Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از بیرجند ؛محمدمهدی مروج‌الشریعه استاندار خراسان جنوبی در جلسه ستاد راهبردی و مدیریت اقتصاد مقاومتی خراسان جنوبی در شهرستان سربیشه با تأکید بر اینکه مدیران استان برای جذب اعتبارات ملی بشتابند،گفت:با توجه به ظرفیت بزرگ کشاورزی برای محصولات زرشک،عناب و زعفران استان،واحد تحقیقات علمی،ژنتیکی و فناوری جهت افزایش تولید و بازایابی این محصولات راه‌اندازی شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود:باید به اموری که اقتصاد جامعه را توسعه داده و سطح درآمد مردم را افزایش می دهد توجه شود.

محمدمهدی مروج‌الشریعه گفت:باید از ظرفیت مردم در اداره اقتصاد و ایجاد اشتغال استفاده شود تا یک جامعه سالم داشته و با اقتصاد مقاومتی آن را محقق کنیم و باید فرهنگ کارآفرینی برای مردم تبیین شود زیرا وجود فقر در جامعه ظلم به مردم و آینده کشور است..

استاندار خراسان جنوبی افزود:روحانیت، ائمه جماعات و جمعه،نهادهای نظامی امنیتی و رسانه ملی در حوزه اقتصاد مقاومتی مسئولیت دارند و همچنین شوراهای اسلامی شهر و روستا به عنوان نهاد مدنی در جامعه در زمینه اقتصاد مقاومتی مسئول هستند.

انتهای پیام/غ

مدیران استان برای جذب اعتبارات ملی بشتابند

منبع: باشگاه خبرنگاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۶۱۴۰۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

راهیابی فیلم کوتاه مدرسه آنالوگ به جشنواره بین‌المللی رشد

مسئول واحد هنرهای تصویری حوزه هنری خراسان جنوبی از راهیابی فیلم کوتاه «مدرسه آنالوگ» به بخش بین المللی جشنواره رشد خبر داد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بیرجند، سعید فوداجی در جمع خبرنگاران اظهار داشت: فیلم کوتاه مدرسه آنالوگ از بین 3 هزار و 700 اثر ارسالی از 119 کشور جهان در پنجاه و سومین دوره جشنوراه بین‌المللی فیلم رشد جزو منتخب‌ها شد.

وی افزود: این اثر به بخش بین‌المللی این رویداد راه یافت و در حال پخش در عرصه ملی و بین‌المللی است.

مسئول واحد هنرهای تصویری حوزه هنری خراسان جنوبی یادآور شد: کارگردان این اثر احسان عمیدیان و تهیه‌کننده آن محسن سروریان بوده و این فیلم از تولیدات حوزه هنری خراسان جنوبی و محصولی از مرکز فیلم جوان سوره است.

به گفته وی محتوای این فیلم کوتاه در زمینه معلمی فداکار در زمان کرونا است.

انتهای پیام/ 252

دیگر خبرها

  • دانشکده هوش مصنوعی در دانشگاه آزاد تبریز راه‌اندازی می‌شود
  • ایجاد دانشکده فناوری‌های راهبردی در دانشگاه مازندران
  • رسالت مالکیت فکری، شناسنامه‌دار کردن تولد نوآوری‌هاست
  • راهیابی فیلم کوتاه مدرسه آنالوگ به جشنواره بین‌المللی رشد
  • دستاوردهای علمی مرهون تلاش معلمان و اساتید دانشگاه است
  • تصویب سند توسعه دانش بنیان خراسان جنوبی
  • دستگاه‌های دولتی مکلف به پاسخگویی و اجرای مصوبات ستاد اقتصاد مقاومتی هستند
  • دست‌یابی به مرجعیت علمی و توسعه اقتصاد دانش‌بنیان در فضای دانشگاهی کشور
  • رفع موانع تولید در مسیر تحقق شعار سال با نگاه مسأله محور
  • جهش در اقتصاد کشور نیازمند نوآوری و فناوری‌های جدید است