Web Analytics Made Easy - Statcounter

تهران - ایرنا - رئیس دیوان عالی کشور ضمن همدردی با خانواده های داغدار زلزله اخیر در استان های کرمانشاه ، خواستار رسیدگی سریع و دقیق نسبت به رفع مشکلات حادثه دیدگان این زلزله شده است.

به گزارش روز سه شنبه ایرنا از دیوان عالی کشور، حجت‌الاسلام والمسلمین حسین کریمی در پیامی با خانواده های داغدار زلزله اخیر در استان کرمانشاه همدردی کرد .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


رئیس دیوان عالی کشور در بخشی از این پیام آورده است: انتظار می رود مسئولان در راستای اجرای وظائف شرعی و قانونی خود و فرامین مطاع مقام معظم رهبری مدظله العالی با رسیدگی سریع و دقیق نسبت به رفع مشکلات پیش آمده، جبران خسارات وارده، اسکان آوارگان و رفع نیازهای معیشتی این عزیزان در کاهش آلام کلیه هموطنان خسارت دیده در این حادثه طبیعی با تمام توان و جدیت اقدام کنند.
کریمی همچنین با ابراز تاسف و تاثر بابت درگذشت تعداد زیادی از هموطنان در استان کرمانشاه در واقعه زلزله اخیر ، برای عموم جان باختگان این حادثه غم بار از درگاه حق تعالی، رحمت و مغفرت واسعه الهی، برای عموم مصیبت‌دیدگان صبر و اجر و برای کلیه مصدومان و آسیب‌دیدگان از این حادثه غم‌بار عافیت کامل و شفای عاجل مسئلت کرد.
به گزارش ایرنا دو زلزله در فاصله ساعت 21 تا 22 یکشنبه شب ،استان های غربی کشور به ویژه کرمانشاه را لرزاند که متاسفانه به دنبال این زمین لرزه 7.3 ریشتری تعدادی از هموطنان جان باخته اند و بیش از 5 هزار تن هم مجروح و مصدوم شده اند.
براساس این گزارش، همه نهادهای دولتی و مردمی از همان روز نخست با حضور در محل حادثه در حال امداد و نجات جان زیرآوارماندگان هستند و از همین رو حسن روحانی رئیس جمهوری امروز سه شنبه به استان کرمانشاه رفت.
اجتمام** 7329 ** 1418
خبرنگار: لیلا اسماعیل نژاد ** ناشر: مریم برزآبادی

منبع: ایرنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۶۱۴۳۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زلزله ۳.۱ ریشتری حوالی ازگله در استان کرمانشاه را لرزاند

به گزارش خبرنگار مهر، زلزله‌ای به بزرگی ۳.۱ ریشتر در عمق ۱۰ کیلومتری زمین حوالی ازگله در استان کرمانشاه در همسایگی کشور عراق را لرزاند.

این زمین لرزه ساعت ۴:۰۵ شنبه ۸ اردیبهشت ماه در حوالی ازگله و مرز بین استان کرمانشاه و کشور عراق گزارش شده است.

این زلزله به طول جغرافیایی ۴۵.۴۴و عرض جغرافیایی ۳۵.۳۲ در ۵۶ کیلومتری ازگله و ۶۹ کیلومتری نوسود و ۷۴ کیلومتری نودشه رخ داده است.

خسارتی در رابطه با این زمین لرزه تا به این لحظه گزارش نشده است.

کد خبر 6089422

دیگر خبرها

  • نظارت ویژه بر پرونده‌های اقتصادی در دستور کار است
  • تکریم بیشتر ارباب رجوع و پیگیری برنامه‌های نظارتی بر محاکم در اولویت دیوان عالی کشور
  • منتظری: کاهش زمان رسیدگی‌های قضایی مورد توجه قرار بگیرد
  • ساختمان‌های اداری باقیمانده در مناطق زلزله‌زده کرمانشاه بازسازی و تکمیل می‌شود
  • نیاز امروز جامعه ما معنویت است
  • بازدید میدانی رئیس سازمان مدیریت بحران کشور از بنا‌های آسیب دیده زلزله ۹۶
  • زلزله ۳.۱ ریشتری حوالی ازگله در استان کرمانشاه را لرزاند
  • رئیس دیوان عالی کشور: حجاب در ایران قانون است؛ حتی کسانی که مسلمان نیستند یا پایبندی جدی به احکام اسلام ندارند، تابع قانون باشند/ قضات در این زمینه اصل بازدارندگی از جرم را در نظر داشته باشند و احکامی صادر کنند که موجب تنبه شود
  • قوه قضاییه: حکم اعدام توماج صالحی بدوی و قابل فرجام خواهی در دیوان عالی کشور است
  • دیدار نماینده ولی‌فقیه در سیستان و بلوچستان با رئیس دیوان عالی کشور