Web Analytics Made Easy - Statcounter

احمد صفری عضو کمیسیون انرژی مجلس نماینده مردم کرمانشاه در گفت و گو با خبرنگار جام جم اظهار داشت: بیش از 7 شهر استان کرمانشاه آسیب جانی و مالی دیده اند، که این استان ها شامل اسلام آباد غرب، کرند، ثلاث باباجانی، جوانرود، سرپل ذهاب، قصر شیرین و بخش های تابع، است. این در حالی است که حدود 1800 روستا آسیب جدی دیده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در ادامه در خصوص آسیب و خسارات به بیمارستان ها گفت: در مورد بیمارستان طالقانی کرمانشاه که اتفاق خاصی برای این سازه چندین ساله نیفتاده است. ولی متاسفانه بیمارستان امام خمینی اسلام آباد غرب و بیمارستان سرپل ذهاب آسیب جدی دیده اند. در حالی است که زمان زیادی از ساخت این سازه ها نمی گذرد. ولی شاهد هستیم که به نماها و سقف این ساختمان ها آسیب جدی وارد شده است. فاز دوم بیمارستان امام خمینی اسلام آباد غرب فروردین امسال با حضور وزیر بهداشت افتتاح شده بود که به گفته این نماینده مجلس همین فاز تازه ساز نیز دچار تخریب شده است. صفری از نظارت و استاندارها این گونه سازه ها گلایه کرد، گفت: مسئولین با این که نظارت دقیق و استانداردهای کافی این پروژه را تأیید کردند. متاسفانه شاهد بیشترین تخریب از این سازه ها که از سال ساخت این بناها زمان زیادی نمی گذرد، هستیم. وی در ادامه اظهار داشت: بعضی از شهرستان های ما تا این ساعت هنوز چادر و لوازم گرمایشی دریافت نکردند. عضو کمیسیون انرژی مجلس تاکید کرد گفت: با حضور امروز رییس جمهور محترم و وزیر بهداشت و درمان کارها و اقداماتی در خصوص آسیب دیدگان صورت می گیرد.

منبع: جام جم آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت jamejamonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام جم آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۶۱۴۴۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افتتاح بازارچه کسب و کار دانش آموزی در روستای قاسم‌آباد بجستان

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز خراسان رضوی بهمن شاهدوست مسئول نمایشگاه گفت: بازارچه کسب و کار دانش آموزی دبیرستان شوکت فدایی در محل کاروانسرای روستای قاسم آباد باحضور مسئولان شهرستان بجستان برگزارشد تا دانش آموزان باروش‌های جدید کسب و کار آشنا شوند.
وی افزود: این نمایشگاه شامل صنایع دستی، هنری، سوغات کویر و انواع دست پخت‌های خانگی و لبنیات محلی بویژه لبنیات شتر بود که استقبال مردم باعث دلگرمی دانش آموزان خطه کویر شد.
روستای قاسم آباد یکی از دورافتاده‌ترین روستا‌های بجستان است که همچون نگینی در دل کویر می‌درخشد و کاروانسرای تاریخی این روستا از جاذبه‌های گردشگری این روستا محسوب می‌شود.

دیگر خبرها

  • تخریب منزل مسکونی با سازه چوبی در پیشوا/۴نفر مصدوم شدند
  • محورهای مواصلاتی شهرستان خوسف آسیب جدی دیده‌اند
  • بیمارستان رازی کوهدشت سال ۱۴۰۴ افتتاح می‌شود
  • تخریب سازه‌های بتونی غیر مجاز و آزاد سازی سواحل نور
  • یک‌ماه تا افتتاح بزرگترین کارخانه سرب و روی کشور
  • افتتاح بازارچه کسب و کار دانش آموزی در روستای قاسم‌آباد بجستان
  • تخریب سازه‌های بتونی غیر مجاز و آزاد سازی سواحل شهرستان نور
  • نماینده همدان در مجلس خبرگان رهبری به علت عارضه مغزی در بیمارستان بستری شد
  • افتتاح بیمارستان درمان تالاسمی در ننگرهار
  • ۸۱ پروژه بهداشت و درمان گیلان آماده بهره برداری