Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-04-27@17:34:42 GMT

جایگاه معاونت فنی، ورزشی در سپاهان کجاست؟

تاریخ انتشار: ۲۳ آبان ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۶۱۵۸۸۱

جایگاه معاونت فنی، ورزشی در سپاهان کجاست؟

صحبت‌های قائم مقام باشگاه سپاهان در بحث عدم صدور مجوز حرفه‌ای نشان می‌دهد که او کمترین اطلاعات را در این رابطه از مدیران زیردست خودش دریافت کرده است.

خبرگزاری ایمنا - گروه ورزشی - مسعود افشاری: زمانی‌که نتایج بررسی شرایط باشگاه‌های ایرانی از جانب کنفدراسیون آسیا صادر شد و باشگاه سپاهان در لیست اول تیمهایی که مجوز حرفه‌ای نداشتند قرار نگرفت خیلی‌ از رسانه‌ها به دنبال بررسی دلایل این اتفاق بودند و طبیعی بود که در این میان مدیران باشگاه سپاهان بتوانند بهترین پاسخگو در این حوزه باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اولین گفتگو در این زمینه را مسعود تابش معاونت فرهنگی، ورزشی باشگاه  سپاهان با یکی از خبرگزاری‌ها انجام داد و جالب اینجاست که اصل موضوع را از بیخ و بن انکار کرد. بر اساس صحبت‌هایی که تابش انجام داده عدم صدور مجوز هیچ ربطی به کمبود امکانات سپاهان در استادیوم نقش جهان نداشته و حتی به نوعی بحث سندسازی را هم مطرح کرده است. قائم مقام باشگاه سپاهان در این زمینه گفت: شاید می‌خواهند با این مسئله ما را قلقلک بدهند. بعضی باشگاه‌ها که زمین و استادیوم ندارند حرفه‌ای می‌شوند بعد ما حرفه‌ای نمی‌شویم. ما ورزشگاه و امکانات حرفه‌ای داریم، همه چیز در سپاهان به روز است، نور ورزشگاه ما به جای ۱۲۰۰ لوکس، ۲۰۰۰ لوکس است و به خاطر اینها حرفه‌ای نشدیم.

اما ماجرا در جایی جالب شد که یکساعت بعد بصیریان مدیریت مجوز حرفه ای باشگاه فولاد مبارکه سپاهان خیلی راحت و به صورت مستند از مشکلات استادیوم نقش جهان رونمایی کرد تا مشخص شود که عدم صدور مجوز حرفه‌ای نه ربطی به سندسازی داشته و نه ارکان کنفدارسیون فوتبال آسیا و مسئولان فدراسیون فوتبال هیچ مشکلی با سپاهان داشته‌اند و اگر هم مجوزی صادر نشده فقط و فقط در رابطه با مشکلات نقش جهان بوده است. در این شرایط باید از سپاهانی‌ها سوال کرد چه می‌شود که معاونت فنی ورزشی باشگاه که به نوعی نفر اول در امور اجرایی هم هست  اینطور از قضیه بی‌اطلاع بوده و چرا موارد مربوط به این پرونده در اختیارش قرار نگرفته تا حرف مدیران سپاهان در طی کمتر از یکساعت اینچنین دوگانگی نداشته باشد. تابش یکی از پیشکسوتان باشگاه سپاهان است و از لحاظ اخلاقی هم آنقدر بی حاشیه بوده که در این سال‌ها با همه مدیرانی که در راس مدیریت باشگاه سپاهان قرار گرفته‌اند سابقه همکاری دارد اما ای کاش به هنگام بروز چنین مسائلی با دور اندیشی بیشتری با رسانه‌ها صحبت کند که چارت اداری سپاهان کمتر به زیر سوال برود.

منبع: ایمنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۶۱۵۸۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ناراحتی سپاهانی‌ها از موضع‌گیری جدید در آنتن 

آفتاب‌‌نیوز :

یکی از قسمت‌های مصاحبه خسرو حیدری در استودیو آنتن به حرف‌های او درباره پشیمانی از پیوستن به سپاهان مربوط می‌شود؛ صحبت‌هایی که با عصبانیت و ناراحتی هواداران اصفهانی مواجه شده است.

حیدری در این بخش از مصاحبه‌اش می‌گوید: «یکی از دلایلی که در استقلال خداحافظی کردم این بود که خاطره تلخ رفتن به سپاهان و یک سال حضور در این تیم را از ذهن هواداران تیم پاک کنم. صد در صد رفتن به سپاهان اشتباه بود. با آقای قلعه‌نویی رفتم و چند بازیکن دیگر استقلال هم آنجا بودند.»

این صحبت‌های خسرو با واکنش سپاهانی‌ها مواجه شده و حتی روزنامه منتسب به باشگاه تیتر اول خود را به این موضوع اختصاص داده و نوشته: «خسرو جان! در آن سپاهان پرمهره بود و نبودت برای ما فرقی نداشت.»

حیدری در لیگ دهم با پیراهن سپاهان به میدان رفت و موفق شد با این تیم به مقام قهرمانی لیگ برتر هم دست پیدا کند، ولی بلافاصله به استقلال بازگشت و آخرین قهرمانی در لیگ برتر را با پیراهن آبی در لیگ دوازدهم تجربه کرد.

منبع: ورزش سه

دیگر خبرها

  • مسابقات والیبال ساحلی با معرفی نفرات برتر پایان یافت
  • تیم‌های برتر مسابقات والیبال ساحلی خراسان شمالی مشخص شدند
  • مدیرعامل ملوان: صحبت‌های تارتار زنگ خطر بود
  • سرمربی سرشناس و پرتغالی سپاهان زن ایرانی گرفت و مسلمان شد | من الان یکی از خانواده های ایرانی هستم + جزئیات
  • مورایس: استقلال ملاثانی باعث افتخار جام حذفی بود
  • ناراحتی سپاهانی‌ها از موضع‌گیری جدید در آنتن 
  • پایان بارگذاری: پرسپوليس در انتظار خبر مهم
  • با اعلام رییس صدور کمیته مجوز حرفه‌ای : AFC واگذاری استقلال و پرسپولیس را تایید کرد
  • بحران‌زده ترین قاره جهان از نظر بلایای طبیعی کجاست؟ | اینفوگرافیک
  • جایگاه سوم چهارمحال و بختیاری در صدور پرونده‌های الکترونیکی