Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرعامل بنیاد برکت: ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) با تشکیل ستاد پشتیبانی از مناطق زلزله‌زده، علاوه بر ارسال صد‌ها تن انواع اقلام موردنیاز مناطق زلزله‌زده، ۱۰۰ گروه جهادی و چهار درمانگاه سیار را در مناطق زلزله‌زده مستقر کرده است. به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری دانشجو،مدیرعامل بنیاد برکت، وابسته به ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) گفت: ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) از ساعت ۶ صبح روز دوشنبه، با تشکیل ستاد پشتیبانی از مناطق زلزله‌زده، علاوه بر ارسال صد‌ها تن کمک، به سامان‌دهی ۱۰۰ گروه جهادی برای کمک به مردم مناطق زلزله‌زده پرداخته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 
دکتر عارف نوروزی، فهرست کمک‌های ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) به مناطق زلزله زده را شامل ۲۰ تریلر آب معدنی، صد هزار قوطی انواع کنسرو، ۲۰ هزار تخته پتو، ۲۰ هزار بالشت، ۲۰ تن خرما، ۴۰ تن البسه، کیف، کفش و لباس گرم، هزار چراغ خوراک‌پزی و وسایل گرمایشی، ۱۰ موتور برق بیان کرد و گفت: علاوه بر این اقلام، تقاضای ۳۰ تن خرما، ۱۰۰ هزار کنسرو تن ماهی و ۳۰ تریلی آب معدنی دیگر هم شده که به زودی نسبت به ارسال آن‌ها اقدام خواهد شد. 
به گفته‌ی مدیرعامل بنیاد برکت ۵۰ درصد از این کمک‌ها تاکنون به مناطق زلزله‌زده رسیده است و با هماهنگی ستاد بحران و نیز استاندار کرمانشاه در میان مردم در حال توزیع است. 
به گفته‌ی دکتر نوروزی ۴ درمانگاه سیار بنیاد برکت هم به زودی در مناطق زلزله‌زده با کادر درمانی مستقر خواهند شد و هم چنین ۵ کامیون انواع دارو، سرم، انواع آنتی‌بیوتیک‌ها و اقلام اورژانسی به این مناطق ارسال شده است.
مدیرعامل بنیاد برکت با بیان این‌که ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) بازسازی مدارس و تعدادی از منازل را در مناطق زلزله‌زده و نیز تعدادی از مناطق روستایی که تخریب در آن‌ها گسترده بوده، تقبل کرده است؛ گفت: باید منتظر باشیم تا شرایط اضطراری به پایان برسد تا بتوانیم در این خصوص هماهنگی‌های لازم را انجام دهیم. 
دکتر نوروزی گفت: تاکنون ۱۰۰ گروه جهادی شامل تیم‌های پزشکی در مناطق زلزله‌زده مستقر شده که این گروه‌ها بازوی خوبی برای رساندن کمک‌ها به همه‌ی مناطق آُسیب‌دیده از این واقعه‌ی تأسف‌بار است.

منبع: خبرگزاری دانشجو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۶۱۹۱۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ارزیابی مناطق متاثر از زمین لرزه سیرچ/ خسارتی گزارش نشد

به گزارش خبرگزاری مهر، مدیرعامل جمعیت هلال احمر کرمان، عصر چهارشنبه در گفتگو با خبرنگاران با اشاره به وقوع زلزله ۴.۶ ریشتری عصر چهارشنبه در منطقه سیرچ کرمان گفت: طبق ارزیابی‌های تیم عملیاتی هیچ گونه خسارت مالی و جانی در منطقه مشاهده نشده است.

رضا فلاح، افزود: تیم‌های عملیاتی و امدادی روستاهای کیشیتوئیه، چهار فرسخ، پوزه کوه، پشته، اندوهجرد، تکاب، سیرچ و شهداد ارزیابی کردند که خوشبختانه طبق ارزیابی‌های صورت گرفته این زلزله هیچ گونه خسارتی جانی و مالی نداشته است.

کد خبر 6094579

دیگر خبرها

  • ارزیابی مناطق متاثر از زمین لرزه سیرچ/ خسارتی گزارش نشد
  • با مشارکت ۱۰هزار گروه جهادی بیش از ۲۰هزار پروژه در مناطق محروم اجرایی خواهد شد
  • فرمان امام علی (ع) به مالک اشتر با ترجمه سید مهدی شجاعی به چاپ ششم رسید
  • احداث ۴ شبستان جدید در آستان حسینی
  • بیداری ملت های آزاده جهان به برکت انقلاب اسلامی است
  • بیداری ملت های آزاده جهان به برکت انقلاب اسلامی است
  • صنایع نساجی هلال احمر ایران
  • سپاه و ارتش بازوان قدرتمند نظام جمهوری اسلامی اند 
  • توزیع 180 بسته لبخند مادری در خراسان جنوبی
  • ادای احترام جانشین رئیس گروه مشاورین نظامی فرمانده معظم کل قوا به شهدای هویزه