Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش  حوزه دانشگاهی گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان ۱۴ انجمن اسلامی دانشجویان از دانشگاه‌های سراسر کشور در بیانیه‌ای مشترک با اشاره به بهره‌برداری سیاسی برخی جناح‌ها تاکید کردند: بوی سیاسی بازی‌های سابقه دار در جریان پلاسکو، این بار  با اسم رمز مسکن مهر به مشام می‌رسد.

خدمت رسانی به آسیب‌دیدگان در کوتاه‌ترین زمان ممکن انجام شود

انجمن‌های اسلامی دانشجویان شرکت‌کننده در این بیانیه تصریح کردند: خبر زلزله‌ی سهمناک غرب کشور، همگی ما را به خود متوجه کرد و قلوب مردم مسلمان ایران و عراق را سخت فشرد، پر واضح است که بر تمام دستگاه‌های اجرایی، نظامی و خدماتی کشور واجب است که در کوتاه‌ترین زمان ممکن درد مردم داغ‌دیده‌ این مناطق را با خدمت رسانی به موقع و پرهیز از سیاسی کاری و تعلل تا حدی تسکین دهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

برخی‌ها به سمت التهاب و تقسیم جامعه به دوقطب رفته‌اند

در این بیانیه خاطرنشان شد: بهره برداری سیاسی جناح‌ها در شرایط فعلی، قطعاً خیانت به مردم داغ دیده‌ این مناطق است، بوی سیاسی بازی های سابقه دار در جریان پلاسکو، این بار نیز با اسم رمز مسکن مهر به مشام می‌رسد، برخی‌ها اگر ناآگاهانه به سمت التهاب جامعه و تقسیم آن  به دوقطب رفته‌اند، دلسوزانه نصیحت می‌کنیم پیش از آن که مردم به دید خائن به آنان بنگرند، هرچه سریع‌تر از این مسائل دست بردارند و اشتباه خود را اصلاح نمایند.

انجمن‌های اسلامی دانشجویان شرکت‌کننده در این بیانیه یادآور شدند: از صمیم قلب به برادران و خواهران خود در غرب کشور و همچنین ملت عراق تسلیت عرض  و برای آسیب دیدگان حادثه نیز از درگاه حق تعالی آرزوی صحت و سلامتی می کنیم.

انجمن‌های اسلامی دانشجویان شرکت‌کننده در این بیانیه

۱- انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی واحد اردبیل
۲- انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه آزاد اقلید فارس
۳- انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی فارس
۴- انجمن اسلامی دانشجویان مستقل دانشگاه یاسوج
۵- انجمن اسلامی دانشجویان ۱۳۴۸ دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی
۶- انجمن اسلامی دانشجویان مستقل دانشگاه هرمزگان
۷- انجمن اسلامی دانشجویان مستقل دانشگاه علوم پزشکی قم
۸- انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی رفسنجان
۹- انجمن اسلامی دانشجویان مستقل دانشگاه علوم پزشکی شیراز
۱۰- انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه بوعلی سینا همدان
۱۱- انجمن اسلامی دانشجویان مستقل دانشگاه بیرجند
۱۲- انجمن اسلامی دانشجویان مستقل دانشگاه علوم پزشکی شهید صدوقی یزد
۱۳- انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه شیراز
۱۴- انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی اهواز

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۶۱۹۴۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جشن ازدواج ۵۰ زوج دانشجو در قم برگزار شد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما؛ مرکز قم، مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه علوم پزشکی در حاشیه این مراسم گفت: هدف از برگزاری این جشن، ترویج هرچه بیشتر ازدواج آسان بین دانشجویان است.

حجت الاسلام طاهری واسطه گری در امر ازدواج را یکی از اولویت‌های اساسی نهاد‌های فرهنگی موجود در دانشگاه عنوان کرد و گفت: خانه وصال در این دانشگاه برپا شده و با جمع آوری ملاک‌ها و معیار‌های هر یک از دانشجویانی که تمایل به ازدواج دارند، آن‌ها را برای ازدواج به یکدیگر معرفی می‌کنند.

وی بر اهمیت جایگاه مشاوره‌های پیش از ازدواج تاکید کرد و افزود: در خانه‌های وصال دوره‌های آموزشی پیش از ازدواج برای زوجین برپا می‌شود و دانشجویان می‌توانند با بهره مندی از این دوره‌ها آموزش و آگاهی لازم را برای ازدواج و آغاز زندگی مشترک کسب کنند.

مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه علوم پزشکی ازدواج در دوران دانشجویی را یکی از موفق‌ترین زمان‌های تشکیل خانواده عنوان کرد و گفت: بمنظور تسهیل ازدواج دانشجویان سال گذشته به همت ریاست دانشگاه علوم پزشکی ۲۴ واحد خوابگاه متاهلی ساخته و در اختیار دانشجویان قرار گرفت و در سال جاری نیز برنامه ریزی‌ها برای ساخت ۶۰ واحد خوابگاه متاهلی دیگر انجام شده و امیدواریم با عملیاتی شدن ساخت این واحد‌ها تمام نیاز دانشگاه به خوابگاه‌های متاهلی برطرف شود.

دیگر خبرها

  • حمایت دانشگاه علوم پزشکی آبادان از دانشجویان آمریکا و مردم غزه
  • رشته دندانپزشکی کودکان در قم راه‌اندازی می‌شود
  • افتتاح مرکز مطالعات و توسعه آموزش پزشکی دانشگاه علوم پزشکی آبادان
  • آغاز به‌کار مرکز مطالعات و توسعه آموزش پزشکی دانشگاه آبادان ‌
  • چند پروژه عمرانی دانشگاه یاسوج با حضور وزیر علوم افتتاح شد
  • استقرار دانشجویان پسر در خوابگاه ملکی دانشکده پرستاری طبس
  • راه اندازی ۲ دستگاه تصویربرداری پیشرفته دربیمارستان‌های کرمانشاه واسلام آباد غرب
  • راه اندازی ۲ دستگاه تصویربرداری پیشرفته در بیمارستان‌های امام رضا (ع)
  • جنبش دانشجویی ضدصهیونیستی به فرانسه رسید
  • جشن ازدواج ۵۰ زوج دانشجو در قم برگزار شد