Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - شهردار منطقه 18 تهران گفت : پروژه شبکه بزرگراهي 76 متري شهيد بروجردي ( سعيدآباد ) بعنوان يکي از اولويتهاي مهم عمراني مديريت شهري بوده که با تدابير شهردار و اعضاي شوراي شهرتهران بزودي شاهد مراحل پاياني تکميل آن خواهيم بود. 
به گزارش خبرگزاري آريا و به نقل روابط عمومي شهرداري منطقه 18 ، بهروز محمدزاده در نشست هم انديشي مديران منطقه با دبيران شوراياري محلات 18گانه با اشاره به اين نکته که مديريت شهري در دوره جديدفعاليت خويش تمام هم و غم خويش را براي تکميل پروژه هاي عمراني نيمه تمام گذاشته ، اظهار داشت: علاوه بر اين پروژه مهم عمراني ، ديگر مطالبات شهروندان و تأمين سرانه هاي آنها در محلات نيز در رئوس برنامه ها و اقدامات قرار گرفته که با تعامل و همکاري شما به عنوان نمايندگان شهروندان بزودي تمامي آنها محقق مي شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وي ادامه داد: شوراياران محلات در کمترين زمان ممکن مسائل و مشکلات شهروندان را با شهرداران نواحي در ميان گذاشته و با توجه به اعتبارات در نظر گرفته شده و حدود اختيارات مديران منطقه ، نسبت به پيگيري آنها اقدام نمايند.
شهردار منطقه 18 همچنين به نقش مهم و تأثيرگذار شوراياران محلات منطقه در ايجاد بستر مناسب در فراهم آوردن مشارکت هر چه بيشتر شهروندان تأکيد و از آنان خواست که اين فرهنگ سازي را در بين ساکنين محلات تعميم تا شاهد کاهش معضلات در نقطه به نقطه منطقه خويش و شهرمان تهران و اداره مطلوب امورباشيم.
برپايه اين گزارش ، دبيران شوراياري محلات 18 گانه نيز در اين نشست ضمن تقدير از اقدامات ارزشمند مديريت شهري منطقه ، به بيان مسائل و مشکلات شهروندان پرداخته که معاونين و مديران منطقه نيز به تناوب موضوعات مطروحه به يکايک آنها پاسخ دادند.
درنشست مشترک مديريت شهري با شوراياران وپليس راهورمنطقه 18تهران مطرح شد:
آغاز بکار اکيپ ويژه پليس راهور براي کنترل ترافيک مناطق جنوبغرب پايتخت / توقيف خودروهاي داراي بيش از 4 ميليون ريال جرائم رانندگي
نشست هم انديشي مشترک دبيران شوراياري محلات 18گانه با مديريت شهري و پليس راهور در راستاي اتخاذ تدابير براي رفع معضل ترافيک در معابر و کاهش آمار سوانح رانندگي در منطقه 18 تهران برگزار شد.
به گزارش روابط عمومي شهرداري منطقه 18 ، طي اين نشست حسيني معاون حمل و نقل ترافيک شهرداري منطقه درسخناني به ارائه گزارش مبسوطي از تازه ترين اقدامات اين حوزه در راستاي کاهش بارترافيک ، سوانح رانندگي و همچنين جانمائي المانها و علائم ترافيکي در معابر و ايمن سازي شاهراه هاي ارتباطي با همکاري پليس راهور پرداخت و از دبيران شوراياري محلات 18 گانه خواست تا با تبادل نظر و هم انديشي با مديريت شهري و پليس راهور در جهت رفع معضلات موجود و بهبود ترافيک گام بردارند.
همچنين سرهنگ مرادي نماينده پليس راهور منطقه در اين نشست با اشاره به اين نکته که همکاري مطلوب نهادهاي قضائي زمينه برخورد قاطع با رانندگان متخلف وداراي بيش از 4 ميليون ريال جرائم رانندگي را فراهم آورده ، اظهار داشت : در وهله اول در مواجهه با اين قبيل رانندگان ، خودرو به مدت72 ساعت توقيف و به پارکينگ منتقل و براي دومين مرحله ازتوقف ، پرونده فرد متخلف به مراجع قضائي ارجاع خواهدشد.
وي در ادامه سخنان خويش از تازه ترين ابتکارپليس راهور تهران بزرگ براي کنترل ترافيک و کاهش سوانح رانندگي در مناطق جنوبي خبرداد و گفت : بر اين اساس ، مقررشده تا اکيپ ضربتي براي کنترل و رصدترافيک در مناطق 16، 17 ، 18 ، 19 و 20 مستقر و بطور مستمربه ارزيابي وضعيت ترافيکي و برخورد با تخلفات احتمالي رانندگان بپردازند .
اين مقام مسئول درپليس راهورمنطقه با اشاره به نقش تأثير گذار آموزش در اعتلاي فرهنگ ترافيک و مشارکت پذيري بيشتر شهروندان براي احترام به قوانين ومقررات راهنمائي و رانندگي ، تأکيد و گفت : راه اندازي کمپين پروژه "خط سفيد و ازخودمان شروع کنيم " تا حدود زيادي توانست فرهنگ ترافيک و احترام به قوانين ومقررات راهنمائي و رانندگي را در ميان شهروندان گسترش و در صد قابل توجهي ازتخلفات کاهش يابد ، کما اينکه پليس راهور تحقق اهداف آموزشي و زير ساختي اش را مرهون همکاري نزديک مديريت شهري مي داند.
سرهنگ مرادي در پايان به نقش مهم وتأثيرگذارشوراياران محلات منطقه درايجادبسترمناسب درفراهم آوردن مشارکت هر چه بيشتر شهروندان تأکيد و از آنان خواست که اين فرهنگ سازي را در بين ساکنين محلات تعميم تا شاهد کاهش معضلات موجود ترافيکي در نقطه به نقطه منطقه خود و شهرمان تهران باشيم.
برپايه اين گزارش ، موضوعاتي نظير ضرورت اجراي عمليات اصلاح هندسي در چهار راه ها و تقاطع هاي اصلي منطقه يافت آباد ، برخورد قاطع با رانندگان متخلف و انجام پارک دوبل در معابر کم عرض ، جانمائي المانها و علائم ترافيکي در حاشيه معابر فاقد اين تجهيزات ، افزايش ظرفيت ناوگان حمل ونقل عمومي و... ازجمله مهمترين معضلاتي است که دبيران شوراياري محلات 18 گانه بر انجام آنها تأکيد داشتند.

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۶۱۹۶۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش و نوسازی ناوگان حمل و نقل عمومی احترام به شهروندان است

فرماندار اشنویه گفت: افزایش ناوگان حمل و نقل و نوسازی آن احترام به مردم است و باید با جدیت پیگیری شود.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از آذربایجان‌غربی، سید علی ترابی امروز _شنبه هشتم اردیبهشت_ ضمن حضور در سازمان حمل و نقل شهرداری اشنویه با شهردار، ریاست و پرسنل این حوزه به مناسبت هفتم اردیبهشت روز ایمنی حمل و نقل دیدار و گفت‌وگو کرد.

وی در این دیدار ضمن تبریک روز ایمنی حمل و نقل بر استانداردسازی این حوزه تاکید کرد.

فرماندار اشنویه گفت: افزایش ناوگان حمل و نقل و نوسازی آن احترام به مردم است و باید به جدیت پیگیری شود.

ترابی ادامه داد: سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری باید در زمینه نصب تابلوها و علائم ترافیکی اقدامات شایسته انجام دهد.

وی تصریح کرد: مشکل پایانه شهری، حمل و نقل دانش آموزان و کودکان استثنایی، مشکل ترافیک شهری از دیگر مواردی هستند که باید با جدیت پیگیری شوند.

خسرو امیر عشایری رئیس شورای اسلامی شهر اشنویه نیز در این دیدار بر مشکلات حوزه حمل و نقل و پایانه روستایی تأکید کرد و گفت: خواستار مساعدت و همکاری فرمانداری در خصوص مشکل ترافیک و معضل کمربندی که اهمیت خاصی در بهبود عبور و مرور شهری دارد، هستیم.

همچنین انور سعیدی شهردار اشنویه ضمن قدردانی از فرماندار شهرستان اشنویه برای حضور در سازمان حمل و نقل بر اهمیت رعایت ایمنی در این حوزه تأکید و ادامه داد: تعامل و همکاری فرماندار شهرستان با مدیریت شهری در همه زمینه‌ها ملموس بوده و جای قدردانی دارد.

کد خبر 748544

دیگر خبرها

  • کوتاهی دستگاه‌های خدمات‌رسان مدیریت شهری را ضعیف جلوه می‌دهد
  • پلیس راهور تهران: استفاده از موبایل عامل ۴۶ درصد از تصادفات است
  • پلیس راهور : ۴۶ درصد تصادفات مربوط به تلفن همراه است
  • عامل ۴۶ درصد تصادفات ؛ یک عادت بد در رانندگی!
  • عزم ملی برای حل مشکلات پایتخت شکل بگیرد/ضرورت استفاده از ظرفیت معتمدین محلات در سایر کلانشهرها
  • افزایش و نوسازی ناوگان حمل و نقل عمومی احترام به شهروندان است
  • ضرورت تدوین دستورالعمل واحد فعالیت محیط زیستی در سطح محلات
  • راکبین موتورهای توقیفی ملزم به شرکت در کلاس‌های آموزشی هستند
  • تردد موتورسیکلت از تونل‌های شهری ممنوع است
  • پلیس راهور تهران : طرح ترافیک جدید امسال اجرا نخواهد شد