Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جهان نيوز»
2024-05-04@20:46:03 GMT

تقدیر از شبکه خبر بخاطر اطلاع رسانی مناسب

تاریخ انتشار: ۲۳ آبان ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۶۱۹۷۳۲

تقدیر از شبکه خبر بخاطر اطلاع رسانی مناسب

به گزارش جهان نيوز، سید قاسم جاسمی، عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی و نماینده مردم کرمانشاه در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر برخورد صحیح رسانه ملی در اطلاع رسانی از اخبار زلزله در غرب کشور گفت: انصافاً صداوسیما خوب کار کرده و اخبار مناطق زلزله‌زده را کامل پوشش داده است.نماینده مردم کرمانشاه با بیان اینکه صداوسیما هم در شبکه استانی و هم در شبکه ملی، اخبار زلزله غرب کشور را پوشش می‌دهد تصریح کرد: شبکه خبر، از یک شنبه شب برنامه های روتین خود را تحت الشعاع این موضوع قرار داده و به موضوع زلزله در غرب کشور پرداخته است و علاوه بر انتشار اطلاعیه های رسمی ، مصاحبه‌های زیادی با مسئولینی که به استان کرمانشاه سفر کرده‌اند، پخش کرده است و در کل به نظر من پوشش رسانه ملی خوب است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



عبدالرضا مصری، رئیس مجمع نمایندگان استان کرمانشاه نیز با بیان اینکه رسانه ملی از همان لحظه اول زلزله، اطلاع‌رسانی را در دستور کار خود قرار داد گفت: اطلاع رسانی لحظه به لحظه از شبکه خبر، شرح مفصل وقایع در شبکه سه سیما در خبر ساعت 22 ، همچنین اختصاص گفت‌وگوی ویژه خبری شبکه بخشی از این پوشش مناسب اخبار زلزله به شمار می روند .

رئیس مجمع نمایندگان استان کرمانشاه همچنین پیشنهاد داد مانند اخبار فاجعه پلاسکو که در قابی ثابت در برخی شبکه‌های سراسری بطور دائم تصاویر زنده از این حادثه برای مخاطبان پخش می شد، رسانه ملی به همان شکل برای اطلاع رسانی مداوم از زلزله غرب کشور نیز اقدام کند .

اما حشمت اله فلاحت پیشه، عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی و نماینده مردم اسلام‌آباد غرب و دالاهو در مجلس شورای اسلامی معتقد است صدا و سیما به جای اطلاع رسانی مداوم از حضور مسئولان در مناطق زلزله زده ، باید بیشتر به ابعاد فاجعه و وضع مردم در این مناطق بپردازد.

نماینده اسلام آباد غرب برغم انتقاداتی که مطرح کرد از کمیت اطلاع رسانی رسانه ملی تشکر کرد و افزود: جا دارد از اطلاع رسانی مداوم صداوسیما که بسیار پرحجم، گسترده و نشانه توجه ویژه به این موضوع است قدردانی کنم.

حجت‌الاسلام سید جواد حسینی کیا، عضو هیئت‌رئیسه کمیسیون صنایع و معادن و نماینده مردم سنقر در مجلس شورای اسلامی نیز اطلاع‌رسانی از زلزله کرمانشاه را دیرهنگام دانست و گفت: با توجه به اعتمادی که مردم به رسانه ملی دارند، انتظار آن‌ها این بود که از همان ساعات اولیه خبرها به‌صورت فوری و آنلاین پوشش داده شود تا مردم و نهادها بیش از این برای کمک به زلزله زدگان تلاش کنند.
منبع: فارس

منبع: جهان نيوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jahannews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جهان نيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۶۱۹۷۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قرارگاه رسانه‌ای اربعین در مرکز پیگیری می‌شود

                                             

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز ایلام؛ سپهر خلجی در نشست هم‌اندیشی با اصحاب رسانه و فعالین مجازی استان اظهار داشت: وسیله آموزش بسیار مهم است، ظرف چند روز آینده فراخوانی با همکاری سازمان امور اداری و  استخدامی خواهیم داشت برای دعوت به همکاری از افراد توانمند برای کمک به آموزش روابط عمومی‌ها، که این یک نهضت بزرگ برای حوزه اطلاع‌رسانی کشور محسوب می‌شود.

وی در ادامه با بیان اینکه مدیران اهمیت کار اطلاع‌رسانی را درک کنند و بیش از گذشته به روابط عمومی‌ها توجه شود افزود: بخش استان‌های پایگاه اطلاع‌رسانی دولت از سال گذشته تقویت شده است و ما تلاش داریم ضعف روابط‌عمومی‌ها به تدریج برطرف شود.

رییس شورای اطلاع‌رسانی دولت عنوان کرد: با توجه اینکه رسانه‌های رسمی هر استان نمی‌توانند تمام ابعاد و  وقایع استان را پوشش دهند، استفاده از ظرفیت رسانه‌های محلی برای تقویت اطلاع‌رسانی مهم و اساسی است.

خلجی یادآور شد: منابع لازم برای حوزه اطلاع‌رسانی باید تامین شود و هر پروژه و طرح باید پیوست رسانه‌ای داشته باشد.

وی همچنین بیان کرد: دولت بزرگ‌ترین کنش‌گر رسانه‌ای و ارتباطی در کشور است و بیشترین حجم پروژه‌های کلان و مهم در استان‌ها به سرانجام می‌رسد و این نشان می‌دهد که دولت سیزدهم به همه استان‌ها توجه دارد.

خلجی ادامه داد: همه باید کمک کنیم ایلام پیشرفت کند و هر کس دوست‌دار ایلام است باید یک گام در جهت توسعه و پیشرفت ایلام بردارد.

وی تصریح کرد: برای پیشرفت استان دو وظیفه مطالبه‌گری پیشرفت استان و تبیین و روشنگری دقیق است که باید با تمام توان برای این دو مهم تلاش کنیم.

رییس شورای اطلاع‌رسانی دولت اضافه کرد: ایلام نقش مهمی در طول دوران انقلاب، دفاع مقدس و مرزبانی از کشور دارد و سه هزار شهید والامقام سند افتخار‌ی برای ولایت‌مداری مردم ایلام است.

دیگر خبرها

  • دولت بزرگ‌ترین کنش‌گر رسانه‌ای و ارتباطی در کشور است
  • پوشش همایش پیرغلامان حسینی با تمام ظرفیت رسانه‌ای کرمان
  • دولت بزرگ‌ترین کنش‌گر رسانه‌ای و ارتباطی در کشور است
  • خلجی: مدیران اهمیت کار اطلاع‌رسانی را درک کنند
  • روایتگری جزء اولویت‌های مسئولان باشد
  • قرارگاه رسانه‌ای اربعین در مرکز پیگیری می‌شود
  • خلجی: آرایش دشمن رسانه‌ای است
  • روایت گری جزء اولویت‌ های مسئولان باشد
  • روایت گری جزء اولویت‌های مسئولان باشد
  • فرصت سوزی و خستگی برای امروز کشور ممنوع است