Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرکل صداو سیما مرکز اصفهان: حضور میلیونی زائران اربعین در خبر شبکه اصفهان به صورت ویژه پوشش داده شد.

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز اصفهان؛ مسعود احمدی افزادی با اشاره به پوشش و انعکاس رویداد بی‌نظیر و جهانی اربعین گفت: بابرنامه ریزی و هماهنگی های لازم برای این پوشش علاوه بر گروه های تولیدی در صدا و سیما، یک گروه خبری حرفه ای انتخاب و به عتبات عالیات اعزام شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود: ((در کربلای جای هیچ شهیدی خالی نیست)) عنوان گزارشی است که در جاده نجف به کربلا از زائرانی تهیه شد که نشان می داد زائران اربعین با نام و یاد شهدای دفاع مقدس و مدافع حرم و حشد الشعبی راهی کربلای معلی شده اند و زیارت اربعین را مدیون امام (ره) و شهدا هستند.
افزادی ارتباط زنده رادیویی و تصویری با کربلای معلی و بین الحرمین را از دیگر برنامه های خبر اصفهان در شب اربعین حسینی عنوان کرد و گفت: در این ارتباط ها خبرنگار اصفهان با توصیف تحولات میدانی و بیان حال و هوای کربلا و شوق و اشتیاق زائران برای حضور در مراسم اربعین حسینی، دل های عاشقان و جاماندگان را به عتبه مقدسه گره زد. مدیرکل صدا و سیما مرکز اصفهان با بیان اینکه زائران اصفهانی و همچنین موکب های استان در شهر نجف و بخصوص کربلا حضورگسترده و پر شوری داشتند، گفت : گروه اعزامی خبر اصفهان در برنامه های خود سعی کردند گوشه ای کوچک از ارادت و دلدادگی اصفهانی ها به حضرت سید الشهدا علیه السلام را در مهمان نوازی از عاشقان حسینی را پوشش خبری دهند.
احمدی افزادی : گروه خبری مرکز اصفهان در روز اربعین به وقت ایران و روز جمعه به وقت عراق با تهیه دو گزارش خبری فاخر با موضوع اربعین و مصائب حضرت زینب کبری (سلام الله علیها) در قاب های مختلف و مصاحبه با زائران، مفاهیم زیارت اربعین و اهداف امام حسین(علیه السلام) را برای خیل دلباختگان تبیین کردند.
وی تصریح کرد: گزارش های تهیه شده علاوه بر پخش درخبر صدا و سیما شبکه اصفهان، در شبکه های اجتماعی هم انعکاس خوبی داشته است.

دانلود

 

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۵۹۹۱۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انتصاب مجید اکبرشاهی به عنوان «دبیر ستاد اربعین سیما»

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط‌عمومی معاونت سیما، محسن برمهانی معاون سیما در حکمی مجید اکبرشاهی را به سمت «دبیر ستاد اربعین سیما» منصوب کرد.

در حکم معاون سیما خطاب به اکبرشاهی رییس مرکز سیمرغ آمده است: ضمن طراحی و برنامه‌ریزی در جهت اقدام هماهنگ سیما و طراحی پویش‌های رسانه‌ای، از هم اکنون نسبت به تشکیل تیم‌های لازم محتوایی و اجرایی اقدام نموده و جلسات هماهنگی با شبکه‌ها و بخش‌های ذی‌ربط و همچنین هماهنگی با دستگاه‌های رسمی و نهادهای جبهه فرهنگی انقلاب را در دستور کار قرار دهید.

اخذ سیاست‌ها، چارچوب‌های محتوایی، مدل عملیاتی، اولویت‌ها و راهبردها از مراکز طرح و برنامه و ارزیابی سیما، انجام طراحی ویژه‌برنامه‌های مختص این مناسبت، هماهنگی، ارایه خدمات اعزام و اسکان و تمهید تجهیزات و عوامل فنی و تولید در مسیر اربعین، نجف اشرف، کربلای معلی، سامرا و کاظمین و همچنین ایجاد یکپارچگی و اتحاد بصری در مجموعه آنتن سیما و نهایتا نیل به کنداکتور ویژه از دیگر مواردی است که در حکم معاون سیما به آن تاکید شده است.

در این حکم همچنین از زحمات صادق یزدانی دبیر پیشین ستاد اربعین سیما در طول این مسؤولیت قدردانی شده است.

کد خبر 6093349 عطیه موذن

دیگر خبرها

  • مجید اکبرشاهی «دبیر ستاد اربعین» سیما شد
  • مجید اکبرشاهی «دبیر ستاد اربعین سیما» شد
  • انتصاب مجید اکبرشاهی به عنوان «دبیر ستاد اربعین سیما»
  • پیش‌بینی برای حضور ۳۰ میلیون زائر در اربعین سال جاری
  • پیش‌بینی برای حضور ۳۰ میلیون زائر در اربعین امسال
  • ورزشی‌های دهم اردیبهشت ماه در استان سمنان
  • خبر‌هایی از بزرگداشت هفته کارگر و عقیدتی سیاسی سپاه
  • ورزشی‌های نهم اردیبهشت ماه در استان سمنان
  • خبر‌هایی از بزرگداشت هفته کار و کارگر در دامغان
  • خبر‌هایی از بزرگداشت مرحوم آیت الله ترابی در دامغان