Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-05-02@17:17:16 GMT

ایجاد۲۰ هزار شغل پایدار در مازندران

تاریخ انتشار: ۲۳ آبان ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۶۲۰۴۱۸

ایجاد۲۰ هزار شغل پایدار در مازندران

به گزارش خبرنگار گروه استان های  باشگاه خبرنگاران جوان  از ساری ، محمد حسین بابایی فرمانده سپاه کربلای مازندران با توجه به تداوم طرح‌های محرومیت زدایی سپاه در استان، گفت: در ۴ سال گذشته ۲۰ هزار شغل پایدار  سپاه کربلا  مازندران ایجاد شد.

وی در نشست شورای اداری مازندران با گرامیداشت هفته بسیج، گفت:: بسیج سپاه کربلای مازندران در استان ۲۱ سپاه ناحیه شهرستانی، یک ناحیه دانشجویی، ۲۰ گردان بیت المقدس، سه مرکز آموزش بسیج و اقشار بسیجی دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود: بیش از یک سوم مردم مازندران بسیجی هستند و ۶ قرارگاه سپاه در حوزه‌های مقابله با آسیب‌های اجتماعی و فعالیت‌های فرهنگی در مازندران فعالیت دارند.

فرمانده سپاه کربلای مازندران با اشاره به پاکسازی ۱۴ منطقه آلوده استان با همکاری قرارگاه‌های فرهنگی سپاه در استان افزود: سپاه به دنبال آسیب‌زدایی و مقابله با آسیب‌های اجتماعی نقطه‌ای با همکاری ادارات است.

بابایی با بیان اینکه قرارگاه پیشرفت و آبادانی در شهر‌ها و روستا‌های استان فعال شده است، افزود: قرارگاه محرومیت زدایی سپاه نیز در قالب اردود‌های جهادی، تشکیل مجمع خیرین محرومیت زدایی فعالیت‌های مطلوبی انجام داده است.

وی افزود:در هفته بسیج امسال طرح‌های متعدد محرومیت‌زدایی در مازندران افتتاح می‌شود و قرارگاه اقتصاد مقاومتی سپاه در چهار سال اخیر توانست بالغ بر ۲۰ هزار شغل در قالب ۱۴۰ میلیارد تسهیلات قرض الحسنه و عقود اسلامی از طریق منابع بسیج به متقاضیان اعطا شد.

انتهای پیام/ ر

پرداخت تسهیلات  در قلب محرومیت زدایی در مازندران

 

منبع: باشگاه خبرنگاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۶۲۰۴۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مطالبات کارگران مازندران پیگیری می شود

به گزارش خبرنگار مهر، محمد حسینیان بعدازظهر سه شنبه در حاشیه بازدید از شهرک صنعتی شهید مصطفی خمینی (ره) اظهار کرد: یکی از اولویت‌های سازمان بسیج کارگران مطالبات جدی کارگران محسوب می‌شود.

وی گفت: مجموعه سپاه کربلا خود را در کنار کارگران می‌بیند، اظهار کرد: کشورهای غربی کارگران به عنوان یک وسیله و ابزار می‌بینند اما در نظام مقدس اسلامی کارگران در راس قرار دارند پیامبر گرامی اسلام بر دستان زحمتکش کارگران بوسه زده است.

حسینیان با اشاره به اهمیت و جایگاه کارگران در کشور ادامه داد: در سال‌هایی که با شعار اقتصادی مزین شده است نقش کارگران در تحقق آن پررنگ است زیر کارگران چرخ تولید را به چرخش در می‌آورند.

مسئول بسیج کارگران و کارخانجات سپاه کربلا اظهار امیدواری کرد تا بتوانیم با کمک دستگاه‌های مختلف مسائل و مشکلات فراروی کارگران را به حداقل برسانیم.

کد خبر 6093344

دیگر خبرها

  • افتتاح ۲,۹۵۰ پروژه محرومیت‌زدایی در خراسان‌ رضوی
  • افتتاح ۶۰ پروژه عمرانی و محرومیت‌زدایی در خراسان جنوبی
  • ۷۰ برنامه فرهنگی و محرومیت زدایی در هفته بسیج سازندگی
  • بهره برداری از طرح های محرومیت زدایی در دهدلی شهرستان اردل
  • اجرای ۷۰ برنامه فرهنگی و محرومیت زدایی در هفته بسیج سازندگی
  • محرومیت‌زدایی امیدبخش بسیج سازندگی در کردستان + فیلم
  • آبرسانی به ۸۲۰ روستای استان کرمانشاه در قالب پروژه‌های ملی، استانی و قرارگاه محرومیت‌زدایی
  • مطالبات کارگران مازندران پیگیری می شود
  • سال گذشته بیش از ۲۰ هزار پروژه محرومیت‌زدایی اجرا کردیم
  • سردار زهرایی: بیش از ۲۰ هزار پروژه محرومیت‌زدایی اجرا کرده‌ایم