Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرمانده سپاه کربلای مازندران با اشاره به تداوم طرح‌های محرومیت زدایی سپاه در استان، گفت: در چهار سال گذشته ۲۰ هزار شغل پایدار توسط سپاه کربلا در مازندران ایجاد شد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از ساری، سرتیپ دوم پاسدار محمد حسین بابایی صبح امروز در جلسه شورای اداری مازندران با گرامیداشت ایام هفته بسیج، اظهار داشت: بسیج سپاه کربلای مازندران در استان 21 سپاه ناحیه شهرستانی، یک ناحیه دانشجویی، 20 گردان بیت المقدس، سه مرکز آموزش بسیج و اقشار بسیجی دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: بیش از یک سوم مردم مازندران بسیجی هستند و 6 قرارگاه سپاه در حوزه‌های مقابله با آسیب‌های اجتماعی و فعالیت‌های فرهنگی در مازندران فعالیت دارند.

فرمانده سپاه کربلای مازندران با اشاره به پاکسازی 14 منطقه آلوده استان با همکاری قرارگاه‌های فرهنگی سپاه در استان، تصریح کرد: سپاه به دنبال آسیب‌زدایی و مقابله با آسیب‌های اجتماعی نقطه ای با همکاری ادارات سوق می‌یابد.

بابایی با بیان اینکه قرارگاه پیشرفت و آبادانی در شهرها و روستاهای استان فعال شده است، افزود: قرارگاه محرومیت زدایی سپاه نیز در قالب اردودهای جهادی، تشکیل مجمع خیرین محرومیت زدایی اقدامات مطلوبی صورت داده است.

وی با اعلام اینکه در هفته بسیج امسال پروژه‌های متعدد محرومیت‌زدایی در مازندران افتتاح می‌شود، تصریح کرد: قرارگاه اقتصاد مقاومتی سپاه در چهار سال اخیر توانست بالغ بر 20 هزار شغل در قالب 140 میلیارد تسهیلات قرض الحسنه و عقود اسلامی از طریق منابع بسیج به متقاضیان اعطا شد.

وی با اعلام اینکه بسیج در حفظ امنیت استان، پشتیبانی از نیروی انتظامی و همکاری با دادستانی و منابع طبیعی و بیت المال همکاری داشته است، افزود: بسیج وظیفه جذب، سازماندهی و پشتیبانی آحاد مردم در همه زمینه‌هایی که مردم را دارند برعهده گرفته است.

فرمانده سپاه کربلای مازندران با بیان اینکه مقوله توسعه اشتغال از تاکیدات مقام معظم رهبری است، تصریح کرد: فعالیت‌های جهاد اقتصادی در استان تقویت شده است.

انتهای پیام/

R41358/P4001/S6,74/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۵۹۵۵۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بی هویتی جوانان و نوجوانان هدف دشمن است

به گزارش قدس خراسان،انسیه خزعلی روز جمعه در دوره آموزشی ارتقای مهارت‌های یادگیری و یاددهی زندگی و بالندگی والدین فرزندان دانش‌آموز در مشهد افزود: دشمن درحال ترویج معضل بی‌هویتی در بین جامعه است و برای مقابله با آن، رئیس جمهور کشورمان، جنبش تعهد به خانواده را در سازمان ملل مطرح کرد که هدف آن این است که با تمام وجود از خانواده دفاع کنیم.
وی ادامه داد: طی دوره‌ای در مدارس فقط به آموزش پرداخته شد اما باید بدانیم پرورش و تزکیه بر آموزش مقدم است و برگزاری دوره ارتقای مهارت‌های والدین برای بیدارسازی آن‌ها در قبال خطراتی است که فرزندانشان را تهدید می‌کند.
معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده با تأکید بر این که باید به پرورش توجه شود و تلاش می‌کنیم که این پرورش را در ارتباط با والدین، پررنگ کنیم از شرکت‌کنندگان در این دوره آموزشی خواست در استان‌های خود، قرارگاه‌هایی ایجاد کنند که در آن مدارس تحت آسیب، شناسایی و مدیران همراه شوند.
خزعلی افزود: در این قرارگاه‌ها باید راهکارهای تشویق و تنبیه برای ایجاد انگیزه ارائه شود تا والدین به مشارکت، راغب شوند و در نهایت گزارش کار ارائه شود و ما هم از این روش پشتیبانی و حمایت می‌کنیم.
وی اضافه کرد: پس از ۶ ماه به بهترین افرادی که در استان و شهر خود فعالیت مؤثری در این زمینه داشته باشند، مجوز داده می‌شود که کار را به صورت مستمر ادامه دهند.

 

منبع: خبرگزاری ایرنا

دیگر خبرها

  • برگزاری جشنواره مالک اشتر در چهارمحال و بختیاری
  • اجرای ۴۲۵ میلیارد تومان طرح آبرسانی در روستاهای لرستان
  • شوراها پل ارتباطی دولت و مردم
  • یکی از اولویت‌های لرستان باید ایجاد زیرساخت‌ها باشد
  • بسیج همراه مردم در جبران خسارت های سیل
  • تأمین آب آشامیدنی پایدار برای روستای «سرپله» آبدانان
  • اجرای ۶۰ طرح محرومیت‌زدایی در پلدشت
  • بی هویتی جوانان و نوجوانان هدف دشمن است
  • توزیع سومین محموله کمک رسانی سپاه بین سیل زدگان جنوب سیستان و بلوچستان
  • توزیع سومین محموله کمک رسانی قرارگاه قدس نیروی زمینی سپاه بین سیل زدگان جنوب سیستان و بلوچستان