Web Analytics Made Easy - Statcounter

نماینده کمیته جست و جوی مفقودین گفت:پیکر شهید مفقودالاثر غلامحسین ترک دهنو پس از۳۲سال شناسایی شد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از همدان، بهرام دوست پرست عصر امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به خبر شناسایی پیکر شهیدمفقودالاثر غلام حسین ترک دهنو، اظهار داشت:پ یکر مطهر این شهید که چندی پیش در جریان تفحص پیکرهای مطهر شهدا توسط کمیته جست و جوی مفقودین ستاد کل نیروهای مسلح به وطن بازگشت از طریق انجام آزمایشات دی ان ای شناسایی شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: این شهیدمعزز از شهدای مفقودالجسد لشکر32 انصارالحسین (ع) استان همدان است که در 3اسفندماه 1364به عنوان بسیجی در عملیات والفجر 8در منطقه فاو حضور یافته و ردای سرخ شهادت را بر تن کرد.

نماینده کمیته جست و جوی مفقودین دراستان همدان گفت:خبر بازگشت و شناسایی پیکر مطهر این شهید عصر امروز با حضور امام جمعه، فرماندار ملایر و جمعی از مسئولان و فرمانده سپاه این شهر به خانواده وی اطلاع داده شد.

وی ابراز کرد: مراسم تشییع و خاکسپاری شهید غلامحسین ترک دهنو از سوی ستاد تجلیل از شهدای شهرستان ملایر اعلام می‌شود.

انتهای پیام/

R41405/P1486/S6,75/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۶۲۱۶۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تشییع پیکر شهید مطهر حاج محمد رنجنوش

دریافت 39 MB

به گزارش خبرنگار مهر، تشییع پیکر مطهر شهید پاسدار حاج محمد رنجنوش بر روی دستان مردم شهید پرور و انقلابی همدان در میدان میدان امام خمینی ره برگزار شد.

کد خبر 6096484

دیگر خبرها

  • لحظه اعلام شناسایی شهید «کاروان» به خانواده اش
  • تشییع پیکر مطهر شهید مرزبان در بانه
  • تشییع پیکر مطهر شهید گمنام در اشکذر - یزد
  • پیکر مطهر شهید فرزین بلیان امروز به خاک سپرده شد .
  • تشییع پیکر مطهر شهید «حاج محمد رنجنوش»
  • تشییع پیکر شهید مطهر حاج محمد رنجنوش
  • تشییع و خاکسپاری پیکر مطهر شهید تازه شناسایی شده در زرقان
  • پیکر مطهر شهید «محمد رنجنوش» در گلزار شهدای همدان آرام گرفت
  • تشییع پیکر دو شهید خوزستانی شناسایی‌شده پس از ۴۰ سال
  • پیکر شهید مفقودالاثر پس از ۴۰ سال به خانه بازگشت + فیلم