Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آفتاب»
2024-05-05@23:52:33 GMT

جراحی موفقیت آمیز مارادونا در دوبی

تاریخ انتشار: ۲۳ آبان ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۶۲۱۷۲۹

جراحی موفقیت آمیز مارادونا در دوبی

عمل جراحی روی شانه چپ دیگو مارادونا در شهر دوبی با موفقیت انجام شد. آفتاب‌‌نیوز : به گزارش "ورزش سه"، دیگو آرماندو مارادونا اسطوره آرژانتینی دنیای فوتبال که هدایت الفجیره امارات را بر‌عهده دارد در این کشور زیر تیغ جراحی رفت.
مشکلی که مارادونا از ناحیه رباط شانه داشت باعث شده تا او در شهر دبی مورد عمل جراحی قرار بگیرد که یک ساعت و نیم به طول انجامید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این عمل جراحی رباط‌های شانه چپ مارادونا به وضعیت اولیه برگشتند و شرایط او هم مطلوب است.
ظاهرا مارادونا از 2 سال پیش باید تحت عمل جراحی قرار می‌گرفته و مدام آن را به تأخیر می‌انداخت. دکتر «رامی حامد» جراح دیگو مارادونا بود که خانواده و وکیل او به دلیل زحماتش از این دکتر تشکر کردند.

منبع: آفتاب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۶۲۱۷۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رسمی: ستاره اتریش یورو را از دست داد

به گزارش "ورزش سه"، پس از داوید آلابا، یکی دیگر از ستاره‌های تیم ملی اتریش برای مسابقات قهرمانی اروپا به میزبانی آلمان در دسترس نخواهد بود.

زاور شلاگر از لایپزیش در بازی مقابل هوفنهایم بدون هیچ برخوردی به شدت آسیب دید و معاینه پزشکان نشان داد که رباط صلیبی او پاره شده و یورو را از دست می‌دهد.

به گزارش باشگاه لایپزیش، شلاگر روز امروز در هوکرووم تحت عمل جراحی قرار گرفت و برای چند ماه از میادین دور خواهد بود.

شلاگر به عنوان یک هافبک وسط تاثیر زیادی در خط میانی اتریش داشت و مطمئنا عدم حضور او در مسابقات یورو به ضرر این تیم می‌شود.

این اولین بار نیست که این بازیکن چنین مصدومیتی داشته و برای دومین بار با پارگی رباط صلیبی مواجه شده است. رالف رانگنیک، سرمربی اتریش، علاوه بر نیکلاس سیوالد، از مارسل سابیتزر، کنراد لایمر و فلوریان گریلیش نیز می‌تواند در پست او استفاده کند.

دیگر خبرها

  • ستاره اتریش یورو را از دست داد
  • رسمی: ستاره اتریش یورو را از دست داد
  • اجرای موفقیت‌آمیز آزمون نمونه‌های طرح پیش بسته‌بندی در خراسان جنوبی
  • اجاره خانه در رباط کریم چند؟
  • چهره زن نئاندرتال ۷۵هزار ساله رونمایی شد (+عکس)
  • (ویدئو) فرود جنگنده F۳۵ بر روی برج العرب دوبی
  • ادعای جدید دختر دیگو مارادونا درباره مرگ اسطوره
  • تصمیم عجیب خانواده مارادونا درباره جسد او
  • خانواده مارادونا به دنبال انتقال جسد او به بوئنوس آیرس
  • لندینگ جالب جنگنده اف ۳۵ بر روی برج العرب دوبی + ویدئو