Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون وزیر راه و شهرسازی با بیان اینکه تا امروز به 90 درصد اهداف برنامه زیرساخت ریلی رسیده‌ایم ، گفت : حدود 94 کیلومتر تا تحقق وعده 919 کیلومتر باقیمانده است.

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، خیراله خادمی در گفتگو با پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی با اشاره به اولویت‌های وزارت راه و شهرسازی در حوزه زیرساخت‌های حمل‌ونقل اظهار داشت: با توجه به رویکرد ریلی دولت یازدهم و دوازدهم، برای احداث خطوط دوم راه‌آهن و خطوط جدید برنامه‌ریزی شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود: در حوزه شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل‌ونقل قرار شد امسال از مجموع پروژه‌های باقیمانده از سال گذشته و پروژه‌های سال جاری 919 کیلومتر آماده بهره‌برداری ‌می‌شود.
معاون وزیر راه و شهرسازی بابیان اینکه «بخشی از 919 کیلومتر نام‌برده شامل اتصال خطوط ریلی به 5 استان کشور می‌شود» گفت: محور خواف-هرات برای اتصال ریلی به افغانستان امسال در حد تعهدات شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل‌ونقل انجام می‌شود و همچنین قطعه یزد-مهریز به طول 30 کیلومتر از محور یزد-اقلید امسال به بهره‌برداری می‌رسد.
مدیر عامل شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل‌ونقل خاطرنشان کرد : با تکمیل ریل‌گذاری 516 کیلومتر خطوط ریلی 22 استان کشور به شبکه ریلی متصل می‌شود ، استان‌ همدان انجام‌شده، کرمانشاه در حال آماده‌سازی، گیلان حدود 21 کیلومتر از ریل‌گذاری با وجود گلوگاه‌های متعدد باقیمانده و ریل به مرکز استان آذربایجان غربی رسیده و در حال آماده سازی برای بهره‌برداری است.
همچنین در استان آذربایجان شرقی هدف اتصال به بستان‌آباد است که تا به حال 85 کیلومتر ریلگذاری صورت گرفته است.
خادمی با بیان اینکه تا امروز به 90 درصد اهداف رسیده‌ایم ، به‌ طوری‌که 410 کیلومتر از 516 کیلومتری که سال جاری در دست ریل‌گذاری قرار گرفت بعلاوه باقیمانده ریل‌گذاری از سال گذشته انجام‌شده و حدود 94 کیلومتر تا تحقق وعده 919 کیلومتر باقیمانده است که با این روند به‌طور حتم تا پایان سال به اهداف برنامه دست می‌یابیم.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۶۲۲۵۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهره برداری از جاده پدافندی اربعین در دستور کار

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز ایلام؛ حسن بهرام نیا در نشست ستاد اربعین استان، به بهره برداری از این جاده پیش از آغاز کنگره عظیم اربعین تاکید کرد و گفت: ایجاد این جاده، به طول ۷ هزار و ۴۰۰ متر با اعتبار ۳۲ میلیارد تومان در دستور کار است.

وی همچنین به جانمایی مواکب در مرز مهران با در نظر گرفتن ملاحظات ترافیکی پرداخت و افزود: طرح ساماندهی میدان اربعین مسیر‌های ورودی و خروجی به این‌ میدان با هدف جلوگیری از ازدحام جمعیت بزودی آغاز خواهد شد.

تکمیل طرح‌های نیمه تمام، نصب دستگاه ایکس ری و همچنین دوربین‌های پایش نظارتی از دیگر مباحث مطرح شده در این نشست بود.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • ۱۳ حلقه چاه در کرج حفر و وارد مدار بهره برداری شد
  • بهره برداری از جاده پدافندی اربعین در دستور کار
  • برنامه‌های خود را در فرصت باقیمانده به سرانجام می‌رسانم
  • فاز اول بیمارستان سلامت سیب و سوران در آستانه بهره برداری
  • لایروبی ۱۴۰ کیلومتر از کانال شبکه آبیاری مغان
  • بهره برداری از ۸۵۰ طرح عمرانی تا پایان سال در اصفهان
  • رشد بار ریلی منفی شد
  • بهره برداری از سردرب دانشگاه یاسوج
  • لایروبی ۱۴۰ کیلومتر از کانال شبکه آبیاری و زهکشی مغان
  • قطار پیشرفت در ایستگاه همدان