Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرعامل باشگاه سپاهان می‌گوید که درباره حضور هافبک – مهاجم تیم ملی در این تیم صحبتی با کرانچار انجام نداده است.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

محسن طاهری ، درباره عدم کسب مجوز حرفه‌ای باشگاه سپاهان به خاطر نواقص ورزشگاه نقش جهان، اظهار داشت:

ورزشگاه یکی از الزامات است که باید مشکلاتش برطرف شود و این نواقص هم باید از طریق شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی رفع شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

هر کاری را که باشگاه برای این ورزشگاه و کسب مجوز حرفه‌ای باید انجام می‌داد، انجام داده است و حالا این شرکت باید در این خصوص کار کند.

محسن طاهری افزود:

ما در حال حاضر جزو گروه B هستیم و فعلاً مجوز ملی گرفته‌ایم، اما مشکلات ورزشگاه نقش جهان هم باید حل شود. مثلاً ورود و خروج ورزشگاه از یک گیت انجام می‌شود که این مشکلات باید رفع شود، اطراف ورزشگاه از شرایط کارگاهی در بیاید، طبقه دوم مقاوم‌سازی و طرح خروج اضطراری هم فعال شود. در کل به‌خاطر همین چیزها بود مجوز حرفه‌ای ما زیر سؤال رفت. اینها بر عهده باشگاه نیست و شرکت توسعه باید آنها را درست کند.

مدیرعامل باشگاه سپاهان به گلایه از عملکرد شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی در قبال ورزشگاه نقش جهان پرداخت و خاطرنشان کرد:

متأسفانه خیلی‌ها قول به ما دادند، اما به وعده‌شان عمل نکردند. از خردادماه قول دادند که مشکلات حل شود، اما قول فایده ندارد، باید بیایند و کار کنند تا ورزشگاه تکمیل شود. این ورزشگاه نواقصی دارد، اما ان‌شاءالله که بتوانیم تا بهمن ماه این مشکلات را برطرف کنیم. هر کاری از سمت ما باید انجام می‌شده، انجام شده است و حالا منتظر شرکت توسعه هستیم.

محسن طاهری در خصوص وضعیت تیم سپاهان در لیگ برتر گفت:

تیم ما در هفته‌های اخیر بدشانسی آورده است و امیدواریم که این بدشانسی‌ها از دوش ما برداشته و به خوش‌شانسی تبدیل شود. بچه‌های ما خوب بازی می‌کند، اما نتیجه نمی‌گیرند.

محسن طاهری با اشاره به آینده وضعیت کاری زلاتکو کرانچار در سپاهان، خاطرنشان کرد:

کرانچار کاملاً تحت حمایت ماست. اینکه هر روز می‌گویند کرانچار اولتیماتوم گرفته و ما هم با او جلسه داشتیم، شایعه است. اگر هم قرار باشد دستیاری به کادر فنی اضافه شود، این اتفاق در نیم‌فصل رخ می‌دهد.

مدیرعامل باشگاه سپاهان راجع‌به اظهار تمایل این باشگاه برای به‌خدمت گرفتن اشکان دژاگه و سروش رفیعی، یادآور شد:

ما با سروش صحبت مستقیم نکرده‌ایم. اگر باشگاه الخور به این بازیکن اعلام عدم نیاز کند، ما به سراغش می‌رویم. البته صحبت کردن در مورد جذب سروش رفیعی و اشکان دژاگه مثل این می‌ماند که شما بگویید آقای «مسی» مدنظرتان است؟! بله، ما دوست داریم آقای «مسی» در تیم‌مان باشد. اینها بازیکن لایقی هستند و هر باشگاه دوست دارد از وجودشان استفاده کند، اما مهم این است که بتوانیم این تعامل را ایجاد کنیم و آنها را به خدمت بگیریم. ما درباره دژاگه صحبتی در رابطه با کرانچار نداشته‌ایم.

منبع: پارس فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۶۲۳۱۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سرمربی سپاهان مسلمان شد

سرمربی پرتغالی تیم فوتبال سپاهان اصفهان بعد ازپیروزی مقابل آبی پوشان جنوب در جام حذفی اعلام کرد مسلمان و شیعه شده است.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، ژوزه مورایس سرمربی تیم سپاهان اصفهان در دومین فصل حضورش در این باشگاه به دین اسلام و مذهب شیعه مشرف شد. مورایس این موضوع را امشب بعد از پیروزی در جام حذفی مقابل تیم آبی پوشان جنوب اعلام کرد.
مربی پرتغالی از دوستان نزدیک مورینیو مربی مشهور پرتغالی و کریس رونالدو فوق ستاره فوتبال جهان است او در باشگاه هایی بزرگی چون پورتو، بنفیکای پرتغال، اینترمیلان ایتالیا، رئال مادرید اسپانیا ، الهلال عربستان، چونبوک موتورز ژاپن مربیگری کرده است.
ایشان زمانی که در اروپا زندگی می‌کرده است، در یک تصادف به کما می‌رود و پس از بهبودی ... شرایط معنوی ایشان تغییر می‌کند و نوع نگاه به زندگی یا جهان متفاوتی پیدا می‌کند.
او به لحاظ اخلاقی، فردی اخلاق مدار و دارای ویژگی‌های انسانی زیادی است و روش مدیریتی ایشان نیز بر همین مبنا استوار است و بیشتر اوقات سعی می‌کند به جای روش‌های خشن مدیریتی، از روش‌های توضیح و تفهیم دوستانه استفاده کند و بیشتر به رشد فکری و پرورشی افراد تحت مدیریت خود فکر می‌کند که البته بعضی اوقات به علت به کار نبردن روش‌های تند مدیریتی، مورد انتقاد واقع می‌شود.
در کنفرانس‌های مطبوعاتی که مورایس حضور دارد، می‌توانید این موارد را به خوبی مشاهده کنید.
در یک مقطع از زمان ایشان به مسئولان باشگاه سپاهان مراجعه کرد و گفت من می‌خواهم مسلمان شوم و باید چکار کنم؟
ذکر این نکته مهم است که اگر به خاطر ازدواج با یک خانواده مسلمان این انتخاب را داشته و یا با بررسی و انتخاب به این مهم رسیده باشد، در هر صورت رویداد مهم و نیکویی است و ما هیچ اصراری بر نقد و تایید هیچکدام از این دو روش نداریم.در ابتدای امر عرف، شرع و قانون در ایران و دین اسلام برای ایشان توضیح داده شد و بلافاصله مقدمات شرعی تشرف ایشان به اسلام فراهم گردید و به لطف خدا ایشان در محضر یکی از علما شهادتین را به زبان جاری ساخت و شرعا مشرف به دین اسلام شد و شیعه گردید.
بلافاصله یک وکیل حاذق برای انجام امور قانونی تشرف ایشان به اسلام به کار گمارده شد و ایشان طی یک فرآیند چند ماهه این اقدامات را انجام داد.
از سوی دیگر ازدواج ایشان با همسرشان شرعا اتفاق افتاده و انجام شده و ظرف چند روز آینده رسما و قانونا انجام می‌شود.
لازم به ذکر است که به موازات این اقدامات یک مشاور مذهبی متبحر و با آشنایی کامل به زبان انگلیسی در کنار ایشان فرآیند آشنایی و آموزش مبانی اعتقادی و نیز پاسخگویی به سوالات ایشان را برعهده دارد. بدیهی است که برای رعایت تمام احکام شرعی، برای کسانی که به دین اسلام مشرف می شوند، باید اصل استدراج را مدنظر قرار داد و به تدریج موارد لازم را منتقل نمود.

دیگر خبرها

  • فرانچسکو توتی: امیدوارم ده روسی برای مدت طولانی در رم بماند
  • هوادار خاص استقلال: نکونام گفت دعا کن قهرمان شویم
  • استقلال: نکونام گفت دعا کن قهرمان شویم
  • زمان پایان لیگ بیست و سوم مشخص شد + برنامه بازی ها
  • اعلام برنامه ۴ هفته پایانی لیگ برتر
  • توضیحات مدیرعامل فجر درباره بازی جنجالی
  • هشدار به خریداران طلا؛ مراقب طلای تقلبی باشید
  • اصفهانی‌ها یک روز جهانی را به نام خود ثبت کردند؛ روز جهانی گز
  • سوپر گل پاک‌پرور همه را شوکه کرد
  • سرمربی سپاهان مسلمان شد