Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-02@20:21:38 GMT

واحد صنعتی پلاست آبیار به عنوان نمونه کشوری معرفی شد

تاریخ انتشار: ۲۳ آبان ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۶۲۳۷۶۶

واحد صنعتی پلاست آبیار به عنوان نمونه کشوری معرفی شد

قزوین- مهدی عبدیان مدیرواحد صنعتی پلاست آبیار به عنوان صادرکننده نمونه کشوری و استان قزوین معرفی شد.

به گزارش خبرنگار مهر، درمراسمی با حضور محمدرضا مودودی معاون سازمان توسعه تجارت، عبدالمحمد زاهدی استاندار، علی پرزحمت رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان، حمیدرضا خانپور مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی و جمعی از تولیدکنندگان از صادرکنندگان نمونه کشوری و استانی تجلیل شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این مراسم از مهدی عبدیان مدیرعامل واحد صنعتی پلاست آبیار تجلیل شد و لوح تقدیر به این صادر کننده نمونه کشوری اهداء شد.

مهدی عبدیان در گفتگو با خبرنگار مهر اظهارداشت: برای اولین بار جایزه صادرکننده نمونه ملی کشور در صنایع پلیمری از تهران خارج شد و به استان قزوین رسید که افتخاری ارزشمند برای صنعت استان محسوب می شود.

وی اضافه کرد: در سال گذشته توانستیم ۶۸ میلیون دلار کالا به خارج از کشور صادر کنیم و در حال حاضر ۵ نوع محصولات پلیمری  این واحد صنعتی که در اندازه، کیفیت و ضخامت های مختلف تولید میشه به کشورهای ارمنستان، تاجیکستان، ترکمنستان، آذربایجان، افغانستان و قراقستان صادر می شود.

عبدیان تصریح کرد: در این واحد صنعتی سالانه ۲۲ هزارتن انواع محصولات پلیمری تولید می شود و برای افزایش صادرات غیرنفتی خود دو طرح توسعه در دست اجراست که بزودی تکمیل می شود.

منبع: مهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۶۲۳۷۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجلیل از کارگران نمونه چهارمحال و بختیاری

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای چهارمحال و بختیاری، مدیرکل کار، تعاون و رفاه اجتماعی گفت: در این جشنواره از میان ۵۰۰ واحد صنعتی گروه کاری و کارگری از ۴۰ کارگر برتر در بخش‌های مختلف جشنواره، تجلیل شد.
مولوی افزود: یک واحد صنعتی کارگری نمونه، دو گروه کاری و کارگری نمونه و سه نفر کارگران برتر استان از برگزیدگان سی و پنجمین جشنواره کارگری امتنان چهارمحال و بختیاری بودند.
وی ادامه داد: همچنین در سال گذشته سه نفر از کارگران استان در مسابقات قرآنی کشور و ۱۲ نفر هم در جشنواره‌های مختلف ورزشی عناوین برتر ملی را از آن خود کردند.

دیگر خبرها

  • ۶۵ استاد نمونه کشوری تجلیل شدند
  • اسامی اساتید نمونه کشوری منتشر شد / معرفی جوان‌ترین و پیرترین استاد
  • تجلیل از کارگران نمونه چهارمحال و بختیاری
  • اعلام اسامی اساتید نمونه کشوری/ چهار معاون وزیر علوم در بین برگزیدگان
  • نحوه انتخاب و معرفی اساتید نمونه کشوری
  • اسامی اساتید نمونه کشوری منتشر شد
  • ۶۵ عضو هیئت علمی نمونه کشوری معرفی شدند/ حضور پررنگ معاونان وزیر علوم در بین استادان برتر!
  • معرفی ۳۰ معلم نمونه ادارات شهرستان و مناطق سمنان
  • اسامی اساتید نمونه کشوری منتشر شد/معرفی جوان ترین و پیرترین استاد
  • کمک خواننده معروف برای آزادی زندانیان قزوین