Web Analytics Made Easy - Statcounter

اسماعیل احمدی در گفتگو با خبرآنلاین کردستان، اظهار داشت: هر ساله به مناسبت ایام هفته کتاب، جشنی در راستای تقدیر از فعالان این بخش در استان کردستان برگزار می شود و که امسال این مراسم در کردستان برگزار نخواهد شد.
وی ادامه داد: با توجه به هماهنگی صورت گرفته کل هزینه برگزاری این جشن و همچنین کمک های جمعی آوری شده از سوی کتابداران استان کردستان به زلزله زدگان استان کرمانشاه اهدا می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


مدیرکل کتابخانه های عمومی استان کردستان بیان کرد: طی روز گذشته و امروز جمع زیادی از کتابداران و فعالان این عرصه نیز کمک های به صورت نقدی و غیرنقدی جمع آوری کرده اند تا به زلزله زدگان استان کرمانشاه هدیه شود.
وی گفت: هزینه برگزاری مراسم و جشن هفته کتاب که قرار بود امروز برگزار شود و کمک های جمع آوری شده از سوی کتابداران و فعالان این بخش تا بعد از ظهر امروز به کالا و اقلام ضروری و مورد نیاز تبدیل و برای توزیع در بین زلزله زدگان به استان کرمانشاه ارسال می شود.
احمدی بیان کرد: همچنین روز گذشته و بر اساس اعلام دبیرکل نهاد کتابخانه های عمومی کشور، کتابخانه های عمومی سراسر استان با هدف کاهش تردد برای تسریع در خدمت رسانی به زلزله زدگان تعطیل اعلام شده بود.
مدیرکل کتابخانه های عمومی گفت: همچنین کمک های نقدی کارکنان و کتابداران از طریق شماره حسابی که که از طرف اداره کل به آن ها اعلام شده است جمع آوری و صرف خرید مایحتاج زلزله زدگان می شود.
دکتر احمدی اضافه کرد: بر اساس برنامه، اکیپی از همکاران کتابخانه های عمومی استان کردستان فردا برای اهدای کمک ها عازم مناطق زلزله زده در استان کرمانشاه می شوند.

 

46

منبع: جماران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۶۲۴۲۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای طرح «وارگه دانایی» در مناطق عشایری چهارمحال و بختیاری

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای چهارمحال و بختیاری، مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان در جلسه انجمن کتابخانه‌های عمومی استان چهارمحال و بختیاری گفت: در طرح وارگه دانایی، دانش‌آموزان مدارس ابتدایی از اردیبهشت‌ماه تا خردادماه با خواندن کتاب داستان «گل حسرتی» وارد رقابت با سایرین می‌شوند و پس از ارزیابی در خردادماه، برگزیدگان تجلیل می‌شوند.

دیگر خبرها

  • ارتقای فرهنگ و سواد سلامت از اولویت‌های حوزه بهداشت است
  • دبیرکل کتابخانه‌ها‌‌: مردم ایران کتاب‌نخوان نیستند + فیلم
  • افتتاح دو پروژه راه آهن ملایر کرمانشاه و پایان بازسازی مناطق زلزله‌زده
  • تامین زمین مورد نیاز برای احداث کتابخانه‌های عمومی در اردبیل
  • رشد ۱۵۳ درصدی امانت کتاب در آذربایجان شرقی
  • ۳۷۰۰ هزار میلیارد تومان هزینه ۲ افتتاح نمایشی در کرمانشاه
  • جریان حکمت عراق ۲هزار نسخه کتاب به کتابخانه‌های عمومی اهدا کرد
  • نهاد کتابخانه‌های عمومی زمینه‌ساز ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی
  • کتاب‌های مشکوک به آرسنیک در کتابخانه ملی فرانسه
  • اجرای طرح «وارگه دانایی» در مناطق عشایری چهارمحال و بختیاری