Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون استاندار البرز با اشاره به لزوم احصا وضعیت کارگران و روند عملکرد واحدها، گفت: برای تحقق اقتصاد مقاومتی در کشور و استان باید مشکلات و موانع اشتغال و تولید برطرف شود.

به گزارش ایلنا، فتح‌الله حقیقی در جلسه کمیسیون کارگری استان البرز که بعد از ظهر سه‌شنبه برگزار شد ضمن تسلیت جان باختن تعدادی از هم‌میهنان غرب کشور در حادثه زلزله افزود: بر این منظور ستاد بحران استان تشکیل و مقرر شد کمک‌های تمامی دستگاه‌ها از طریق همین ستاد جمع‌آوری و به منطقه زلزله‌زده ارسال شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین 507 تخت بیمارستانی برای ارائه خدمات درمانی به آسیب‌دیدگان اعزامی به البرز مهیا شده است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری البرز با گرامیداشت هفته کارآفرینی ادامه داد: ایجاد بسترهای اشتغال توسط کارآفرینان، اقدامی بسیار حائز اهمیت بوده و در تمامی دنیا با استفاده از ظرفیت کارآفرینان اشتغال و توسعه با سرعت بیشتری دنبال شده و در ایران اسلامی نیز این روند آغاز و رو به رشد است.

حقیقی با تاکید بر اهمیت جلسات کمیسیون کارگری گفت: برای تحقق اقتصاد مقاومتی در کشور و به تبع آن استان البرز باید مشکلات و موانع اشتغال و تولید برطرف شود.

وی افزود: ما نیز باید از ظرفیت‌های حوزه سیاسی و امنیتی برای فراهم سازی بستر مناسب به‌منظور توفیق اقتصادی استفاده کنیم.

معاون استاندار اضافه کرد: باید از مسئولان و افرادی که وظایف و مسئولیت‌های خود را در حوزه کارگری به نحو مطلوب انجام می‌دهند، تقدیر کرد.

حقیقی افزود: از مسئولان واحدهای تولیدی انتظار می‌رود از پذیرش اتباع بیگانه غیرمجاز در واحدهای تولیدی و صنعتی به جد پرهیز کنند.

منبع: جماران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۶۲۵۶۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازگشت واحد تولیدی فرآورده‌های گوشتی سامان به چرخه تولید

رئیسی مدیر جهاد کشاورزی سامان گفت: ظرفیت تولیدی شرکت تولیدی فرآورده‌های گوشتی سه هزار و ۵۰۰ تن در سال است و زمینه اشتغال ۱۰ نفر را مهیا می‌کند.

بیشتر بخوانید

احیای ۷۰ واحد صنعتی در چهارمحال و بختیاری

وی افزود: توسعه زنجیره تولید در صنایع غذایی یکی از راهکار‌های موفق در جهش تولید و رشد و توسعه اقتصادی است، زیرا این راهکار در کاهش هزینه‌ها و افزایش اشتغال‌زایی و صادرات بسیار موثر است.

باشگاه خبرنگاران جوان چهارمحال و بختیاری شهرکرد

دیگر خبرها

  • واحد کشتارگاه صنعتی در فسا بار دیگر آغاز به کار کرد/ اشتغال ۱۰۰ کارگر
  • کشتارگاه طیور فسا با ۱۰۰ کارگر به چرخه تولید بازگشت
  • جذب سرمایه گذاری برای تکمیل وایجاد واحدهای بخش کشاورزی در زنجان
  • از پذیرش اتباع جدید معذوریم؛ از ایران خارج شوند
  • بازگشت واحد تولیدی فرآورده‌های گوشتی سامان به چرخه تولید
  • خبر مهم وزیر کشور؛ از پذیرش اتباع جدید معذوریم!
  • دستور رئیسی به بانک ها درباره وام ازدواج، مسکن و اشتغال
  • افزایش ظرفیت تولید فولاد منجر به کاهش نرخ بیکاری خواهد شد
  • همایش طلایه داران اقتصاد مقاومتی در سمنان برگزار می‌شود
  • استقرار ۱۴۵ خانه بهداشت کارگری در واحدهای تولیدی استان زنجان‌