Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان اردبیل گفت: به منظور تحقق اقتصاد مقاومتی نیاز است تا بانک‌ها در راستای ارائه تسهیلات به واحدهای تولیدی نهایت تلاش خود را به‌کار گیرند.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اردبیل، سیدحامد عاملی صبح امروز در جلسه بررسی مشکلات واحدهای تولیدی استان اردبیل اظهار داشت: برای دست‌یابی به اقتصاد مقاومتی و تحقق تمامی اهداف توسعه یک منطقه نیاز است تا آن منطقه در برخورداری از واحدهای تولیدی فعال رتبه برتری داشته باشد که همین امر نیز در سایه عوامل زیادی رقم خواهد خورد که یکی از این عوامل همکاری بانک‌های عامل با واحدهای تولیدی در راستای ارائه تسهیلات است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به اینکه نباید بانک‌های عامل در ارائه تسهیلات به بانک‌ها مانع‌تراشی کنند افزود: در حال‌حاضر واحدهای تولیدی راکد و نیمه‌فعال زیادی در سطح استان اردبیل وجود دارند که برطرف کردن مشکلات این واحدها و در نهایت رفع موانع تولید در داخل استان نیازمند تعامل بانک‌ها با واحدهای تولیدی است.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان اردبیل تصریح کرد: برگزاری جلسه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان یکی از راهکارهای حل سریع مشکلات واحدهای تولیدی است که در هر جلسه مشکلات برخی از واحدهای تولیدی با حضور دارندگان امتیاز تولید و همچنین روسای بانکها برگزار می‌شود.

عاملی با بیان اینکه می‌توان در ارائه تسهیلات به واحدهای تولیدی با سود کم‌تر و نیز در نظر گرفتن اقساط چرخه تولید استان را رونق بخشید اظهار کرد: تغییر کاربری، بخشودگی و اقساط بندی بدهی معوق، تقسیط بدهی بیمه، ووثیقه راه‌حل‌هایی برای جلب رضایت بانک‌ها و هم جلب رضایت واحدهای تولیدی است که باید در این زمینه بانک‌ها تمامی تلاش خود را به‌کار گیرند.

وی تصریح کرد: در حال‌حاضر واحدهای تولیدی و کارخانه‌های بزرگی در سطح استان هستند که به دلیل مشکلات پیش پا افتاده چرخه تولیدشان متوقف شده است که نیاز است در این زمینه با به کارگیری تمامی توان و تلاش خود بتوانیم چرخه تولید این کارخانه ‌ها را از نو به‌کار انداخته و شاهد تحقق اقتصاد مقاومتی در منطقه باشیم.

انتهای پیام/

R41374/P1357/S6,49/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۶۱۱۹۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رسیدگی به مشکلات حقوقی ۲۶۲ واحد تولیدی خوزستان

به گزارش خبرگزاری مهر، علی دهقانی بیان کرد: نام سال با تدبیر رهبر معظم انقلاب به نام جهش تولید با مشارکت مردم نامگذاری شده است و همه باید با استفاده از تمامی ظرفیت‌ها و امکانات برای تحقق این شعار و راهبرد مهم تلاش کنیم.

وی با اشاره به اهمیت تولید و نقش آن در رونق اشتغال در خوزستان اظهار کرد: حمایت از تولید همواره مورد تأکید مقام معظم رهبری و از سیاست‌های کلان قوه قضائیه است، لذا بر همین مبنا، دادگستری استان همچون سنوات گذشته با عزم جدی برای حمایت قضائی از تولید در فرایندهای قانونی ورود پیدا خواهد کرد.

وی بیان کرد: ارتباط و تعامل بین ستاد پیگیری اجرای سیاست‌های اقتصاد مقاومتی و ستاد تسهیل و رفع موانع تولید باید همچنان اولویت کار مسؤولان خوزستان در سال جاری قرار گرفته به نحوی که شاهد رفع موانع تولید و گسترش تولید در واحدهای تولیدی استان باشیم.

دهقانی با بیان اینکه خوزستان ظرفیت بالایی در زمینه تولید و اشتغال دارد و نباید اجازه داد مشکلات مانع شکوفایی اقتصادی در این استان شود، نشان کرد: انتظار ما این است که دستگاه‌های اجرایی در راستای تحقق شعار سال از تمام ظرفیت خود برای حمایت از تولید استفاده کنند.

وی گفت: در سال گذشته در راستای تحقق شعار سال ۱۴۰۲ مهار تورم، رشد تولید، با ورود به موقع دادگستری و حمایت‌های قضائی ستاد پیگیری اجرای سیاست‌های اقتصاد مقاومتی در رسیدگی به مشکلات حقوقی ۲۶۲ واحد تولیدی استان، ۲۶ هزار و ۳۴۲ نفر کارگر خوزستانی به کار بازگشتند و یا از اخراج آن‌ها جلوگیری شد.

کد خبر 6088966

دیگر خبرها

  • ممنوعیت خرید و فروش اراضی شهرک‌های صنعتی قبل از اخذ پایان‌کار
  • مانع‌تراشی برای فعالیت تولیدکنندگان پذیرفتنی نیست
  • اعطای تسهیلات خرید به سرمایه گذاران جهت اصلاح خطوط تولیدی
  • رسیدگی قضایی به مشکلات ۲۶۲ واحد تولیدی خوزستان
  • راهکار‌های هدایت منابع تسهیلات به سمت تولید چیست؟
  • لزوم سرعت بخشی بانک‌ها به پرداخت تسهیلات مددجویان کمیته امداد
  • توانمندسازی مددجویان راهبرد اصلی کمیته امداد است
  • تسهیلات بانکی به سمت رونق تولید هدایت شود
  • رسیدگی به مشکلات حقوقی ۲۶۲ واحد تولیدی خوزستان
  • رئیسی: بانک هایی که مقررات را رعایت نکنند منحل خواهند شد/مطلقا به فساد و مفسد رحم نمی‌کنیم/دستورات رئیسی برای رفع مشکلات درمانی، آموزشی و بافت فرسوده در جنوب غرب تهران