Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایکنا»
2024-05-01@16:02:03 GMT

پانزدهمین همایش استادان تفسیر حوزه برگزار می‌شود

تاریخ انتشار: ۲۳ آبان ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۶۲۵۸۱۴

پانزدهمین همایش استادان تفسیر حوزه برگزار می‌شود

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن (ایکنا) مرتضی نجفی قدسی، مدیر دارالقرآن علامه طباطبایی امشب 23 آبان ماه در همایش بزرگداشت علامه طباطبایی(ره) در دارالقرآن این مفسر کبیر قرآن کریم گفت: 5 سال است که دارالقرآن علامه طباطبایی تاسیس شده و انفاس قدسی علامه در آن جاری است.وی با اشاره به فعالیت‌های صورت گرفته عنوان کرد: بسیاری از مراجع به این مکان تشریف آورده‌اند و کلاس‌های تفسیری نیز مکررا در حال برگزاری است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نجفی قدسی بیان کرد: دوره تفسیری المیزان نیز مدتی توسط آیت‌الله استادی برگزار شد و کلاسی نیز در قالب دوره یکساله جهت مهارت بیان تفسیر قرآن در حال برگزاری است و 200 طلبه برای حضور در این دوره گزینش شده‌اند تا برای کار تبلیغ تفسیر قرآن ممحض شوند و در این عرصه فعالیت کنند.مدیر دارالقرآن علامه طباطبایی ادامه داد: برپایی همایش‌هایی ویژه استادان تفسیر حوزه و پشتیبانی از دروس و جلسات قرآنی در سطح حوزه که منجر به گسترش دروس تفسیری نیز شده از دیگر کارهای صورت گرفته است.نجفی قدسی با بیان اینکه روزهای هشتم و نهم آذرماه، پانزدهمین همایش استادان تفسیر حوزه برگزار خواهد شد گفت: در این همایش از بیانات آیت‌الله العظمی جوادی آملی بهره می‌بریم همچنین چهارمین نشست انجمن تبلیغ و ارتباطات حوزه نیز با سخنرانی آیت‌الله مکارم برگزار می شود.وی با اشاره به حماسه اربعین تاکید کرد: اربعین امسال شکوهی آفرید که نشان می‌دهد این شکوه روزافزون است و انشاء الله مسیری برای درخشش کربلا در عالم خواهد بود البته اربعینی‌ها باید سعی کنند منزلتی را که به دست آورده‌اند تا سال دیگر حفظ کنند.

منبع: ایکنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۶۲۵۸۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یادواره‌ای به نام شهدای دانشجو معلم در لرستان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان لرستان، یادواره هشت شهید دانشجومعلم فرهنگیان لرستان امروز دهم اردیبهشت با حضور جمعی از دانشجویان، مسئولان و خانواده‌های معزز شهدا در پردیس علامه طباطبایی این دانشگاه برگزارشد.

سردار محمد علیپور، جانشین فرماندهی سپاه حضرت ابالفضل (ع) لرستان در این مراسم برگزاری یادواره شهدای دانشجومعلم را گامی مهم برای الگوسازی شهیدان در جوامع دانشگاهی دانست که در تربیت و رشد افکار جوانان و ارزش‌های دینی تأثیر بسزایی دارد.

در ادامه این مراسم از خانواده‌های گرانقدر چند شهید دانشجومعلم پردیس علامه طباطبایی دانشگاه فرهنگیان استان تجلیل شد.

لرستان ۳۹ شهید دانشجو تقدیم انقلاب کرده است.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • شاهکار رهبر انقلاب در تفسیر قرآن
  • بررسی آراء و اندیشه های علامه مصباح یزدی در حوزه تعلیم و تربیت
  • اندیشه‌های قرآنی رهبر معظم انقلاب تبیین و نشر داده شود
  • تبیین نگاه قرآنی رهبر معظم انقلاب را نباید در تدوین چند کتاب خلاصه کرد
  • دومین اجتماع بزرگ مردمی منطقه ۲۲ برگزار می‌شود
  • حرکت کاروان عزاداری شهادت امام صادق (ع) از میدان المپیک تا دانشگاه علامه طباطبایی 
  • کتاب «تعالیم اسلام» به قلم علامه طباطبایی به چاپ یازدهم رسید
  • افتخار ۲۷ سال خادمی قرآن
  • یادواره‌ای به نام شهدای دانشجو معلم در لرستان
  • یادواره‌ای به نام شهدای دانشجومعلم در لرستان