Web Analytics Made Easy - Statcounter

جانشین فرمانده نیروی انتظامی با تاکید بر اینکه امنیت کامل در مناطق زلزله زده برقرار است، گفت: نیرو به اندازه کافی و در همه نقاط زلزله زده حضور دارد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری صداوسیما ، اسکندر مومنی در ارتباط تصویری با بخش خبری 21 شبکه یک سیما افزود: به جز نیروی انتظامی استان زلزله زده ، قرارگاه عملیاتی نیروی انتظامی را در شهرستان سرپل ذهاب راه اندازی کردیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی ادامه داد: همه ظرفیت های نیروی انتظامی را از استان های اطراف و مرکز جمع آوری کردیم و مشغول خدمتند.


مومنی گفت: تامین امنیت مناطق مسکونی و اماکن تجاری و جاهایی که مردم هستند مانند پارک ها وهمچنین امنیت کاروان ها و محموله هایی که قرار است توسط متولیان توزیع به دست مردم برسد را فراهم کردیم.


جانشین فرمانده نیروی انتظامی اضافه کرد: آمادگی کامل داریم هر جایی که متولیان توزیع و انتقال محموله های کمک به زلزله زده ها اعلام کنند برای همراهی و تامین امنیت آن ها کمک و اقدام کنیم.


مومنی با تاکید بر اینکه با همراهی مردم، امنیت قابل قبول برقرار است ، ادامه داد: در این شرایط، مردم مشکلات عمده ای مانند آب ، دارو ، غذا ، چادر و پتو دارند که متولیان با همکاری هم سعی می کنند آن ها را رفع کنند.


وی با بیان اینکه در توزیع اقلام میان زلزله زدگان مشکلاتی وجود دارد ،گفت: نباید به گونه ای این کار انجام شود که برخی افراد فقط یک بار اقلام را دریافت کنند و برخی چند بار .


مومنی افزود: البته این مشکل در موارد اندکی پیش می آید و متولیان هم در تلاش برای رفع این مشکل هستند.

دانلود

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۶۲۶۷۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجمع مردمی حمایت از «طرح نور» در خرم‌آباد برگزار می‌شود

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام احمدرضا غلامی امروز پنج‌شنبه در گفت‌وگو با رسانه‌ها با اشاره به اجرای «طرح نور» توسط نیروی انتظامی که در راستای مطالبه عموم مردم به‌منظور حفظ ارزش‌های اسلامی به‌ویژه عفاف و حجاب به اجرا درآمده است، اظهار داشت: مردم متدین شهرستان خرم‌آباد فردا جمعه هفت اردیبهشت‌ماه پس از اقامه نمازجمعه و در محوطه مصلی الغدیر این شهرستان تجمع حمایتی از اجرای این طرح برپا خواهند کرد.

وی ضمن دعوت از عموم مردم برای شرکت در آئین عبادی سیاسی نمازجمعه، تصریح کرد: انتظار می‌رود مردم شهرستان خرم‌آباد به‌منظور دفاع از ارزش‌های دینی و همچنین حمایت از فرزندان خود در نیروی انتظامی در این تجمع شرکت کرده و بر تداوم این طرح ضروری و اجرای قوانین واجب الهی تأکید کنند.

کد خبر 6088480

دیگر خبرها

  • سفر مقام معظم رهبری موجب عبور کردستان از حوزه امنیتی به حوزه فرهنگی شد/ علمای مناطق شرقی با روشنگری بسترساز امنیت پایدار شوند
  • اجتماع حمایتی مردم کرمانشاه از اجرای «طرح نور» برگزار شد
  • رادان: موضوع حجاب اصلا موضوع امنیتی نیست
  • سردار رادان: در طرح نور، ما حمایت رئیس جمهور و قوه قضائیه را داریم
  • سردار رادان: در طرح نور، رئیس جمهور از ما حمایت کرده است
  • ضرورت همکاری نیروی انتظامی در توسعه بلوار شهید ابوالحسن خرمرودی
  • نگاه ما به موضوع حجاب و عفاف هرگز امنیتی و انتظامی نیست
  • تجمع مردمی و بانوان کرمانشاهی در حمایت از اجرای «طرح نور»
  • اجتماع مردم قم در حمایت از فراجا برگزار می‌شود
  • تجمع مردمی حمایت از «طرح نور» در خرم‌آباد برگزار می‌شود