Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - اختتاميه چهارمين دوره مسابقات نقاشي شور حسيني با حضور جمعي از مسئولان در زرنديه برگزار شد. به گزارش روابط عمومي اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامي استان مرکزي،«احمد جوانمرد»در اين مراسم ضمن گراميداشت هفته کتاب وکتابخواني و تسليت درگذشت تعدادي از هموطنان در حادثه زلزله غرب کشور گفت: دبيرخانه چهارمين دوره مسابقات نقاشي شورحسيني با هدف حفظ و اعتلاي فرهنگ عاشورا و ايجاد شور و شعور حسيني در ميان کودکان و نوجوانان از ابتداي مهرماه سال جاري با برگزاري جلسات بدوي کار خود را آغاز کرد و پس از هماهنگي‌هاي لازم مسابقات در طول يک روز و به صورت متمرکز در چهار مدرسه از مدارس شهرستان برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


رئيس اداره فرهنگ وارشاد اسلامي شهرستان زرنديه اظهار کرد: تعدادي نقاشي با موضوع خاص حضرت علي اکبر(ع) توسط دانش آموزان به دبيرخانه ارسال شد، نقاشي‌ها پس از آماده سازي تحويل هيات داوران مسابقات شد که با نظر اين عزيزان تعداد 24 نقاشي به عنوان نقاشي‌هاي برتر انتخاب گرديدند که در مراسم اختتاميه با اهداء لوح، تنديس وجوائزي از اين عزيزان تقدير به عمل آمد.
وي افزود: در اين مراسم علاوه بر نقاشي‌هاي برتر از مدرسه برتر که به طبق نظر هيات داوران مدرسه آيت الله اشعري آسيابک انتخاب گرديده بود نيز تقدير شد.
سخنراني حجت‌‌الاسلام والمسلمين جمالي از ائمه جماعات شهرستان،مداحي ذاکر اهل بيت(ع) و پخش نماهنگ از ديگر برنامه‌هاي اين مراسم بود.
چهارمين دوره مسابقات نقاشي شور حسيني به همت ادارات فرهنگ وارشاد اسلامي، آموزش وپرورش، سپاه ناحيه زرنديه، کانون فرهنگ هنري مالک اشتر مامونيه، پايگاه مقاومت حضرت رسول مسجد فاطمه زهرا(س) برگزار گرديد که با استقبال بسيار خوبي از سوي دانش آموزان، فرهنگيان و مسئولين شهرستان واقع شد.
اختتاميه چهارمين دوره مسابقات نقاشي شور حسيني با حضور فرماندار،امام جمعه، رئيس اداره فرهنگ وارشاد اسلامي، فرمانده سپاه، مديرآموزش وپرورش، بخشدار مرکزي وديگر مسئولين شهرستان زرنديه در محل مسجد فاطمه زهرا(س) شهر مامونيه برگزار شد.

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۶۲۸۶۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رقابت دانش‌آموزی «کیدکد» با حمایت روبیکا برگزار شد

روز جمعه، ۱۴ اردیبهشت ماه، سومین دوره مسابقات کیدکد با هدف شناسایی دانش‌آموزان مستعد در زمینه برنامه‌نویسی و رباتیک در محل دانشگاه صنعتی شریف برگزار شد.

این دوره از مسابقات با حمایت روبیکا و حضور ۲۱۵۰ دانش‌آموز از سنین ۷ تا ۱۷ سال از سرتاسر ایران برگزار شد. هدف این رویداد ایجاد فرهنگ عمومی برنامه‌نویسی وکشف و پرورش استعدادهای دانش آموزان در زمینه فناوری‌های هایتک بود. این رقابت‌ها به‌صورت زنده از سوپراپلیکیشن روبیکا پخش شد.

در سومین دوره کیدکد شرکت‌کننده‌ها در لیگ‌های مختلف از جمله اسکرچ، اپلیکیشن‌سازی با موبایل، طراحی سایت، پایتون، لیگ جهانی ACM و همچنین لیگ برنامه‌نویسی بر روی سخت افزار(IOT)، لیگ‌های خلاقیت، ربات‌های رالی، جنگجو، مسیریاب، نوریاب، فوتبالیست و لیگ جهانی WRO به رقابت پرداختند.

در پایان دانش‌آموزان برتر سهمیه حضور در مسابقات جهانی و بورسیه مرکز نوآوری دانش آموزی لنسر شریف را دریافت خواهند کرد. نتایج نهایی این دوره از مسابقات در تاریخ ۲۸ اردیبهشت ماه طی مراسم اختتامیه اعلام خواهد شد. در مراسم اختتامیه که با حضور مدیران و مسئولان دانش‌آموزی برگزار می‌شود، از برندگان تقدیر به عمل خواهد آمد.

روابط عمومی روبیکا در مورد هدف حمایت از رویداد «کیدکد» گفت: «پلتفرم روبیکا در سال جاری سیاست‌های جدیدی را برای حمایت از کسب و کارهای نوین و دیجیتال پیش رو گرفته است و با شعار «زندگی دیجیتال با روبیکا» تلاش می‌کند تا سرویس های متنوعی را به این سوپراپلیکیشن اضافه کند. بدون شک، حمایت از نسل آینده‌ساز کارآفرین و متخصص، از مسئولیت‌ها و وظایف روبیکا است و ما در این راستا تمام همت و تلاش خود را به کار خواهیم گرفت.»

دیگر خبرها

  • شیراز میزبان ۲۰۰ هنرمند گروه‌های کُر سراسر ایران می‌شود
  • اختتامیه نخستین جشنواره قلب شهر برگزار می‌شود
  • ترویج فرهنگ دینی و اسلامی بهترین خدمت به جامعه است
  • اختتامیه دومین جشنواره نوجوان و جوان برتر ساوجبلاغ برگزار می‌شود
  • اعلام زمان برگزاری هفتمین اشکوره فرهنگی هنری حسینی در آمل
  • دومین دوره مسابقات اسکواش گرگان جونیور برگزار می‌شود
  • رقابت دانش‌آموزی «کیدکد» با حمایت روبیکا برگزار شد
  • مراسم افتتاحیه هجدهمین دوره مسابقات بین‌المللی ربوکاپ آزاد ایران
  • چهارمین مدال دوره جدید والیبال ایران از جنس طلا
  • اختتامیه مسابقات هفت سنگ بانوان شهرستان بافق