Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - اختتاميه چهارمين دوره مسابقات نقاشي شور حسيني با حضور جمعي از مسئولان در زرنديه برگزار شد. به گزارش روابط عمومي اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامي استان مرکزي،«احمد جوانمرد»در اين مراسم ضمن گراميداشت هفته کتاب وکتابخواني و تسليت درگذشت تعدادي از هموطنان در حادثه زلزله غرب کشور گفت: دبيرخانه چهارمين دوره مسابقات نقاشي شورحسيني با هدف حفظ و اعتلاي فرهنگ عاشورا و ايجاد شور و شعور حسيني در ميان کودکان و نوجوانان از ابتداي مهرماه سال جاري با برگزاري جلسات بدوي کار خود را آغاز کرد و پس از هماهنگي‌هاي لازم مسابقات در طول يک روز و به صورت متمرکز در چهار مدرسه از مدارس شهرستان برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


رئيس اداره فرهنگ وارشاد اسلامي شهرستان زرنديه اظهار کرد: تعدادي نقاشي با موضوع خاص حضرت علي اکبر(ع) توسط دانش آموزان به دبيرخانه ارسال شد، نقاشي‌ها پس از آماده سازي تحويل هيات داوران مسابقات شد که با نظر اين عزيزان تعداد 24 نقاشي به عنوان نقاشي‌هاي برتر انتخاب گرديدند که در مراسم اختتاميه با اهداء لوح، تنديس وجوائزي از اين عزيزان تقدير به عمل آمد.
وي افزود: در اين مراسم علاوه بر نقاشي‌هاي برتر از مدرسه برتر که به طبق نظر هيات داوران مدرسه آيت الله اشعري آسيابک انتخاب گرديده بود نيز تقدير شد.
سخنراني حجت‌‌الاسلام والمسلمين جمالي از ائمه جماعات شهرستان،مداحي ذاکر اهل بيت(ع) و پخش نماهنگ از ديگر برنامه‌هاي اين مراسم بود.
چهارمين دوره مسابقات نقاشي شور حسيني به همت ادارات فرهنگ وارشاد اسلامي، آموزش وپرورش، سپاه ناحيه زرنديه، کانون فرهنگ هنري مالک اشتر مامونيه، پايگاه مقاومت حضرت رسول مسجد فاطمه زهرا(س) برگزار گرديد که با استقبال بسيار خوبي از سوي دانش آموزان، فرهنگيان و مسئولين شهرستان واقع شد.
اختتاميه چهارمين دوره مسابقات نقاشي شور حسيني با حضور فرماندار،امام جمعه، رئيس اداره فرهنگ وارشاد اسلامي، فرمانده سپاه، مديرآموزش وپرورش، بخشدار مرکزي وديگر مسئولين شهرستان زرنديه در محل مسجد فاطمه زهرا(س) شهر مامونيه برگزار شد.

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۶۲۸۶۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هدیه به حسینی قبل از پرسپولیس

به گزارش "ورزش سه"، آلومینیوم امروز در اراک میزبان پرسپولیس در مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی است. این دیدار باتوجه به به بازی‌های سال‌های اخیر دو تیم حساسیت زیادی دارد.

پیش از مسابقه یک هوادار تیم آلومینیوم چهره مجتبی حسینی، سرمربی تیم محبوبش را با تم سبز رنگ نقاشی کرده بود و در هتل محل اقامت این تیم این نقاشی را به حسینی هدیه داد.

این نقاش همچنین تصویری به یادگار با مجتبی حسینی، سرمربی تیم آلومینیوم انداخت.

دیگر خبرها

  • هدیه به حسینی قبل از پرسپولیس
  • برگزاری مراسم اختتامیه هفته سلامت در شهرستان پیشوا
  • 60 فعال فرهنگی گلستانی گواهینامه دوره آموزشی «متنا» را دریافت کردند
  • آیین اختتامیه هفته برزگداشت سعدی برگزار شد
  • رقابت قرآنی دانش آموزان شمال فارس در سرچهان
  • اختتامیه جشنواره قهرمان ایران/ بهترین‌های ورزش ایران معرفی شدند
  • رونمایی از پوستر اولین دوره جشنواره داستان نویسی استان یزد در گردکوه
  • رونمایی از پوستر اولین دوره جشنواره داستان نویسی استان در گردکوه
  • اختتامیه جشنواره استعدادیابی از مدرسه و محله تا انجمن در زابل
  • آیین اختتامیه هفته بزرگداشت سعدی شیرازی برگزار شد