Web Analytics Made Easy - Statcounter

یواخیم لوو سرمربی تیم ملی آلمان معتقد است حذف آتزوری از جام جهانی غم انگیز است.

طرفداری - تیم ملی ایتالیا موفق نشد در مجموع دو دیدار مرحله پلی آف از سد سوئد عبور کند و بدین ترتیب سوئد راهی جام جهانی شد. این دیدار با حواشی فراوانی از جمله بحث دنیله ده روسی با جامپیرو ونتورا بر سر تعویض و خداحافظی جانلوییجی بوفون همراه بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش وب سایت بین المللی گل، یواخیم لوو در خصوص آتزوری نظرات جالبی به زبان آورد. وی گفت:

دیروز در رسانه ها خواندم که ده روسی گفته است که نمی خواهد به عنوان یار جانشین وارد زمین شود، زیرا آن ها به یک مهاجم نیاز داشتند. از نظر من این بزرگی وی را نشان می دهد.

لوو در خصوص دیدار ایتالیا در مقابل سوئد گفت:

تصور می کنم این کمی برای ایتالیا غم انگیز و ناراحت کننده باشد. اگر ایتالیا در جام جهانی حضور داشت، من خوشحال می شدم. ما نمی توانیم قرعه ها را تغییر دهیم. هرچیزی ممکن است رخ دهد. در خصوص حذف ایتالیا، به سوئد تبریک می گویم. بازی را مشاهده کردم، آن ها به خوبی دفاع کردند و همه کار برای صعود انجام دادند.

 سرمربی ژرمن ها در خصوص جام جهانی بدون ایتالیا و شیلی نیز گفت:

فکر می کنم این مسئله (حذف) برای ایتالیا غم انگیز است، زیرا در خصوص چنین تورنمنت های بزرگی مسئله ای تلخ رقم خورده است. اگر آلمان یا فرانسه یا حتی برزیل و آرژانتین موفق به حضور در جام جهانی نشوند، برای من مسابقات بدون حضور ایتالیا، چیزی کم دارد. همچنین غم انگیز است که شیلی موفق به کسب مجوز حضور در مسابقات نشده است.

وی در پایان در خصوص خداحافظی چندین بازیکن ایتالیا گفت:

هرچند برای ایتالیا شانس شروعی مجدد وجود دارد، بعضی از بازیکنان آن ها به پایان دوران خود رسیدند. من بزرگترین احترام را برای بعضی از بازیکنان آن ها قائلم، که نه تنها برای یوونتوس بلکه برای تیم ملی ایتالیا بازی می کردند. جانلوییجی بوفون لایق بزرگترین احترام هاست. لئوناردو بونوچی یا دنیله ده روسی و همچنین سایر بازیکنان. آن ها بازیکنانی با کلاس خالص بودند.

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۶۲۹۱۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خبر خوشحال‌کننده برای سردار آزمون از پایتخت ایتالیا

با نزدیک‌شدن به پایان فصل زمان آن فرا رسیده است که روملو لوکاکو در مورد آینده‌اش تصمیم بگیرد. این بازیکن به هر قیمتی می‌خواهد چلسی را ترک کند و از آنجا که از زندگی در رم لذت می‌برد، آماده ماندن در ایتالیاست. او به صورت قرضی در رم بازی می‌کند و بازیکن چلسی است.

به نوشته کالچومرکاتو، مهاجم گلزن بلژیکی از مدیر برنامه‌هایش خواسته است تا در صورت کسب سهمیه حضور در لیگ قهرمانان فصل آینده، در رم بماند. با این حال رم باید برای دائمی‌کردن قرارداد لوکاکو رقم هنگفتی را پرداخت کند و به همین خاطر شانس تیم ایتالیایی برای نگه‌داشتن لوکاکو زیاد نیست. در نتیجه رم در حال حاضر به دنبال جایگزینی برای این بازیکن در تابستان است.

دیگر رقیب آزمون هم رفتنی شد

رم قصد دارد تامی آبراهام را نیز در پنجره نقل و انتقالات تابستانی بفروشد. مدیران این باشگاه ایتالیایی انتظار دارند برای این بازیکن ۲۶ ساله انگلیسی حداقل ۳۰ میلیون یورو دریافت کنند.

تامی آبراهام تقریبا تمام فصل را به دلیل مصدومیت زانو از دست داد. این مهاجم در فصل جاری در تمامی رقابت‌ها تنها شش بازی انجام داده و یک گل به ثمر رسانده است.

رم که در لیگ اروپا حضور دارد باید در دور نیمه‌نهایی به مصاف بایر لورکوزن برود. رم تیم پنجم جدول رده‌بندی سری آ بعد از این دیدار باید ۱۶ اردیبهشت در سری آ میزبان یوونتوس باشد.

دیگر خبرها

  • کیومرث هاشمی: کسب سهمیه المپیک توسط الفتی اتفاق بزرگی برای جامعه ورزش است
  • هاشمی: کسب سهمیه توسط الفتی اتفاق بزرگی برای جامعه ورزش است
  • خبر خوشحال‌کننده برای سردار آزمون از پایتخت ایتالیا
  • آمریکا مانع حضور نماینده روسیه در نشست کمیته اطلاعات سازمان ملل شد
  • واکنش وزارت ورزش و جوانان به تغییر نام باشگاه استقلال
  • انتظارات بازیکنان تیم ملی فوتسال ایران برای حضور در جام جهانی
  • دانشگاه مشهد صحنه محکومیت خشونت آمریکا علیه حامیان فلسطین
  • وزیر علوم : موضوع جوسازی در خصوص اخراج استادان صحت ندارد
  • الگری: به تمام اهداف خود نزدیک شده‌ایم و این یعنی فصل خوبی داشتیم
  • وزیر علوم: جوسازی‌های ایجادشده در خصوص اخراج استادان صحت ندارد