Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - تيراندازي در کاليفرنيا سبب کشته شدن پنج نفر شد.
به گزارش خبرگزاري صدا و سيما، شبکه تلويزيوني ان بي سي در گزارشي اعلام کرد، امروز در منطقه تاهاما Tehama در شمال کاليفرنيا تيراندازي شد. اين تيراندازي نزديک يک مدرسه ابتدايي رخ داد.
به گفته مسئولان امنيتي اين منطقه، در اين حادثه 4 شهروند کشته شدند و عامل تيراندازي هم هدف گلوله پليس قرار گرفت و کشته شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


گفته مي شود در اين تيراندازي چندين نفر نيز زخمي شدند. به گفته کلانتر اين منطقه، تيراندازي ساعت هشت صبح به وقت محلي رخ داد.
شاهدان مي گويند در اين ماجرا، صدها گلوله شليک شده است. بررسي هاي امنيتي درباره اين ماجرا همچنان ادامه دارد.

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۶۲۹۳۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

میوه‌های «وعده صادق» در موازنه جدید منطقه

یمن فاز چهارم عملیات حمایت از غزه را در دریای مدیترانه در دستور دارد و حزب‌الله شدت، وسعت و شعاع عملیاتی و حجم آتش خود را به نحوی افزایش داده که واسطه‌های غربی به لبنان سرازیر شده‌اند.

به گزارش مشرق، هادی محمدی طی یادداشتی در روزنامه جوان نوشت: ماشین تبلیغاتی و رسانه‌ای امریکا و غرب و صهیونیسم بین‌الملل، طبق دستورالعمل‌های نخ‌نما، تلاش کردند تصویری تقلیل یافته از نتایج و اهداف عملیات تنبیهی وعده صادق به افکار عمومی جهانی تزریق کنند، ولی واقعیت آنچنان بزرگ بود که نمی‌توانستند آثار و پیامدهای آن را نادیده گرفته و پنهان نمایند. به سرعت در اخبار درز شد ۹۹درصد رهگیری موشک‌ها و پهپادهای ایرانی، به ۸۵درصد و یکباره اعتراف شد که نظام پاتریوت امریکایی و گنبد آهنین ۲۰درصد کارایی داشته‌اند. به همین دلیل ارتش صهیونیستی در حال چاره‌جویی برای جمع آوری سیستم موشکی پاتریوت امریکایی و جایگزین اعتمادساز است. معنای این رخداد این است که به جز نظریه‌ها و راهبردهای امنیتی، عملیاتی برای رژیم صهیونیستی و حضور پایگاهی امریکا در منطقه و شاید در آینده نزدیک برای دیگر حوزه‌های راهبردی امریکا نیاز به بازبینی راهبردهای تسلیحات موشکی و دفاعی آن‌ها نیز باید به سرعت در دستور کار قرار گیرد. صهیونیست‌ها رئیس استخبارات نظامی (امان) را برکنار کردند و تعداد دیگری از مقامات نظامی و امنیتی ازجمله رئیس ستاد مشترک ارتش صهیونیستی، نیز در برنامه تغییرات قرار گرفته‌اند. البته وقتی بخش اصلی نظامی و امنیتی و اطلاعاتی با این شکست در برآورد و در مقابله با مجازات ایران باید تغییر کنند، ساقط شدن نتانیاهو نیز دیری نخواهد پایید. خصوصاً اینکه دادگاه بین المللی لاهه در حال بررسی صدور حکم علیه نتانیاهو و برخی مقامات صهیونیستی نیز است و خط و نشان سناتور و مقامات امریکایی که نوعی عصیان علیه قوانین و مؤسسات بین‌المللی است و وجاهت آن‌ها را مخدوش می‌کند، طبعاً نباید اثری داشته باشد.

مهم‌تر از آن سرآغاز یک خیزش نخبگی و پرانگیزه دانشجویی و اساتید و هنرمندان است که از سرکوب خشن و رسوایی امنیتی و نامگذاری آن به عنوان یهودی‌ستیزی هم عبور کرده و اصل گفتمان جعلی و دروغین امریکایی و غربی را به سؤال و چالش کشیده است. نتانیاهو و کابینه افراطی و ناتوان او پس از خط و نشان برای عملیات در رفح و علنی شدن فقدان نیروی کافی عملیاتی از نیروهای احتیاط، مجبور شده بخشی از خشک‌سری در مذاکرات قاهره را نیز کنار گذاشته و عقب نشینی کند، چرا که هم امریکا و هم رژیم صهیونیستی ادامه وضعیت فعلی را فاقد هرگونه ارزش راهبردی و کسب حداقل امتیاز می‌دانند و سر و سامان دادن به اوضاع، در اولویت جدی‌تر آنهاست. آن‌ها فقط روی توقف دائمی جنگ در غزه مانور می‌دهند که البته دست برتر مقاومت در اصرار بر شاخص‌ها و مطالبات مذاکراتی کاملاً آشکار است و معلوم نیست، اصرار بر عدم توقف دائمی جنگ در غزه را بپذیرند. اینکه یحیی سنوار از تونل‌ها خارج شده و در شهر غزه گشت‌وگذار و بازدید به عمل آورده پیام روشنی به صهیونیست‌ها دارد، چرا که هم فرمانده اصلی مقاومت، استوار در میدان است و هم عملیات‌های موشکی و کمین و ضربه به یگان‌های متواری شده از غزه در نتساریم از سر گرفته شده است.

یمن فاز چهارم عملیات حمایت از غزه را در دریای مدیترانه در دستور دارد و حزب‌الله شدت، وسعت و شعاع عملیاتی و حجم آتش خود را به نحوی افزایش داده که واسطه‌های غربی، با طرح‌های مشکوک برای نجات رژیم صهیونیستی از فرانسه و امریکا به لبنان سرازیر شده‌اند.

مقاومت عراق نیز هدفمندتر بر اهداف امریکایی و صهیونیستی متمرکز شده است که همگی حکایت از عظمت عملیات وعده صادق دارد. در این بین بوی پیروزی و تغییر معادلات و نزدیک شدن به پیروزی نهایی در غزه و منطقه، ترکیه را وا داشته پس از هفت‌ماه، فرار از مسئولیت‌های ادعایی، بازرگانی و تجارت با اسرائیل را توقف موقت داده و از اسرائیل در دادگاه لاهه شاکی هم بشود و با اینکه سیاست آنکارا، یکی به نعل و یکی به میخ است، ولی برای شتاب دادن به تحولات بزرگ، رویداد مطلوبی است که البته اگر متوقف هم نمی‌کردند یمنی‌های با غیرت آن را متوقف می‌کردند. اوضاع به حدی ناگوار است که سعودی‌ها هم به جای اسرائیل در پیمان دفاعی، امریکا را جایگزین کردند و علنی کردن روابط پنهان با اسرائیل را به گشایش در بحث غزه و تشکیل دولت فلسطین موکول کرده‌اند.

«وعده صادق» نقطه عطف نهایی برای طوفان الاقصی و سرآغاز معادلات جدید منطقه‌ای با دست برتر قطعی محور مقاومت است، که اقتدار و بزرگی آن در چشم جهان و قدرت‌ها و کشورها، به خوبی آشکار است و باید میوه آن را دریافت کرد.

دیگر خبرها

  • میوه‌های «وعده صادق» در موازنه جدید منطقه
  • کشته‌شدن ۱۰ تروریست در درگیری با نیروهای امنیتی پاکستان
  • درگیری ماموران امنیتی پاکستان و کولبران یک کشته برجای گذاشت
  • یک کشته بر اثر حادثه امنیتی در نزدیکی کاخ سفید
  • کشته شدن مردی که با خودرو به موانع امنیتی کاخ سفید برخورد کرد
  • تیراندازی در نیویورک؛ ۱ نفر کشته و ۳ نفر زخمی شدند
  • میوه‌های «وعده صادق» در موازنه جدید منطقه
  • حادثه امنیتی در نزدیکی کاخ سفید/ یک نفر کشته شد
  • تیراندازی در نیویورکِ آمریکا/ ۴ نفر کشته و زخمی شدند
  • ۴ کشته و زخمی طی تیراندازی در شمال شرق پاریس