Web Analytics Made Easy - Statcounter

دانشگاه آزاد اسلامی واحد دامغان در مراسم تعزیت، یاد و خاطر درگذشتگان حادثه زلزله غرب کشور را گرامی داشت.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا، دکتر داود داداش‌نژاد معاون دانشجویی و فرهنگی واحد دامغان در حاشیه مراسم ختم و تعزیت که به نام متوفیان حادثه زلزله غرب کشور در محل مسجد الغدیر این واحد برگزار شد گفت: «زلزله غرب کشور، ایران اسلامی را داغدار کرد و دانشگاه آزاد اسلامی واحد دامغان این مصیبت سنگین را به دانشجویان و استادان این واحد که از شهرهای غربی، مهمان واحد هستند صمیمانه تسلیت عرض می‌کند و غفران و رحمت واسعه الهی را برای درگذشتگان و شکیبایی و صبوری را برای بازماندگان خواستار است و دعاگوی مصدومین هستیم تا در کمترین زمان سلامت خود را به دست آورند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

»

داداش‌نژاد با تسلیت این رخداد بزرگ طبیعی، محضر رهبر معظم انقلاب و عموم مردم ایران و داغ‌دیدگان غرب کشور، افزود: «زلزله آزمایش الهی است و نشان از قهر طبیعت دارد که باید با پیشگیری مناسب، قهر طبیعت را زمینگیر کرد بنابراین لازم است جامعه مهندسین زلزله با شناسایی دقیق گسل‌های زلزله‌خیز، محور شهرسازی‌ها را ایمن‌سازی کنند تا شاهد تلفات جدی در زلزله نباشیم.»

معاون دانشجویی فرهنگی واحد دامغان از طرح یاری به زلزله زدگان گفت و خاطرنشان کرد: «وجوه جمع‌آوری شده از حقوق همکاران به زودی به حساب مربوطه واریز می‌شود.»

در این مراسم ختم که با حضور استادان، دانشجویان و کارمندان واحد برگزار شد پس از تلاوت آیات نور، مداح اهل بیت حاضران را به فیض رساند و جلسه با قرائت سوره الرحمان و دعا برای غفران درگذشتگان پایان یافت.

منبع: آنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ana.press دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۶۳۰۱۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اولین اجلاسیه گروه کشوری علوم اجتماعی در دانشگاه آزاد اسلامی واحد چالوس - 1

دانلود فیلم اصلی کد ویدیو

دیگر خبرها

  • افزایش رشته‌های کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد شهرکرد
  • مسیر تحولی دانشگاه آزاد، امید آفرین است
  • شیراز قهرمان مسابقات والیبال اعضای هیئت علمی دانشگاه آزاد منطقه یک کشور
  • اولین اجلاسیه گروه کشوری علوم اجتماعی در دانشگاه آزاد اسلامی واحد چالوس - 2
  • اولین اجلاسیه گروه کشوری علوم اجتماعی در دانشگاه آزاد اسلامی واحد چالوس - 1
  • آئین گرامیداشت روز جهانی روانشناس و مشاور برگزار شد
  • بابل قهرمان مسابقات بدمینتون منطقه ۳ دانشگاه آزاد شد
  • اظهارات دانشجوی ناهی از منکر از روز حادثه/ برای دفاع از ۳ دختر تذکر لسانی دادم و اوباش با چاقو حمله‌ور شدند
  • تلألو اردوی جهادی در روستای «زاری» اسفراین + فیلم و عکس
  • فیلم و عکس | تلألو اردوی جهادی در روستای «زاری» اسفراین