Web Analytics Made Easy - Statcounter

تقی کهوریان روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: شهروندان این استان برای پرداخت کمک های نقدی خود می توانند از طریق شماره حساب ارزی و ریالی 99999 در شعب بانک های ملّی، ملت، صادرات، رفاه، مسکن، دی، تجارت، سپه، پارسیان، شهر و آینده و هموطنان خارج از کشور از طریق شماره حساب ارزی در بانک ملّی به شماره 702070 به صورت دلار و شماره حساب ارزی 800300 بانک ملّی به صورت یورو، وجوه در نظر گرفته شده را واریز کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی اضافه کرد: همچنین شماره حساب 1404440 برای دریافت وجوه نقدی هموطنان خارج از کشور در نظر گرفته شده است.
وی با اشاره به تلاش دست اندرکاران برای سهولت در کار مردم در راستای کمک به زلزله زدگان کرمانشاه اظهار کرد: به همین منظور شماره کارت 4606-7006-3377-6104 در نظر گرفته شده تا مردم در صورت صلاح دید به صورت کارت به کارت، وجوه مورد نیاز را واریز کنند.
معاون امور عمرانی استاندار آذربایجان غربی ادامه داد: همچنین کدهای *741*3*112# و *724# برای دریافت کمک های مردم در نظر گرفته شده است.
کهوریان با تاکید بر اینکه جمعیت هلال احمر، مسئول جمع آوری و انتقال کمک های مردمی به زلزله زدگان غرب کشور در آذربایجان غربی است، گفت: با توجه به منویات مقام معظم رهبری در یاری رساندن به آسیب دیدگان ناشی از زلزله و براساس تاکید استاندار آذربایجان غربی در انسجام بخشیدن به روند ارسال کمک های مردمی، جمعیت هلال احمر استان به عنوان نهاد مسئول در جمع آوری و ارسال محموله های ارسالی دستگاه های اجرایی و کمک های مردمی جمع آوری شده معرفی شده است.
به گزارش ایرنا، بر اثر زمین لرزه 7.2 ریشتری 21 آبان سال جاری در مرز ایران و عراق در امتداد استان کرمانشاه، حدود 500 نفر از هموطنان در این شهرستان ها جان خود را از دست داده اند و هزاران نفر نیز زخمی شده اند.
پس از اعلام نهادهای امدادی برای دریافت کمک های مردمی، مردم آذربایجان غربی نیز همزمان با سراسر کشور برای کمک به زلزله زدگان کرمانشاه، اقلام ضروری را به نهادهای جمع آوری کننده تحویل داده اند.
8137/3072
** خبر: سیده فاطمه سجادی ** انتشار: علیرضا فولادی

منبع: جماران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۶۳۰۶۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تاکید استاندار آذربایجان غربی برجذب سرمایه گذار در بخشهای گردشگری و کشاورزی

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی، جلسه راهبری طرح های سرمایه گذاری استان به رياست محمدصادق معتمدیان استاندار آذربایجان‌غربی برگزار شد.

در این جلسه درخواست ها و روند سرمایه‌گذاری در حوزه  کشاورزی و گردشگری استان بررسی و استاندار آذربایجان غربی دستورات لازم جهت تسهیل، روانسازی و تامین امکانات لازم برای این سرمایه‌گذاری را صادر کرد.

استاندار آذربایجان غربی همچنین در این جلسه با اشاره به ظرفیت های منحصر بفرد استان در حوزه گردشگری، وجود 1809 اثر ثبت شده ملی، 5 اثر ثبت جهانی و 53 منطقه نمونه گردشگری، طبیعت بکر و زیبا، آب و هوای مناسب و موقیعت جغرافیایی ویژه، گفت: این ظرفیت ها و پتانسیل ها، آذربایجان غربی را به یکی از مناطق ویژه گردشگری و تاریخی منطقه تبدیل کرده است.

محمدصادق معتمدیان ظرفیت های کشاورزی استان را نیز یادآور شده و اظهار داشت: زمینه های مختلف سرمایه گذاری از جمله تغییر الگوی کشت و احداث باغات با درختان کم آب بر و با ارزش افزوده بالا و همچنین ظرفیت سرمایه گذاری در حوزه فرآوری محصولات کشاورزی، می تواند فرصت های سرمایه گذاری برای سرمایه گذاران در استان را فراهم کند.

وی در ادامه از اهتمام جدی مدیران استان برای جذب سرمایه گذار و رفع موانع و مشکلات سرمایه گذاری در استان خبر داده و افزود: تلاش می شود ضمن معرفی ظرفیت های سرمایه گذاری به سرمایه گذاران، روند سرمایه گذاری در استان روانسازی و امکانات مورد نیاز سرمایه گذاران در کمترین زمان تامین شود.

این سرمایه گذار ملی قصد دارد در حوزه کشاورزی و گردشگری آذربایجان‌غربی فعالیت کند و در حال حاضر این شرکت، باغ ۳ هزار هکتاری گردو و پسته را در ماکو احداث کرده که در نوع خود در خاورمیانه بی نظیر است.

 

دیگر خبرها

  • توزیع سومین محموله کمک رسانی سپاه بین سیل زدگان جنوب سیستان و بلوچستان
  • توزیع سومین محموله کمک رسانی قرارگاه قدس نیروی زمینی سپاه بین سیل زدگان جنوب سیستان و بلوچستان
  • بازدید هیات مالزی از کمک ها به زلزله زدگان هرات
  • اختصاص ۸۰ هزار میلیارد ریال اعتبار به حوزه راه و مسکن آذربایجان غربی
  • تاکید استاندار آذربایجان غربی برجذب سرمایه گذار در بخشهای گردشگری و کشاورزی
  • آذربایجان‌غربی ۱۸۰۳ اثر ثبت شده ملی دارد
  • توجه ویژه دولت سیزدهم به بخش مسکن و راه آذربایجان‌غربی
  • شنبه؛ حضور استاندار آذربایجان‌غربی در سامانه سامد
  • بنیاد مسکن انقلاب اسلامی در حل مشکلات مردمی، پیشتاز باشد
  • تاکید معاون استاندار خراسان رضوی بر راه اندازی مرکز ملی داده‌های زیارت