Web Analytics Made Easy - Statcounter

کرمانشاه- ایرنا- قائم مقام شهرداری کرمانشاه از اعزام 13 دستگاه کامیون شامل کمک های مردمی به مناطق زلزله زده استان خبر داد.

مهدی عبدالمالکی روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: از 13 کامیون کمک های غیرنقدی ارسال شده به مناطق زلزله زده، هفت کامیون به ثلاث باباجانی و ازگله و 6 کامیون نیز به سرپل ذهاب و قصرشیرین ارسال شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی تصریح کرد: همچنین سه وانت دیگر از کمک های مردمی نیز به سایر مناطق زلزله زده نظیر اسلام آباد، دالاهو و جوانرود ارسال شده است.
عبدالمالکی یادآوری کرد: کمک های ارسالی شامل 77 هزار بطری آب معدنی، سه هزار و 700 تخته پتو، 18 هزار کنسرو موادغذایی و مربا، 80 تخته چادر مسافرتی، مقدار قابل توجهی لوازم بهداشتی، شیرخشک و دارو و مقدار زیادی لباس گرم می شود.
قائم مقام شهردار کرمانشاه با بیان اینکه این مقدار کمک از ظهر روز دوشنبه تا ساعت 24 شب جمع آوری شده است، افزود: جمع آوری کمک‌های مردم شهر کرمانشاه تا 2 روز آینده و در چهار مرکز تعیین شده ادامه دارد.
وی گفت: پایگاه های جمع آوری کمک های مردمی کرمانشاه در بوستان شاهد، فرهنگسرای شهر(چهارراه جوانشیر)، فرهنگسرای کوثر(ابتدای خیابان گذرنامه) و فرهنگسرای گل نرگس (ابتدای شهرک ژاندارمری) مستقر هستند.
عبدالمالکی در پایان از حضور مردم نوع دوست کرمانشاه و همکاری ستاد حامیان دولت (حامد)، تشکل پیشروان کرماشان، کمیته ورزش های هوایی کرمانشاه، تشکل مردمی ندای قاصدک و تشکل مردمی سبز گستران در جمع آوری این کمک ها تقدیر کرد.
زلزله 7.3 ریشتری یکشنبه شب در استان کرمانشاه تاکنون بیش از 400 کشته و بیش از هفت هزار مصدوم و بالغ بر 7500 مصدوم داشته است.
این زلزله به هفت شهرستان و یک هزار و 950 روستای استان کرمانشاه خسارت وارده کرده که از جمله آن می توان به تحریب کلی 12 هزار واحد مسکونی و آسیب دیدگی بیش از 15هزار واحد دیگر اشاره کرد.
8066/7458 خبرنگار:مسعود اسماعیلی ** انتشاردهنده:علی مولوی

منبع: ایرنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۶۱۰۸۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بیشترین فروش فراورده‌های نفتی کرمانشاه در مرز پرویزخان انجام شده است

مدیر شرکت ملی پخش فراورده‌های نفتی منطقه کرمانشاه گفت: فروش مرزی فراورده‌های نفتی سال گذشته در مرزهای پرویزخان، خسروی، سومار و شیخ صله انجام شده و بیشترین فروش در مرز پرویزخان صورت گرفته است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کرمانشاه، پیمان بهرامی امروز _یکشنبه نهم اردیبهشت_ در جمع خبرنگاران اظهار کرد: فروش مرزی فراورده‌های نفتی در سال گذشته در مرزهای پرویزخان، خسروی، سومار و شیخ صله انجام شده و بیشترین فروش در مرز پرویزخان صورت گرفته است.

وی با بیان اینکه در نتیجه اقدامات مفید در این مرزها ۴۲ میلیون و ۵۷۹ هزار لیتر معادل ۵۲۷ میلیارد تومان فروش مرزی فرآورده‌های نفتی تحقق یافته است، افزود: این میزان ضمن انتفاع مرزنشینان و رونق بازارچه‌های مرزی سهم بسزایی در کاهش قاچاق و عرضه خارج از شبکه و قوانین تعیینی داشته است.

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه کرمانشاه اضافه کرد: از این میزان حدود ۱۸ میلیون لیتر معادل ۲۲۳ میلیارد تومان مربوط به فروش از طریق کنترل باک وسایل نقلیه خروجی از کشور بوده است.

بهرامی تصریح کرد: با راه‌اندازی سیستم دیپ دیجیتالی باک کامیون در مرزهای استان، علاوه بر جلوگیری از قاچاق در مرز، کنترل باک کامیون‌ها تسهیل می‌شود و در حداقل زمان ممکن، کار کامیون‌های صادراتی در زمینه کنترل و نظارت بر سوخت خروجی از طریق باک بررسی و بر اساس قیمت شناور مرزی، مابه‌التفاوت نرخ تعادلی مرزی اخذ و به حساب خزانه واریز می‌شود.

وی اضافه کرد: روزانه حدود هفت میلیون لیتر انواع فراورده‌های نفتی در سطح استان توسط ۳۱۰ دستگاه نفتکش فعال انجام می‌شود.

کد خبر 748727

دیگر خبرها

  • فروش بیش از ۵۲۶ میلیارد و ۹۷۲ میلیون تومان فرآورده‌های نفتی
  • بیشترین فروش فراورده‌های نفتی کرمانشاه در مرز پرویزخان انجام شده است
  • افتتاح دو پروژه راه آهن ملایر کرمانشاه و پایان بازسازی مناطق زلزله‌زده
  • چهار هزار میلیارد تومان اعتبار برای تکمیل بازسازی مناطق زلزله‌زده و حل برخی از مشکلات کلانشهر کرمانشاه
  • احتمال اعزام نیرو‌های انگلیسی به غزه
  • برای اتمام واقعی بازسازی زلزله کرمانشاه و ایمن سازی استان ۴ همت اعتبار نیاز است
  • کرمانشاه وارث‌دار پروژه‌های نیمه تمام افتتاح شده دولت قبل است
  • احتمال اعزام نیروهای انگلیسی به غزه
  • ساختمان‌های اداری باقیمانده در مناطق زلزله‌زده کرمانشاه بازسازی و تکمیل می‌شود
  • مبلغ مسئولان کرمانشاه برای تکمیل مناطق زلزله‌زده دقیق نیست