Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-08@15:32:16 GMT

سه جایزه جدید از جشنواره‌های خارجی برای فیلم «حد»

تاریخ انتشار: ۲۴ آبان ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۶۳۰۶۸۴

سه جایزه جدید از جشنواره‌های خارجی برای فیلم «حد»

فیلم کوتاه «حد» ساخته جواد دارایی از ۲ جشنواره جهانی سه جایزه برد.

به گزارش خبرنگار مهر، فیلم کوتاه «حد» ساخته جواد دارایی در هفتمین دوره جشنواره «سنت کلاود» جایزه امیدهای آینده جوانان را به صورت مشترک با ماریا کلارکسون برای فیلم «بلوز در حیاط مدرسه» دریافت کرد.

همچنین «حد» در دومین دوره جشنواره ترسناک میامی جایزه بهترین بازیگر برای داوود معینی کیا و جایزه دوم بخش تعلیق را دریافت کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جشنواره میامی ۱۰ و ۱۱ نوامبر برگزار شد.

فیلم کوتاه «حد» به کارگردانی جواد دارایی که با موضوع مسایل و مشکلات معلولان در اسلام‌آباد کرج فیلمبرداری شده، پیش از این جوایزی همچون بهترین فیلم خارجی زبان «هالیوود هیلز»، بهترین فیلم «موندنس»، بهترین فیلم «تریان» و بهترین فیلمبرداری «بلیدینگام» را به دست آورده و  به سی و دومین فستیوال بین‌المللی «فورت لادردیل» آمریکا راه یافته بود.

«حد» به تهیه کنندگی آرزو دهکردی فیلم کوتاه هفت دقیقه‌ای است که با همکاری معاونت اجتماعی نیروی انتظامی ساخته شده و بیشتر عوامل تولید آن از کارکنان صدا و سیمای مرکز البرز هستند.

منبع: مهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۶۳۰۶۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فراخوان جوایز «ایسفا» منتشر شد

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی ایسفا، انجمن فیلم کوتاه ایران به منظور معرفی برترین آثار سینمای کوتاه ایران، فراخوان ثبت‌نام چهاردهمین دوره‌ جوایز آکادمی فیلم کوتاه ایران (جوایز ایسفا) را منتشر کرد.

تمامی فیلم‌های کوتاه با هر ساختار، گرایش و تفکری، با مدت زمان حداقل ۳ دقیقه و حداکثر ۳۰ دقیقه که از ابتدای سال ١۴٠٢ تا پایان تیر ماه ١۴٠٣ تولید شده و برای دوره‌های قبلی جوایز ایسفا ارسال نشده‌اند می‌توانند فرم تقاضای شرکت در جوایز ایسفا را تکمیل کنند.

فیلمسازان فیلم کوتاه از امروز ١٩ اردیبهشت ماه می‌توانند با مراجعه به سایت ایسفا و مطالعه فراخوان چهاردهمین دوره‌ جوایز ایسفا جدیدترین آثار خود را ثبت نام کنند، آخرین مهلت ثبت‌نام و همچنین ارسال آثار ٣١ تیر ماه خواهد بود.

امیررضا جلالیان از اعضای انجمن فیلم کوتاه ایران است که کارگردانی ١٠ فیلم کوتاه از جمله «خروس‌ها»، «آدم‌پران»، «گرگ‌ها» و «سنگ‌پشت» را در کارنامه‌ فیلمسازی خود دارد.

مراسم پایانی چهاردهمین دوره جوایز ایسفا در شهریور ١۴٠٣ برگزار خواهد شد.

کد خبر 6100528 سید امیر شایان حقیقی

دیگر خبرها

  • «در سایه سرو» به جشنواره مورد تایید اسکار در اسپانیا راه یافت
  • فراخوان جوایز «ایسفا» منتشر شد
  • گیجگاه از کره‌ای‌ها جایزه گرفت
  • «مهاجران» برنده اسکار انگلیس شد
  • «با قید محرمانگی» از اوبرهاوزن جایزه گرفت
  • یک جایزه و یک نامزدی برای «لوتریا» در آمریکا و بلژیک
  • یک جایزه و یک نامزدی برای «لوتریا» در آمریکا و بلژیک
  • ویکتور ومبانیاما، بهترین تازه وارد سال با تمام آرا!
  • جشنواره دریای سرخ به فیلم ایرانی جایزه داد
  • جایزه اصلی هات‌داکس به «انقلاب» رسید