Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری برنا از کرمان؛ رضافلاح با اشاره به استقرار اولین محموله اهدایی جمعیت کرمان در استان کرمانشاه افزود: دومین محموله ارسالی به منطقه زلزله زده، اهدایی مردم استان کرمان شامل کنسروجات، پتو، آب معدنی، البسه، پوشک بچه، دستمال کاغذی، تخم مرغ و سایر اقلام خوراکی ساعاتی پیش به مقصد کرمانشاه ارسال شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در ادامه به اشاره به ارسال سومین محموله اهدایی جمعیت استان به مقصد مناطق زلزله زده در غرب کشور خاطر نشان کرد: در حال حاضر ۹۰ ایستگاه جمع آوری کمک های نقدی و غیرنقدی در سطح استان کرمان دایر هست.

لازم به ذکر است مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کرمان، عصر دیروز جهت نظارت بر نحوه جمع آوری کمک های مردمی از چادرهای هلال احمر در چند شهرستان بازدید کرد.

 

منبع: خبرگزاری برنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۶۳۱۳۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۱۷ استان کشور متاثر از سیل و آبگرفتی/ امدادرسانی به ۵۳۰۰ نفر

به گزارش خبرگزاری مهر، بابک محمودی رئیس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر کشور افزود: از تاریخ ۱۲ تا ۱۷ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳، ساعت ۰۵:۰۰، ۱۷ استان آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی، اردبیل، البرز، اصفهان، ایلام، بوشهر، چهارمحال و بختیاری، خراسان جنوبی، خراسان رضوی، خراسان شمالی، خوزستان، سمنان، فارس، کردستان، کرمان، کرمانشاه، کهگیلویه و بویراحمد، لرستان، مرکزی، هرمزگان، همدان و یزد تحت تأثیر این سامانه بارشی قرار گرفتند.

محمودی با اشاره به ۱۳۸ مورد عملیات امداد و نجات نیروهای جمعیت هلال احمر اضافه کرد: به ۵ هزار و ۳۶۹ نفر متأثر از سیل امدادرسانی شده است، ۲۲۵ نفر را به مناطق امن انتقال، و از ۲۰۲ واحد مسکونی تخلیه آب صورت گرفت، ۲۰۶ نفر اسکان اضطراری داده شدند، ۴ هزار و ۷۰۷ قوطی کنسروجات، ۲ هزار و ۸۳۲ کیلوگرم برنج، ۲ هزار و ۵۷۶ کیلوگرم نایلون، ۶۰۴ کیلوگرم حبوبات، هزار و ۴۸۴ تخته پتو، ۷۲۰ تخته موکت، ۴۲۰ کیلوگرم روغن، ۴۶۹ بسته غذایی، ۲۰۰ قرص نان، ۳۲۴ ست شستشو، ۸۹ ست بهداشتی، و ۴۶ دستگاه چادر امدادی، توسط نیروهای جمعیت هلال احمر در بین متأثران توزیع شد.

رئیس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر کشور اضافه کرد :۲۴۲ تیم عملیاتی متشکل ۸۸۱ نفر امدادگر و نجاتگر در این عملیات حضور و به متأثران امدادرسانی کردند.

کد خبر 6097804

دیگر خبرها

  • اعزام کاروان سلامت به مناطق کم برخوردار شهرستان قروه 
  • امدادرسانی به بیش از ۵۳۰۰ تن در سیل و آبگرفتگی ۱۷ استان
  • ۱۷ استان کشور متاثر از سیل و آبگرفتی/ امدادرسانی به ۵۳۰۰ نفر
  • اعزام کاروان سلامت به مناطق کم برخوردار شهرستان قروه
  • ورود خودروهای جدید به هلال احمر
  • برنامه الحاق ناوگان لجستیکی جدید هلال احمر به استان‌های کشور
  • امدادرسانی هلال‌احمر به ۱۲۲ نفر از آسیب‌دیدگان سیلاب در کرمانشاه
  • برنامه الحاق ناوگان لجستیکی جدید جمعیت هلال احمر به استان‌های کشور
  • خطر در کمین کشور؛ ابر بارش در ۲۱ استان
  • امدادرسانی‌ هلال‌احمر به بیش از ۵۰۰۰ نفر در سیل و آب‌گرفتگی اخیر